Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області)
50230000-6. Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Services in the maintenance of outdoor lighting network, the automated safety systems for traffic control and control over the coating condition and (ASURSP), traffic lights sets, elevator services of the underground pedestrian transits and the road meteorological systems (RMS) on principal motor roads in public use in Kyiv Oblast)
Очікувана вартість
162 152 258,00 UAH
UA-2019-12-10-002066-a f47c47a5d19148ae9d17ab55ed090070
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodymyr Anatoliyovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 14:09
Очікувана вартість: 162 152 258,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810 762,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 810762 UAH
Publication date: 10 грудня 2019 15:58
Enquiries until: 31 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 06 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 162 152 258 UAH including VAT
Minimal lowering step: 810 762 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

50230000-6. Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Services in the maintenance of outdoor lighting network, the automated safety systems for traffic control and control over the coating condition and (ASURSP), traffic lights sets, elevator services of the underground pedestrian transits and the road meteorological systems (RMS) on principal motor roads in public use in Kyiv Oblast)
Розгорнути Згорнути
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лоти
Дата подання: 14 грудня 2019 12:38
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:12
Доброго дня! Просимо проінформувати, чому роботи з різними профілями згруповані в один лот. Освітлення має опосередоване відношення до регулю вання дорожним рухом, перегоріла лампа освітлення та перегоріла лампа червоного вогню- світлофора, це різна відповідальність, різна кваліфікація персоналу, різна спеціалізація підприємств. Таким чином можна провести тендер на повне обслуговування м. Київ, переможець без тендера буде вибирати субпідрядників. Чи можете тендер розподілити на лоти? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області – це єдина система забезпечення функціонування та управління безпекою дорожнього руху, яка має об’єднане електрозабезпечення та облік споживання енергоресурсів, а також об’єднану централізовану диспетчеризацію режимів функціонування, виявлення та оперативного реагування на нережимні та екстремальні ситуації.
Окремі елементи, групи зазначеної системи дійсно мають функціональні особливості і вимагають різні підходи та досвід до їх експлуатації. Для врахування зазначеного Замовником у пункті 5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації передбачена необхідність документального підтвердження Учасником досвіду виконання аналогічних послуг (спеціалізації), у питомій вазі відносно загальної очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи вищезазначене Замовник не має можливості до виділення будь-яких окремих лотів, в той же час Замовник врахував у вимогах тендерної документації всі особливості експлуатації зазначеної системи.
Окремо інформуємо Вас, що Замовник має позитивний досвід забезпечення стабільного функціонування єдиної системи забезпечення та управління безпекою дорожнього руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області за результатами аналогічної проведеної закупівлі вищезазначених послуг на поточний рік.
Аналогічний досвід
Дата подання: 28 грудня 2019 12:11
Дата відповіді: 02 січня 2020 16:12
Доброго дня. За умовами ТД -Аналогічними договорами будуть вважатись договори на надання послуг з: - з експлуатаційного утримання або ремонту або технічного обслуговування світлофорних об’єктів та/або будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту, експлуатаційного утримання автомобільних доріг, у складі реалізації яких виділені окремі комплекси робіт з експлуатаційного утримання або ремонту або технічного обслуговування світлофорних об’єктів. Якщо назва аналогічного договору відповідає вимогам ТД, а у КБ-2в застосовані розцінки на будівельно-монтажні роботи, а не на експлуатаційне утримання, ремонт або тех. обслуговування об'єктів. Чи відповідає це вимогам ТД? Просимо дати роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що надання у складі тендерної пропозиції аналогічного договору, який відповідає вимогам абз.4 п.5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації, форми КБ-2в до якого містять розцінки на будівельно-монтажні роботи не буде порушенням вимог тендерної документації.

В той же час звертаємо увагу, що в разі відповідності найменування аналогічного договору послугам або роботам по світлофорним об’єктам, на підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до абз. 8 п.5.2.1 Р.ІІІ тендерної документації достатньо буде надати у складі тендерної пропозиції форми КБ-3 на суму виконання договору, а форми КБ-2в надавати не обов’язково.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-10-002066-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 05 січня 2020 21:12
Скарга
Скарга на дискримінаційний характер умов тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2020 №488 .pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 22:41

Документи подані скаржником

05 січня 2020 21:11
ТОВ БУД ПРОМ ЛАЙН 373.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 січня 2020
UA-2019-12-10-002066-af47c47a5d19148ae9d17ab55ed090070
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 12:23
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:21
Документи переможця ч.3
20 лютого 2020 12:21
Документи переможця ч.2
20 лютого 2020 12:21
Документи переможця ч.1
20 лютого 2020 12:21
Документи переможця
20 лютого 2020 12:21
Довідка податкова
03 лютого 2020 19:41
Електронний підпис
31 січня 2020 14:52
Електронний підпис
31 січня 2020 14:50
Довідка МВД
09 січня 2020 20:19
Електронний підпис
09 січня 2020 20:19
Електронний підпис
09 січня 2020 20:18
Банк гарантия.rar
09 січня 2020 20:18
5. Гарантійний лист.pdf
09 січня 2020 20:18
4. Довідка працівники.pdf
09 січня 2020 20:18
4.1.Довідка 1 ПВ.pdf
09 січня 2020 20:18
3. Довідка обладнання.pdf
09 січня 2020 20:18
2.6. Відгук Київ САД.pdf
09 січня 2020 20:18
2.5. Кб-3_ КБ-2В ліфти.pdf
09 січня 2020 20:18
2.4. Кб-3_КБ-2В АСУРСП.pdf
09 січня 2020 20:17
2. Довідка досвід.pdf
09 січня 2020 20:17
7.Довідка ст.17.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО #41631041

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 08:04
Електронний підпис
10 січня 2020 08:04
Електронний підпис
09 січня 2020 20:46
Електронний підпис
09 січня 2020 20:46
Електронний підпис
09 січня 2020 20:45
3. Довідка обладнання.pdf
09 січня 2020 20:45
Банк гарантия.rar
09 січня 2020 20:45
2.7 Відгуг Сад Харків.pdf
09 січня 2020 20:45
9. Довідка 1ПВ.pdf
09 січня 2020 20:45
2.6 Відгук САД Полтава.pdf
09 січня 2020 20:45
6. Ст.17.pdf
09 січня 2020 20:45
2. Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 157 000 000,00
UAH з ПДВ
155 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО 156 000 000,00
UAH з ПДВ
156 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 12:23
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:21
Документи переможця ч.3
20 лютого 2020 12:21
Документи переможця ч.2
20 лютого 2020 12:21
Документи переможця ч.1
20 лютого 2020 12:21
Документи переможця
20 лютого 2020 12:21
Довідка податкова
03 лютого 2020 19:41
Електронний підпис
31 січня 2020 14:52
Електронний підпис
31 січня 2020 14:50
Довідка МВД
09 січня 2020 20:19
Електронний підпис
09 січня 2020 20:19
Електронний підпис
09 січня 2020 20:18
Банк гарантия.rar
09 січня 2020 20:18
5. Гарантійний лист.pdf
09 січня 2020 20:18
4. Довідка працівники.pdf
09 січня 2020 20:18
4.1.Довідка 1 ПВ.pdf
09 січня 2020 20:18
3. Довідка обладнання.pdf
09 січня 2020 20:18
2.6. Відгук Київ САД.pdf
09 січня 2020 20:18
2.5. Кб-3_ КБ-2В ліфти.pdf
09 січня 2020 20:18
2.4. Кб-3_КБ-2В АСУРСП.pdf
09 січня 2020 20:17
2. Довідка досвід.pdf
09 січня 2020 20:17
7.Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 08:04
Електронний підпис
10 січня 2020 08:04
Електронний підпис
09 січня 2020 20:46
Електронний підпис
09 січня 2020 20:46
Електронний підпис
09 січня 2020 20:45
3. Довідка обладнання.pdf
09 січня 2020 20:45
Банк гарантия.rar
09 січня 2020 20:45
2.7 Відгуг Сад Харків.pdf
09 січня 2020 20:45
9. Довідка 1ПВ.pdf
09 січня 2020 20:45
2.6 Відгук САД Полтава.pdf
09 січня 2020 20:45
6. Ст.17.pdf
09 січня 2020 20:45
2. Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
Переможець 155 000 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 12:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ
#38238694
155 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 14:18
ДУ № 10 від 30.06.2021.pdf зміни до договору
01 липня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 11:01
ДУ № 8 від 31.03.2021 до договору№ 519-20 від 20.02.2020.pdf зміни до договору
31 березня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 09:13
ДУ № 7 від 19.01.2021 р. до договору від 20.02.2020 р. № 519-20.pdf зміни до договору
20 січня 2021 09:11
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 15:15
ДУ № 6 до договору від 20.02.2020 р. № 519-20.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 15:56
Договір від 20.02.20р. № 519-20 Част. IV.pdf укладений
20 лютого 2020 15:55
Договір від 20.02.20р. № 519-20 Част. ІІІ.pdf укладений
20 лютого 2020 15:55
Договір від 20.02.20р. № 519-20 Част. ІІ.pdf укладений
20 лютого 2020 15:55
Договір від 20.02.20р. № 519-20 Част. І.pdf укладений
20 лютого 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 519-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 31 000 000,00 грн (тридцять один мільйон гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 5 166 666,67 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 186 000 000,00 грн (сто вісімдесят шість мільйонів гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 31 000 000,00 грн».
Номер договору про закупівлю: 519-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 5.2. та абз.2 10.1. Договору, у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин (лист ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» від 25.03.2021 року № 128), згідно п. 12.5., Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п. 5.1 та абз. 1 п. 10.1 у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 30 червня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 30 червня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 519-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 84 477 953,38 грн (вісімдесят чотири мільйони чотириста сімдесят сім тисяч дев’ятсот п’ятдесят три гривні 38 копійок), в тому числі ПДВ: 14 079 658,90 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 101 522 046,62 грн (сто один мільйон п’ятсот двадцять дві тисячі сорок шість гривень 62 копійки), в тому числі ПДВ: 16 920 341,10 грн».
Номер договору про закупівлю: 519-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 101 522 046,62
UAH (в тому числі ПДВ 16 920 341,10 UAH)