Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області)
50230000-6. Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Services in the maintenance of outdoor lighting network, the automated safety systems for traffic control and control over the coating condition and (ASURSP), traffic lights sets, elevator services of the underground pedestrian transits and the road meteorological systems (RMS) on principal motor roads in public use in Kyiv Oblast)
50230000-6. Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Services in the maintenance of outdoor lighting network, the automated safety systems for traffic control and control over the coating condition and (ASURSP), traffic lights sets, elevator services of the underground pedestrian transits and the road meteorological systems (RMS) on principal motor roads in public use in Kyiv Oblast)
Очікувана вартість
162 152 258,00 UAH
UA-2019-12-10-002066-a ● f47c47a5d19148ae9d17ab55ed090070
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodymyr Anatoliyovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 14:09 |
Очікувана вартість: | 162 152 258,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810 762,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 810762 UAH |
Publication date: | 10 грудня 2019 15:58 |
Enquiries until: | 31 грудня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 січня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 162 152 258 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 810 762 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
50230000-6. Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Services in the maintenance of outdoor lighting network, the automated safety systems for traffic control and control over the coating condition and (ASURSP), traffic lights sets, elevator services of the underground pedestrian transits and the road meteorological systems (RMS) on principal motor roads in public use in Kyiv Oblast)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 50230000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 16:21 |
Додаток №11 Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
10 грудня 2019 16:19 |
Додаток № 8 Технічне завдання.xls | |
10 грудня 2019 16:17 |
Додаток №12 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
10 грудня 2019 16:12 |
139В-19 Тендерна документація_Освітлення_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лоти
Дата подання: 14 грудня 2019 12:38
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:12
Доброго дня! Просимо проінформувати, чому роботи з різними профілями згруповані в один лот. Освітлення має опосередоване відношення до регулю вання дорожним рухом, перегоріла лампа освітлення та перегоріла лампа червоного вогню- світлофора, це різна відповідальність, різна кваліфікація персоналу, різна спеціалізація підприємств. Таким чином можна провести тендер на повне обслуговування м. Київ, переможець без тендера буде вибирати субпідрядників. Чи можете тендер розподілити на лоти? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області – це єдина система забезпечення функціонування та управління безпекою дорожнього руху, яка має об’єднане електрозабезпечення та облік споживання енергоресурсів, а також об’єднану централізовану диспетчеризацію режимів функціонування, виявлення та оперативного реагування на нережимні та екстремальні ситуації.
Окремі елементи, групи зазначеної системи дійсно мають функціональні особливості і вимагають різні підходи та досвід до їх експлуатації. Для врахування зазначеного Замовником у пункті 5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації передбачена необхідність документального підтвердження Учасником досвіду виконання аналогічних послуг (спеціалізації), у питомій вазі відносно загальної очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи вищезазначене Замовник не має можливості до виділення будь-яких окремих лотів, в той же час Замовник врахував у вимогах тендерної документації всі особливості експлуатації зазначеної системи.
Окремо інформуємо Вас, що Замовник має позитивний досвід забезпечення стабільного функціонування єдиної системи забезпечення та управління безпекою дорожнього руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області за результатами аналогічної проведеної закупівлі вищезазначених послуг на поточний рік.
Окремі елементи, групи зазначеної системи дійсно мають функціональні особливості і вимагають різні підходи та досвід до їх експлуатації. Для врахування зазначеного Замовником у пункті 5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації передбачена необхідність документального підтвердження Учасником досвіду виконання аналогічних послуг (спеціалізації), у питомій вазі відносно загальної очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи вищезазначене Замовник не має можливості до виділення будь-яких окремих лотів, в той же час Замовник врахував у вимогах тендерної документації всі особливості експлуатації зазначеної системи.
Окремо інформуємо Вас, що Замовник має позитивний досвід забезпечення стабільного функціонування єдиної системи забезпечення та управління безпекою дорожнього руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області за результатами аналогічної проведеної закупівлі вищезазначених послуг на поточний рік.
Аналогічний досвід
Дата подання: 28 грудня 2019 12:11
Дата відповіді: 02 січня 2020 16:12
Доброго дня. За умовами ТД -Аналогічними договорами будуть вважатись договори на надання послуг з:
- з експлуатаційного утримання або ремонту або технічного обслуговування світлофорних об’єктів та/або будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту, експлуатаційного утримання автомобільних доріг, у складі реалізації яких виділені окремі комплекси робіт з експлуатаційного утримання або ремонту або технічного обслуговування світлофорних об’єктів. Якщо назва аналогічного договору відповідає вимогам ТД, а у КБ-2в застосовані розцінки на будівельно-монтажні роботи, а не на експлуатаційне утримання, ремонт або тех. обслуговування об'єктів. Чи відповідає це вимогам ТД? Просимо дати роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що надання у складі тендерної пропозиції аналогічного договору, який відповідає вимогам абз.4 п.5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації, форми КБ-2в до якого містять розцінки на будівельно-монтажні роботи не буде порушенням вимог тендерної документації.
В той же час звертаємо увагу, що в разі відповідності найменування аналогічного договору послугам або роботам по світлофорним об’єктам, на підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до абз. 8 п.5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації достатньо буде надати у складі тендерної пропозиції форми КБ-3 на суму виконання договору, а форми КБ-2в надавати не обов’язково.
В той же час звертаємо увагу, що в разі відповідності найменування аналогічного договору послугам або роботам по світлофорним об’єктам, на підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до абз. 8 п.5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації достатньо буде надати у складі тендерної пропозиції форми КБ-3 на суму виконання договору, а форми КБ-2в надавати не обов’язково.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-10-002066-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 05 січня 2020 21:12
Дата подання: 05 січня 2020 21:12
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2020 №488 .pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 22:41
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 січня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694 |
Переможець |
155 000 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 12:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 14:18
|
ДУ № 10 від 30.06.2021.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 11:01
|
ДУ № 8 від 31.03.2021 до договору№ 519-20 від 20.02.2020.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 09:13
|
ДУ № 7 від 19.01.2021 р. до договору від 20.02.2020 р. № 519-20.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2020 15:15
|
ДУ № 6 до договору від 20.02.2020 р. № 519-20.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2020 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 15:56
|
Договір від 20.02.20р. № 519-20 Част. IV.pdf | укладений |
20 лютого 2020 15:55
|
Договір від 20.02.20р. № 519-20 Част. ІІІ.pdf | укладений |
20 лютого 2020 15:55
|
Договір від 20.02.20р. № 519-20 Част. ІІ.pdf | укладений |
20 лютого 2020 15:55
|
Договір від 20.02.20р. № 519-20 Част. І.pdf | укладений |
20 лютого 2020 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 519-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 31 000 000,00 грн (тридцять один мільйон гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 5 166 666,67 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 186 000 000,00 грн (сто вісімдесят шість мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 31 000 000,00 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 519-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 5.2. та абз.2 10.1. Договору, у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин (лист ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» від 25.03.2021 року № 128), згідно п. 12.5., Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п. 5.1 та абз. 1 п. 10.1 у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 30 червня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 30 червня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 519-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 84 477 953,38 грн (вісімдесят чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят три гривні 38 копійок), в тому числі ПДВ: 14 079 658,90 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 101 522 046,62 грн (сто один мільйон п’ятсот двадцять дві тисячі сорок шість гривень 62 копійки), в тому числі ПДВ: 16 920 341,10 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 519-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |