Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлор рідкий (ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Очікувана вартість
2 880 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001981-b 54aa0decb5f94bb09ba6860c203673c7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Слободянюк

+380987100131 aquabrd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 32569790
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Житомирська, буд. 87
Контактна особа: Любов Слободянюк
+380987100131
aquabrd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 15:20
Очікувана вартість: 2 880 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 тонни
Хлор рідкий (ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Аширбекова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата після кожної поставки товару напротязі 30 робочих днів в сумі 100% Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:14
ЗМІНЕНА ТД (Антимонопольний) хлор рідкий в балонах.docx
27 січня 2020 09:34
ЗМІНЕНА ТД (Антимонопольний) хлор рідкий в балонах.docx
27 січня 2020 14:05
ЗМІНЕНА ТД (Антимонопольний) хлор рідкий в балонах.docx
17 грудня 2019 14:29
ЗМІНЕНА ТД хлор рідкий в балонах.docx
10 грудня 2019 13:41
ТД хлор рідкий в балонах (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно помилок у ТД
Дата подання: 20 грудня 2019 10:18
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:08
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення що до вимог додатку 1 ТД, розділі «Основні вимоги до продукції, що поставляється та перелік документів» та розділі «Додатково у складі тендерной пропозиції необхідно надати» абз 2 «Доставка хлору в балонах здійснюється автомобільним транспортом постачальника на умовах DDP об’єкт Замовника, в тарі учасника (контейнерах), які безоплатно надаються в користування» , «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про технічне посвідчення балонів (відносно кожного балону, вказаного ним у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), в тому числі і данні про кінцевий строк безпечної експлуатації даних контейнерів. ?? Тобто рідкий хлор повинен бути затарений в балони чи контейнера?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Рідкий хлор ми будемо закупляти в балонах, вибачаємось за технічну помилку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-001981-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30600063
Дата подання: 12 грудня 2019 16:17
Технічні вимоги
1.Наше підприємство бажає взяти участь у процедурі закупівлі. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Ваша вимога надати «копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи для використання у знезараженні в системі питного водопостачання, виданого на Учасника» визнана дискримінаційною (рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, №17508-р--/пк-пз від 27.11.19р и тому має бути виключена із ТД. В Україні замовниками даної експертизи є виробники рідкого хлору, якщо хлор має іноземне походження -тоді згідно ст 21 Закону України « Про Охорону праці» проводиться експертиза, заявником якої може бути імпортер.
Ми пропонуємо: надання «копію висновку Державної санітарно - епідеміологічної експертизи для використання у знезараженні в системі питного водопостачання» який може бути виданий як Виробнику рідкого хлору та і Учаснику.
2. На підтвердження походження рідкого хлору та відповідності його якості сертифікату(паспорту), на підтвердження достовірності документів які будуть надані Учасниками, пропонуємо додати до ТД вимогу про надання Учасником ліцензії (дозволу) на виробництво небезпечних хімічних речовин, якщо він є виробником, якщо Учасник не є виробником - то до копії договору про отримання хлору в балонах від підприємства-виробника на 2020 рік (вимога зазначена у ТД) додати вимогу, що до надання завіреної копію ліцензії (дозволу)на виробництво небезпечних хімічних речовин(Хлор рідкий) від виробника.
3. Вимога, що до надання копії дозволу «на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин)». В цьому дозволі обов’язково указано де Учасник має право на експлуатацію. Даний дозвіл дає право Учаснику тільки експлуатацію (використання)
машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин) а не дає право на впровадження робіт підвищеної небезпеки (зберігання балонів з рідким хлором, їх заповнення та спорожнення, техогляд та випробування балонів) і тому має бути виключеним з ТД.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2019 14:04
Щодо вимоги: «Вашу вимогу розглянуто, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни».

Відповідь на вимогу:
1. В рішенні №17508р/пк-пз від 27.11.2019р. Антимонопольним комітетом вказано, що інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної скарги. В той же час відповідно до рішення Антимонопольного комітету №13115-р/пк-пз від 17.09.2019р., якщо заявником експертизи є інша юридична особа, а не учасник, такий висновок не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на свій розсуд визначає вимоги, які встановлюються для учасників в тендерній документації.
2. Надання копії договору про отримання хлору в балонах від підприємства-виробника на 2020 рік є достатньою вимогою для підтвердження можливості учасника (у разі якщо такий учасник не є виробником хлору) здійснювати поставки продукції. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно до статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», порядок подання тендерних пропозицій передбачає завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
3. Враховуючи, що закупівля небезпечних речовин (хлор рідкий) здійснюється з урахуванням доставки (транспортування) автомобільним транспортом постачальника на умовах DDP об’єкт Замовника, тому цілком доречним є надання Учасником копії дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин), задля гарантування безпечності транспортування небезпечних речовин. Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно до статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», порядок подання тендерних пропозицій передбачає завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-10-001981-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30600063
Дата подання: 13 грудня 2019 11:54
технічні умови
Доброго дня!
У ТД Замовника «Додатково у складі тендерної пропозиції необхідно надати»
Абз.1 надано вимогу:
Відповідно до «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору» -далі Правила, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. № 56 учасник має надати документ, який засвідчує право на користування хлорною тарою (власність договір купівлі-продажу, довідка про наявність на балансі підприємства, інше), оренда, найм).

Наша вимога: Правила № 56 (р 6.п.1.пп1) передбачають, що хлорна тара має знаходитись на балансі підприємств-наповнювачів (за наявності дозвільних документах)які ведуть її реєстрацію та облік. Підприємствам –споживачам мати власну тару та використовувати її як зворотну забороняється. Тобто підтверджуючим документом від Учасника має бути оригінал або копія договору (поставка, оренда, підряд чи ін., зі строком дії не менше ніж період, протягом якого має відбуватися постачання товару замовнику), що укладений між Учасником та підприємством, яке буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари;

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 13:31
Доброго дня! Вашу вимогу ми задовольняємо. Роблячи висновок зі змісту вашої вимоги ви не являєтесь підприємством-наповнючем, тому надаємо Вам дозвіл надати як підтверджуючий документ від Учасника про наявність тари - копія договору (поставка, оренда, підряд чи ін., зі строком дії не менше ніж період, протягом якого має відбуватися постачання товару замовнику), що укладений між Учасником та підприємством, яке буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари. З даною вимогою ми вІдхиляти від участі в аукціоні учасників не будемо. Зміни до ТД не вносимо. З повагом МКП "Бердичіводоканал".
Номер вимоги: UA-2019-12-10-001981-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 15 грудня 2019 12:17
вимога Замовнику
Наше підприємство бажає взяти участь у процедурі закупівлі хлору рідкого.

Ознайомившись зі змістом тендерної документації, нами було встановлено наявність дискримінаційних вимог у такій, що протирічить вимогам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:

У відповідності до додатку 1 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», на виконання пункту 5 Розділу VІ «Правила охорони праці при виробництві, зберіганні та застосуванні хлору» затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. № 56, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію про технічне опосвідчення балонів (відносно кожного балону, вказаного ним у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), в тому числі і данні про кінцевий строк безпечної експлуатації даних контейнерів.

По-переше: предметом закупівлі є хлор рідкий в балонах, тому не зовсім коректно буде надавати «данні про кінцевий строк безпечної експлуатації даних контейнерів».

По-друге: У відповідності до п. 1 розділу 1 глави VI «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. № 56, контейнери й балони, призначені для хлору, підлягають обліку й технічному опосвідченню відповідно до чинного законодавства. Облік і реєстрація контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара. Як вбачається зі змісту п. 1 розділу 1 глави VI «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», для обліку і реєстрації контейнерів і балонів в організації-наповнювача ведеться і зберігається картотека всього наявного парку тари, журнал наповнення, журнал випробувань. За змістом п. 4 розділу 1 глави VI «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», рідким хлором дозволяється заповнювати тільки справні, спеціально для цього призначені вагони-цистерни, контейнери і балони. У відповідності до п. 1, 3 розділу 4 глави VI «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», контейнери і балони, що надходять від споживача, повинні проходити огляд для виявлення посудин, що не відповідають вимогам пункту 5 глави 1 розділу VI цих Правил. Після закінчення десятилітнього строку експлуатації контейнера повинна бути проведена комплексна оцінка його технічного стану. Рішення про можливість його подальшого використання приймається за наявності експертного висновку про новий призначений строк служби. Таким чином, обов’язок за наповнення, опосвідчення, оцінку технічного стану, випробування, експертизи покладено ВИКЛЮЧНО на організацію-наповнювач, яка здійснює наповнення рідким хлором контейнерів (чи балонів). За таких умов, підприємства-учасники, які не є організаціями-наповнювачами, не мають в наявності документи, які містять інформацію про кінцевий строк безпечної експлуатації даних контейнерів.

Приймаючи до уваги викладене вище, просимо Вас пояснити, якими нормами чинного законодавства України Ви користувалися, формуючи вимогу про обов’язковість надання Учасником даних про кінцевий строк безпечної експлуатації контейнерів. Оскільки вимога про надання даних про кінцевий строк безпечної експлуатації контейнерів містить дискримінаційні умови, оскільки перешкоджає участь у процедурі закупівлі учасника, який не є організацією-наповнювачем, просимо виключити зі змісту тендерної документації таку вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2019 13:22
Доброго дня! Вашу вимогу ми задовольняємо. Роблячи висновок зі змісту вашої вимоги ви не являєтесь підприємством-наповнючем, тому надаємо Вам дозвіл надати як підтверджуючий документ від Учасника про наявність тари - копія договору (поставка, оренда, підряд чи ін., зі строком дії не менше ніж період, протягом якого має відбуватися постачання товару замовнику), що укладений між Учасником та підприємством, яке буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари. З даною вимогою ми відхиляти від участі в аукціоні учасників не будемо. Зміни до ТД не вносимо. З повагом МКП "Бердичіводоканал".
Номер вимоги: UA-2019-12-10-001981-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30600063
Дата подання: 20 грудня 2019 14:13
Що до відповіді на попередні вимоги.
1. Відповідно відповіді № 1 ТД «відповідно до рішення Антимонопольного комітету №13115-р/пк-пз від 17.09.2019р., якщо заявником експертизи є інша юридична особа, а не учасник, такий висновок не відповідає умовам тендерної документації. Повністю з Вами згодні якщо заявником експертизи є інша невідома юридична особа. Але наша вимога була стосовно надання висновку експертизи який буде наданий безпосередньо Виробником товару, який є предметом закупівлі, в якому безпосередньо підтверджується надані виробником технічні та якісні характеристики предмета закупівлі а також сфера застосування. И тому ми наполягаємо на внесенні змін у ТД.
2. Відповідно відповіді №3 ТД « закупівля небезпечних речовин (хлор рідкий) здійснюється з урахуванням доставки (транспортування) автомобільним транспортом постачальника на умовах DDP об’єкт Замовника, тому цілком доречним є надання Учасником копії дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин)».
Згідно Закону України «Про ліцензування певних видів діяльності» перевезення небезпечних вантажів підлягає обов’язковому ліцензуванню. Ліцензія отримана перевізником у встановленому законодавством порядку дає право останньому на перевезення небезпечних вантажів. Безпеку перевезення рідкого хлору забезпечує також обладнання автомобіля відповідно до вимог «Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів».

Що до «дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин)» наполягаємо на те, що зазначений дозвіл дає право виключно Учаснику використовувати указане в дозволі устаткування тільки для використання у власних цілях, та не дає право передавати це обладнання для експлуатації Замовнику торгів. Наполягаємо у виключені цього дозволу з ТД.
Просимо надати посилання на нормативні документи, в яких зазначено, яким чином наведений дозвіл може забезпечити безпечну експлуатацію технологічної лінії споживання хлору із змінним (з’ємним) обладнанням (балони) на території замовника?
Просимо внести указані вимоги до змін у ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 20:48
1.якщо ми змінимо ТД під вашу вимогу, то це буде дискримінацією щодо учасника невиробника та імпортного виробника. Ви можете можете надати підтверджуючі документи на якість та технічні характеристики хлору вашого виробника.
2. Нам потрібно підтвердження, що атвомобільний транспорт яким буде перевоитись нам хлор має всі дозвільні документи на перевезення небезпечних речовин
Номер вимоги: UA-2019-12-10-001981-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 21 лютого 2020 15:56
вимога замовнику
Рішення Замовника в процедурі закупівлі,
Вимога замовнику в закупівлі UA-2019-12-10-001981-b
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 16:13
Відхиляємо вимогу у зв’язку з вітсутністю змісту самої вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-12-10-001981-b.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 21 лютого 2020 18:01
вимога
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
"БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ"
Код в ЄДРПОУ 32569790
Вул. Житомирська, 87, м. Бердичів,
Житомирська область, 13312

Рішення Замовника в процедурі закупівлі,
що оскаржується: UA-2019-12-10-001981-b


Вимога замовнику

МКП «Бердичівводоканал» (надалі за текстом – Замовник) 10 грудня 2019 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-10-001981-b) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, рідкий хлор в балонах. Очікувана вартість закупівлі становить 2 880 000,00 гривень з ПДВ.

Для участі в даній закупівлі свої тендерні пропозиції подали 3 учасники: ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ" - Скаржник, ТОВ «МАРІЛАЙФ», ТОВ «Екстрагруп».
За результатом аукціону, пропозиція Скаржника визнана найбільш економічно вигідною.
Однак, в результаті розгляду тендерної пропозиції, пропозиція Учасника ТОВ «АХПС» була визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, вказане рішення відображено в протоколі засідання тендерного комітету №18 від 18.02.2020 року. Пропозицію Скаржника Замовником відхилено з підстав, визначених в п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), згідно вказаного протоколу.

Скаржник переконаний, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та безпідставним, що прямо порушує права Скаржника, принципи здійснення державних закупівель, з таких підстав:
Відповідно до Протоколу №18 засідання тендерного комітету Замовника від 18.02.2020 року, підставою відхилення тендерної пропозиції Замовником зазначено наступне:

- всупереч вимогам до Додатку 1 Тендерної документації, Розд.ІІ – не надано копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин), а саме балони із зрідженим газом (хлор).

Скаржник має зазначити наступне:
В додатку 1 Тендерної документації замовника взагалі немає Розділу ІІ (!!!) та відповідно не передбачено зазначених вимог.

Втім, додатком 2 розділу І тендерної документації Замовника міститься вимога щодо надання «дозвільні документи (копія дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин), а саме балони із зрідженим газом (хлор)».
На виконання зазначеної вимоги Замовника, учасник закупівель – ТОВ «АХПС» надав у складі тендерної пропозиції копію дозволу № 1426.16.12 на виконання робіт з підвищеної небезпеки – зберігання, балонів, контейнерів, цистерн з зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення. Окрім цього, учасник закупівель ТОВ «АХПС» надав копію документу дозвільного характеру – лист управління Держпраці України від 16.05.2017р. про продовження терміну дії дозволу за принципом мовчазної згоди на підставі висновку експертизи № 12.3-01.3-07-0595.16. Відповідно до принципу мовчазної згоди ТОВ «АХПС» дозволяється виконувати роботи підвищеної небезпеки при оптовій торгівлі хімічними продуктами, а саме: Технічний огляд (крім первинного та позачергового у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії), випробування устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (п.1 додатку 2 до Порядку): - посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа (п.17 додатку З Порядку), а саме: - балони та контейнери із зрідженим, отруйним газом (рідкий хлор). Звертаємо увагу Замовника та Орган оскарження, що термін дії висновку експертизи – це термін дії висновку експертизи, протягом якого суб’єкт господарювання може звернутись до уповноваженого органу для отримання відповідного документу дозвільного характеру, що і було зроблено ТОВ «АХПС» та отримано лист від 16.05.2017р.
Більш того, оскільки Учасник не є виробником рідкого хлору, у складі тендерної пропозиції, надав гарантійний лист від виробника рідкого хлору АТ «Дніпроазот» (файл «гарантійний лист»), яким виробник рідкого хлору гарантує експлуатацію устаткування пов’язаного з використанням, виготовленням, переробкою, зберіганням, транспортуванням небезпечних речовин другого класу небезпеки, під час надання послуг ТОВ «АХПС» для потреб МКП «Бердичівводоканал» та надає відповідні дозвільні документи – що також не заперечується Замовником.
А тому зміст тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.

- Порушено вимоги до документів, що підтверджують відповідність продукції згідно Додатку 1 Тендерної документації, Розд. ІІ – надано договір на отримання хлору від підприємства-виробника на 2020 рік не в балонах, а як хлор рідкий (цистерна).

Додатком 1 тендерної документації передбачено надання «2. Копія договору про отримання хлору в балонах від підприємства-виробника на 2020 рік (якщо Учасник не є виробником продукції)».

На виконання зазначеної вимоги Замовника, Учасник надав у складі тендерної пропозиції Договір на постачання хлору рідкого №153522 від 02.01.2020р. укладений з виробником рідкого хлору АТ «Дніпроазот». Відповідно до п.1.2. Договору предметом поставки за договором є «хлор рідкий» - Хімічна продукція. А п.1.5 передбачено, що якість хімічної продукції повинна відповідати вимогам ГОСТ 6718-93, що підтверджується паспортом якості, що видається виробником на кожну партію продукції.
Окрім цього, ТОВ «АХПС» надав у складі тендерної пропозиції договір з офіційним представником виробника рідкого хлору – постачальником SRL «АТАІ» №1393/071019 від 07.10.2019р., де п.3.1. передбачено, що товар відвантажується в спеціальних контейнерах – власність Покупця. Більш того, у разі необхідності самостійного розливу рідкого хлору для потреб Замовника, Учасник закупівель – ТОВ «АХПС» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №506 від 26.12.2019р. з інформацією про наявність в Учасника балонів для рідкого хлору, в кількості, що забезпечить потребу Замовника, про те, що учасник має право самостійно здійснювати роботи з підготовки та наповнення тари (в тому числі балонів) рідким хлором; надав відповідні дозвільні документи – зазначена інформація не ставиться під сумнів Замовником.
А тому зміст тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.

- Учасником в складі тендерної пропозиції подано Висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, що закінчив строк дії 27.04.2019р.
Скаржник має зазначити наступне:
Тендерна документація замовника взагалі не містить вимог щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції Висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання. Всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зазначив який саме пункт тендерної документації Замовника порушив Учасник.
Учасник закупівель ТОВ «АХПС» долучив до складу тендерної пропозиції Висновок експертизи № 12.3-01.3-07-0595.16. стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, виданого на ім’я Учасника, як документу, який став підставою для продовження терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки при оптовій торгівлі хімічними продуктами, а саме: технічний огляд (крім первинного та позачергового у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії), випробування устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (п.1 додатку 2 до Порядку): - посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа (п.17 додатку З Порядку), а саме: - балони та контейнери із зрідженим, отруйним газом (рідкий хлор).
Окрім цього, звертаємо увагу Замовника та Орган оскарження, що термін дії висновку експертизи – до 24.04.2019р. – це термін дії висновку експертизи, протягом якого суб’єкт господарювання може звернутись до уповноваженого органу для отримання відповідного документу дозвільного характеру, що і було зроблено ТОВ «АХПС» та отримано лист Держпраці України від 16.05.2017р., яким Товариству продовжено термін дії Дозволу за принципом мовчазної згоди.
А тому зміст тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.

- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана не в стверджувальній формі.
Скаржник має зазначити наступне:

Всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зазначив який саме пункт тендерної документації Замовника порушив Учасник.
Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника – Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в Додатку 1 цієї Документації.
На виконання вимог тендерної документації Замовника, учасник закупівель долучив до складу тендерної пропозиції Додаток 1 вих. №506/1 від 28.01.2020р., а також технічну специфікацію (додаток 3) у стверджувальній формі - сторінка 7 файлу «Тендерна пропозиція».
А тому зміст тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.

- Паспорт якості АТ «Дніпроазот» наданий на цистерну, а предметом закупівлі є рідкий хлор в балонах.
Скаржник має зазначити наступне:
Всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зазначив, який саме пункт тендерної документації Замовника порушив Учасник.
Додаток 1 тендерної документації Замовника передбачено Технічні вимоги до предмета закупівлі – Хлор рідкий та зазначено, що «Продукція має відповідати діючим стандартам ДСТУ, ГОСТам, мати сертифікати якості, паспорти на кожну партію товару. Для підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісними характеристикам необхідно надати копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів/паспортів якості, посвідчень/ тощо.).
Вимоги до документів, що підтверджують відповідність продукції.
1. Надається сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність продукції технічним умовам чи нормативно-технічним вимогам, діючим в Україні, (копія, завірена Учасником закупівлі) обов’язкова наявність паспорта та сертифіката якості продукції від підприємства-виробника.
Документи про якість повинні включати:
• найменування підприємства, що виготовляє товар;
• найменування, марку продукту;
• масу нетто;
• результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту;
• найменування діючого стандарту»
На виконання зазначених вимог тендерної документації Замовника, учасник закупівлі надав паспорт якості виданий виробником – АТ «Дніпроазот» , сертифікат якості виданий виробником SA «Хімкомплекс» , а також паспорт ТОВ «АХПС» як підприємства що здійснює розлив рідкого хлору, на виконання вимог Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Державним комітетом України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. № 56 (згідно вимог Додатку 1 ТД Замовника) - файли під назвами – «паспорт АЗОТ», «паспорт АХПС», «паспорт рум.хлор».
На підставі вищевикладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення, викладене в Протоколі №18 від 18.02.2020 року про відхилення тендерної ропозиції ТОВ «АХПС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 17:11
вимоги викладені в вимозі неспростовують вимоги викладені в протоколі №18

