Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015- 03450000-9 Розсадницька продукція (Придбання дерев)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001999-b 39dc0588f1c247da80f82a48bf8eedc2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч.1 ст.12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Згідно з ч.1 ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як ви-няток, у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи, що попередні відкриті торги за предметом закупівлі код CPV за ДК 021:2015 — 03450000-9 Розсадницька продукція (Придбання дерев) у зв’язку з тим , що закупівлі UA-2019-10-09-002380-b та UA-2019-10-25-002422-b згідно абз.5 ч.1 ст.31 Закону, а саме - «через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій» та у зв’язку з необхідністю Створення «Алеї Новонароджених» в Центральному районі м. Маріуполя, необхідно провести переговори з учасниками щодо можливості застосування переговорної процедури для закупівлі на підставі п.4 ч.2 ст. 35 Закону, а саме : «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 13:57
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


до 20 грудня 2019 року (протягом 5 робочих днів з дати надання заявки Замовником до 10-ї години ранку у звʼязку з необхідністю приймання по кількості та якості)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 одиниця
Придбання дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, На об'єкти виконання робіт Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється не пізніше 15 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. Розрахунки за товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОРДЮК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3017023613
Переможець 50 000,00
UAH
10 грудня 2019 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 13:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОРДЮК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3017023613
50 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:24
Повідомлення про внесення змін до дог №1067.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:24
Додаткова угода №1 до дог №1067 від 21 грудня 2019 р.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 14:16
Договір №1067 від 21 грудня 2019 р..pdf укладений
21 грудня 2019 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами п. 3.5.3 та п. 13.3 Договору про закупівлю № 1067 від «____» грудня 2019 р. (далі - Договір) Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме: 1.1 Внести зміни до п.3, п.4 та п. 9.2 Специфікації №___ (Додаток №1 до Договору) та викласти її у наступній редакції: «п.3. Вимоги до тари, пакування та маркування Товару : згідно рекомендації виробника. «п.4. Строк поставки: до 26 грудня 2019 року» «п.9.2 Постачання здійснюється за заявками Замовника. Термін виконання заявки – протягом 3 робочих днів з дати надання заявки Замовником (до 10-ї години ранку в зв'язку з необхідністю приймання по кількості та якості) 1.2 Внести зміни до п.2.5 «Технічні вимоги» (Додаток №2 до Договору) та викласти його в наступній редакції: 2.5 Термін поставки до 26 грудня 2019 року (протягом 3 робочих днів з дати надання заявки Замовником до 10-ї години ранку у звʼязку з необхідністю приймання по кількості та якості) до 26 грудня 2019 року (протягом 3 робочих днів з дати надання заявки Замовником до 10-ї години ранку у звʼязку з необхідністю приймання по кількості та якості)
Номер договору про закупівлю: 1067
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML