Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А-4,80 г/м2 (пачка 500 аркушів)
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001987-b 0c234395da2a49978b662628207ba0db
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

+380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:35
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:35
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 коробка
Папір офісний А-4,80 г/м2 (пачка 500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір офісний А-4,80 г/м2 (пачка 500 аркушів) Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 13:41
ДОГОВІР бумага.docx
10 грудня 2019 13:41
ОГОЛОШЕННЯ бумага.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 10 грудня 2019 15:00
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:31
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо про відхилення пропозиції щодо внесення змін в технічні вимоги до закупівлі "Папір офісний А-4,80 г/м2 (пачка 500 аркушів)", так як наша організація планує закупити саме такий папір, який відповідає технічним характеристикам зазначеним у тендерній документації, згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Наша тендерна документація не містить посилань на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або тип виробника. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників згідно ч.2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:34
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По суті питань відповідаємо наступне:

1. На торги будуть допущені аналоги торгових марок, при умові що технічні характеристики не будуть відрізнятися або не будуть гірші за заявлені у тендерній документації.

2. При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, в тому числі і ФОПа, приймається до порівняння ціна пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та витрат на поствку товару Замовнику. Оцінка тендерних пропозицій без врахування ПДВ може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею З Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 9 030,00
UAH з ПДВ
8 085,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 670,00
UAH з ПДВ
8 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 9 375,00
UAH з ПДВ
8 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 9 788,75
UAH з ПДВ
9 788,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 9 900,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИЙДОДІР" 9 946,50
UAH з ПДВ
9 946,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 17:46
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:44
Згода з договором.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 14:32
Електронний підпис
12 грудня 2019 14:32
Документи.rar

Публічні документи

12 грудня 2019 10:27
Технічна специфікація.pdf
12 грудня 2019 10:27
Статут.pdf
12 грудня 2019 10:27
Сертифікат якості.pdf
12 грудня 2019 10:27
Пропозиція.pdf
12 грудня 2019 10:27
Довідка про фіз осіб.pdf
12 грудня 2019 10:27
Витяг_реєстр_ПДВ.pdf
12 грудня 2019 10:27
Витяг з ЄДР.pdf
12 грудня 2019 10:27
Висновок СЕС.PDF
12 грудня 2019 10:27
виписка з протоколу.pdf
12 грудня 2019 10:27
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 16:07
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:42
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:31
4. Витяг ЄДРПОУ (22.11.2019).pdf
12 грудня 2019 13:31
New Future Lasertech укр.pdf
12 грудня 2019 13:31
цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2019 13:31
аналог рнк.pdf
12 грудня 2019 13:31
аналог договір.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 18:57
пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 16:52
Пропозиція.jpg
12 грудня 2019 16:52
Інф. про учасника.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 Статут 11.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 Статут 2.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 Статут 1.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 Статут12.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 ПДВ.JPG
12 грудня 2019 16:52
1 Наказ про директора.jpg
12 грудня 2019 16:52
Пропозиція.jpg
12 грудня 2019 16:52
Інф. про учасника.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 Статут 11.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 Статут 2.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 Статут 1.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 Статут12.jpg
12 грудня 2019 16:52
1 ПДВ.JPG
12 грудня 2019 16:52
1 Наказ про директора.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП"

ТОВ "МИЙДОДІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 8 085,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 10:52

Документи

16 грудня 2019 10:52
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:51
Протокол 269.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
8 085,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 10:52
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:51
Протокол 269.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:02
Дог. 18.12-2210.pdf укладений
18 грудня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:01
Дог. 18.12-2210.pdf укладений
18 грудня 2019 15:00