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 18:00
вимога замовнику

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-10-001981-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 26 грудня 2019 16:30
Скарга на вимоги тендерної документації Замовника
Скарга на вимоги тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 20:17
рішення від 28.12.2019 №19549+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 20:17
рішення від 17.01.2020№976.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 22:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ були внесені зміни до ТД.
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2020 15:17
Номер скарги: UA-2019-12-10-001981-b.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 27 лютого 2020 12:06
Скарга щодо кваліфікації учасника
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») МКП «Бердичівводоканал» (надалі за текстом – Замовник) 10 грудня 2019 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-10-001981-b) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, рідкий хлор в балонах. Очікувана вартість закупівлі становить 2 880 000,00 гривень з ПДВ. Для участі в даній закупівлі свої тендерні пропозиції подали 3 учасники: ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ" - Скаржник, ТОВ «МАРІЛАЙФ», ТОВ «Екстрагруп». За результатом аукціону, пропозиція Скаржника визнана найбільш економічно вигідною. Однак, в результаті розгляду тендерної пропозиції, пропозиція Учасника ТОВ «АХПС» була визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, вказане рішення відображено в протоколі засідання тендерного комітету №18 від 18.02.2020 року. Пропозицію Скаржника Замовником відхилено з підстав, визначених в п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), згідно вказаного протоколу. Скаржник переконаний, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та безпідставним, що прямо порушує права Скаржника, принципи здійснення державних закупівель, з таких підстав: П. 4 ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника, якщо: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Проаналізувавши вищенаведену норму Закону, належить дійти висновку, що тендерна пропозиція може бути відхилена Замовником у разі, її невідповідності вимогам та умовам, зазначеним у тендерній документації. Відповідно до Протоколу №18 засідання тендерного комітету Замовника від 18.02.2020 року, підставою відхилення тендерної пропозиції Замовником зазначено наступне: - всупереч вимогам до Додатку 1 Тендерної документації, Розд.ІІ – не надано копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин), а саме балони із зрідженим газом (хлор). Скаржник має зазначити наступне: В додатку 1 Тендерної документації замовника не передбачено зазначених вимог. А тому, Скаржник не порушував вимог Додатку 1 Тендерної документації, Розд.ІІ. Втім, додатком 2 розділу І тендерної документації Замовника міститься вимога щодо надання «дозвільні документи (копія дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин), а саме балони із зрідженим газом (хлор)». На виконання зазначеної вимоги Замовника, учасник закупівель – ТОВ «АХПС» надав у складі тендерної пропозиції копію дозволу № 1426.16.12 на виконання робіт з підвищеної небезпеки – зберігання, балонів, контейнерів, цистерн з зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення. Окрім цього, учасник закупівель ТОВ «АХПС» надав копію документу дозвільного характеру – лист управління Держпраці України від 16.05.2017р. про продовження терміну дії дозволу за принципом мовчазної згоди на підставі висновку експертизи № 12.3-01.3-07-0595.16. Відповідно до принципу мовчазної згоди ТОВ «АХПС» дозволяється виконувати роботи підвищеної небезпеки при оптовій торгівлі хімічними продуктами, а саме: Технічний огляд (крім первинного та позачергового у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії), випробування устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (п.1 додатку 2 до Порядку): - посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа (п.17 додатку З Порядку), а саме: - балони та контейнери із зрідженим, отруйним газом (рідкий хлор). Звертаємо увагу Замовника та Орган оскарження, що термін дії висновку експертизи – це термін дії висновку експертизи, протягом якого суб’єкт господарювання може звернутись до уповноваженого органу для отримання відповідного документу дозвільного характеру, що і було зроблено ТОВ «АХПС» та отримано лист від 16.05.2017р. Більш того, оскільки Учасник не є виробником рідкого хлору, у складі тендерної пропозиції, надав гарантійний лист від виробника рідкого хлору АТ «Дніпроазот» (файл «гарантійний лист»), яким виробник рідкого хлору гарантує експлуатацію устаткування пов’язаного з використанням, виготовленням, переробкою, зберіганням, транспортуванням небезпечних речовин другого класу небезпеки, під час надання послуг ТОВ «АХПС» для потреб МКП «Бердичівводоканал» та надає відповідні дозвільні документи – що також не заперечується Замовником. А тому зміст тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. - Порушено вимоги до документів, що підтверджують відповідність продукції згідно Додатку 1 Тендерної документації, Розд. ІІ – надано договір на отримання хлору від підприємства-виробника на 2020 рік не в балонах, а як хлор рідкий (цистерна). Додатком 1 тендерної документації передбачено надання «2. Копія договору про отримання хлору в балонах від підприємства-виробника на 2020 рік (якщо Учасник не є виробником продукції)». На виконання зазначеної вимоги Замовника, Учасник надав у складі тендерної пропозиції Договір на постачання хлору рідкого №153522 від 02.01.2020р. укладений з виробником рідкого хлору АТ «Дніпроазот». Відповідно до п.1.2. Договору предметом поставки за договором є «хлор рідкий» - Хімічна продукція. А п.1.5 передбачено, що якість хімічної продукції повинна відповідати вимогам ГОСТ 6718-93, що підтверджується паспортом якості, що видається виробником на кожну партію продукції. Окрім цього, ТОВ «АХПС» надав у складі тендерної пропозиції договір з офіційним представником виробника рідкого хлору – постачальником SRL «АТАІ» №1393/071019 від 07.10.2019р., де п.3.1. передбачено, що товар відвантажується в спеціальних контейнерах – власність Покупця. Більш того, у разі необхідності самостійного розливу рідкого хлору для потреб Замовника, Учасник закупівель – ТОВ «АХПС» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №506 від 26.12.2019р. з інформацією про наявність в Учасника балонів для рідкого хлору, в кількості, що забезпечить потребу Замовника, про те, що учасник має право самостійно здійснювати роботи з підготовки та наповнення тари (в тому числі балонів) рідким хлором; надав відповідні дозвільні документи – зазначена інформація не ставиться під сумнів Замовником. А тому зміст тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. - Учасником в складі тендерної пропозиції подано Висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, що закінчив строк дії 27.04.2019р. Скаржник має зазначити наступне: Тендерна документація замовника взагалі не містить вимог щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції Висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання та всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зазначив який саме пункт тендерної документації Замовника порушив Учасник. Учасник закупівель ТОВ «АХПС» долучив до складу тендерної пропозиції Висновок експертизи № 12.3-01.3-07-0595.16. стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, виданого на ім’я Учасника, як документ, який став підставою для продовження терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки при оптовій торгівлі хімічними продуктами, а саме: технічний огляд (крім первинного та позачергового у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії), випробування устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (п.1 додатку 2 до Порядку): - посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа (п.17 додатку З Порядку), а саме: - балони та контейнери із зрідженим, отруйним газом (рідкий хлор). Окрім цього, звертаємо увагу Замовника та Орган оскарження, що термін дії висновку експертизи – до 24.04.2019р. – це термін дії висновку експертизи, протягом якого суб’єкт господарювання може звернутись до уповноваженого органу для отримання відповідного документу дозвільного характеру, що і було зроблено ТОВ «АХПС» та отримано лист Держпраці України від 16.05.2017р., яким Товариству продовжено термін дії Дозволу за принципом мовчазної згоди. А тому зміст тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана не в стверджувальній формі. Скаржник має зазначити наступне: Всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зазначив, який саме пункт тендерної документації Замовника порушив Учасник. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника – Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в Додатку 1 цієї Документації. На виконання вимог тендерної документації Замовника, учасник закупівель долучив до складу тендерної пропозиції Додаток 1 вих. №506/1 від 28.01.2020р., а також технічну специфікацію (додаток 3) у стверджувальній формі - сторінка 7 файлу «Тендерна пропозиція». А тому зміст тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. - Паспорт якості АТ «Дніпроазот» наданий на цистерну, а предметом закупівлі є рідкий хлор в балонах. Скаржник має зазначити наступне: Всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не зазначив, який саме пункт тендерної документації Замовника порушив Учасник. Додаток 1 тендерної документації Замовника передбачено Технічні вимоги до предмета закупівлі – Хлор рідкий та зазначено, що «Продукція має відповідати діючим стандартам ДСТУ, ГОСТам, мати сертифікати якості, паспорти на кожну партію товару. Для підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісними характеристикам необхідно надати копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів/паспортів якості, посвідчень/ тощо.). Вимоги до документів, що підтверджують відповідність продукції. 1. Надається сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність продукції технічним умовам чи нормативно-технічним вимогам, діючим в Україні, (копія, завірена Учасником закупівлі) обов’язкова наявність паспорта та сертифіката якості продукції від підприємства-виробника. Документи про якість повинні включати: • найменування підприємства, що виготовляє товар; • найменування, марку продукту; • масу нетто; • результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту; • найменування діючого стандарту» На виконання зазначених вимог тендерної документації Замовника, учасник закупівлі надав паспорт якості виданий виробником – АТ «Дніпроазот» , сертифікат якості виданий виробником SA «Хімкомплекс» , а також паспорт ТОВ «АХПС» як підприємства що здійснює розлив рідкого хлору, на виконання вимог Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Державним комітетом України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. № 56 (згідно вимог Додатку 1 ТД Замовника) - файли під назвами – «паспорт АЗОТ», «паспорт АХПС», «паспорт рум.хлор». А тому зміст тендерної пропозиції Учасника, в цій частині, повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. При цьому, учасника – ТОВ «Марілайф» Замовник визнав переможцем, та долучив протокол розгляду тендерних пропозицій №16 від 24.01.2020р., з якого взагалі не можна визначити чи була тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Марілайф» розглянута. Відповідно до Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що: «…Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною». «У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною» «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно із Законом». Скаржник, хоче звернути особливу увагу Орган оскарження на те, що: Замовник в даній закупівлі оприлюднив два протоколи №18 від 18.02.2020р. та №21 від 25.02.2020 року. За змістом порядку денного обох протоколів вбачається, що Замовник завчасно знав результат розгляду тендерних пропозицій, оскільки порядком денним протоколів передбачено не розгляд тендерних пропозицій Учасників, як того вимагає Закон та, як прописано в умовах тендерної документації, а відображено результат розгляду пропозицій учасників, а саме – відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АХПС», та визначення переможця в процедурі закупівлі. Зі змісту протоколу засідання тендерного комітету №21 від 25.02.2020р. вбачається, що Замовник визнав переможцем ТОВ «Марілайф» в закупівлі UA-P-2019-11-29-000078-b та свідчить про те, що документи тендерної пропозиції ТОВ «Марілайф» взагалі не були розглянуті в даній закупівлі. Відповідно до Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно із Законом». Виходячи зі змісту оприлюднених Протоколів Замовника видно, що пропозиція учасника ТОВ «Марілайф» взагалі не була розглянута за ідентифікатором закупівлі UA-2019-12-10-001981-b, чим порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», умови тендерної документації Замовника. Скаржник переконаний, у разі якщо б Замовник належним чином розглянув тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Марілайф» як передбачено вимогами Закону та зазначено в самій тендерній документації, Замовник переконався, що тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та має бути відхилена, виходячи з наступного: - вимогами Додатку 1 тендерної документації Замовника: визначено, що “Рідкий хлор повинен відповідати ГОСТ 6718-93”. В розділі «Вимоги до документів, що підтверджують відповідність продукції» (п.1) Замовник передбачив «обов’язкову наявність паспорту та сертифікату якості продукції підприємства-виробника». Тобто, відповідно до вимог тендерної документації Замовника, рідкий хлор, що буде постачатись на адресу Замовника має відповідати ГОСТ 6718-93, а на підтвердження можливості виконання вимог Замовника, учасник має надати паспорт та сертифікат якості продукції підприємства-виробника, який повинен відповідати вимогам ГОСТ 6718-93. На виконання зазначеної вимоги Замовника, Учасник закупівлі ТОВ «Марілайф» долучив до складу тендерної сертифікат якості №11 від 16.01.2020 року, який видано фірмою «ADEN-TRANSEXIM” S.R.L., який не є виробником рідкого хлору, а є організацією, що здійснює його розлив, що підтверджується Актом експертизи філії Кишинів Торгово-промислової палати республіки Молдова від 20.01.2020р., який долучено учасником ТОВ «Марілайф» до складу тендерної пропозиції. У вказаному Акті в результаті проведеної експертизи встановлено, що «ADEN-TRANSEXIM” S.R.L. є виробником гіпохлорит натрію, та здійснює розлив рідкого хлору в малу тару. При цьому, долучений до складу тендерної пропозиції сертифікат якості не відповідає вимогам ГОСТ 6718-93, обов'язковість дотримання якого встановив Замовник у своїй тендерній документації. В сертифікат якості №11 від 16.01.2020р. не містить обов'язкової інформації, що передбачена вимогами ГОСТ 6718-93, а саме: відсутні номера балонів, які входять до партії, дату заповнення відповідної тари, масу нетто, брутто, термін наступного огляду тари. При цьому, сертифікат якості підписаний директором підприємства. Відповідно до Розділу 3 ГОСТ 6718-93 (мовою оригіналу): “3. Приемка. 3.1. Жидкий хлор принимают партиями. Партией считают количество продукта, однородного по своим показателям и сопровождаемого одним документом о качестве. Документ о качестве должен содержать: товарный знак и (или) наименование предприятия-изготовителя; наименование продукта, его сорт; номер партии; номера цистерн, контейнеров или баллонов, входящих в партию; дату заполнения тары; массу нетто и брутто; количество тарных мест в партии; результаты проведенных анализов или подтверждение соответствия качества продукта требованиям настоящего стандарта; классификационный шифр по ГОСТ 19433; обозначение настоящего стандарта» (витяг з ГОСТу додається). Окрім цього, Замовник в документації передбачив обов’язкову наявність як паспорту так і сертифікату (!). Паспорт якості у складі тендерної пропозиції ТОВ «Марілайф» відсутній. З огляду на встановлені вимоги Замовника та долучені до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ “Марілайф” документи, в цій частині, не відповідають умовам тендерної документації Замовника. - вимогами Додатку 1, в розділі «Вимоги до документів, що підтверджують відповідність продукції» (п.2) тендерної документації Замовник передбачив надання «копії договору про отримання хлору в балонах від підприємства-виробника на 2020 рік (якщо Учасник не є виробником продукції)». На виконання зазначеної вимоги Учасник закупівель долучив до складу тендерної пропозиції Контракт №46 від 05.09.2019р., укладений між ТОВ «Марілайф» та «ADEN-TRANSEXIM” S.R.L., який, за підтвердженими даними самим Учасником ТОВ «Марілайф» не є виробником рідкого хлору, а лише здійснює розлив рідкого хлору в малу тару, що підтверджується Актом експертизи філії Кишинів Торгово-промислової палати республіки Молдова від 20.01.2020р. Жодних альтернатив щодо надання інших документів окрім договору з виробником рідкого хлору в балонах Замовник в тендерній документації не передбачив. Більш того, в цій частині, під час оцінки тендерних пропозицій учасників, доволі чітко прослідковується позиція Замовника, щодо бажання працювати з одним учасником (ТОВ «Марілайф», хоч і за ціною нижчою !) та ігнорування документів наданих у складі пропозиції іншим учасником – ТОВ «АХПС», оскільки Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АХПС» зауважує на тому, що Учасник має надати договір з виробником рідкого хлору в балонах (що і зроблено ТОВ «АХПС»), але під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Марілайф» не звертає уваги на те, що договір на поставку рідкого хлору надано не з виробником рідкого хлору, та не в балонах (!!!), його взагалі не надано та не виконано вимогу Замовника (!!!). Більш того, Додатком 1 документації Замовника передбачено, що «Під час обрання переможця торгів Замовник враховує результати порівняння якісних та інших технічних характеристик запропонованих для участі в торгах Товарів на підставі звітів (актів), при цьому перевага надається пропозиції Товару, якісні та інші характеристики якого відповідають принципам максимальної економії і ефективності в інтересах Замовника (кращі показники максимальної економії і ефективності в інтересах замовника (кращі показники якості очищеної води або менша кількість (дозування) Товару при його застосуванні)». Всі наведені порушення в сукупності доводять наявність дискримінаційного підходу Замовника під час розгляду тендерних пропозицій Учасників даної закупівлі, що залежить від бажання Замовника працювати з тим чи іншим Учасником. Такий підхід призвів до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АХПС», як учасника, який запропонував найнижчу ціну за результатом аукціону та надав документи, які відповідають вимогам тендерної документації Замовника та призвів до визнання переможцем учасника, позиція якого не відповідає умовам тендерної документації Замовника, внаслідок зловживання своїми правами Замовником, в чому і вбачається порушення принципів публічних закупівель. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «АХПС» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана в межах строку на оскарження, встановленого електронною системою закупівель. Ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене та керуючись нормами чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, вважаємо, що Замовником не дотримано положення щодо належної оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «АХПС» та ТОВ «Марілайф», чим порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та такі принципи здійснення державних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та як результат неправомірно відхилено пропозицію Скаржника та визнано переможцем учасника ТОВ «Марілайф» пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати міське комунальне підприємство «Бердичівводоканал» скасувати рішення, викладене в Протоколі №18 від 18.02.2020р. про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» в закупівлі UA-2019-12-10-001981-b та визнати пропозицію ТОВ “АХПС» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника і як наслідок – визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» переможцем закупівлі UA-2019-12-10-001981-b. 3. Зобов’язати міське комунальне підприємство «Бердичівводоканал» скасувати Протокол №21 від 25.02.2020р. та відхилити пропозицію ТОВ “Марілайф” в закупівлі UA-2019-12-10-001981-b, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Додатки: 1. Платіжне доручення про сплату грошових коштів за подання скарги до органу оскарження. 2. витяг з ГОСТу 6718-93.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2020 17:14
Рішення від 02.03.2020 № 3930 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 17:14
Рішення від 17.03.2020 № 5131.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 17:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Міське комунальне підприємство "Бердичівводоканал" виконало рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2020 р. №5131-р/пк-пз, а саме: - скасували рішення про визначення ТОВ «Марілайф» переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини"
Дата виконання рішення замовником: 31 березня 2020 17:29

Документи подані скаржником

26 грудня 2019 16:27
скарга

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 12:06
скарга

Документи подані замовником

31 березня 2020 17:29
Протокол №30.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ 2 710 000,00
UAH з ПДВ
2 710 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 2 878 560,00
UAH з ПДВ
2 878 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 2 880 000,00
UAH з ПДВ
2 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 13:45
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:36
гарантійний лист.PDF
10 лютого 2020 13:26
Щодо дозволу.pdf
10 лютого 2020 13:26
Дозвіл Дніпроазот.PDF
10 лютого 2020 13:26
Дозвіл Азот.PDF
07 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:16
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:14
до аналог договору ДЗД.PDF
07 лютого 2020 16:14
тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 16:14
Статут АХПС.PDF
07 лютого 2020 16:14
Свідоцтво.PDF
07 лютого 2020 16:14
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
07 лютого 2020 16:14
Протокол 71.PDF
07 лютого 2020 16:13
Паспорт АХПС.pdf
07 лютого 2020 16:13
Паспорт АЗОТ.pdf
07 лютого 2020 16:13
Паспорт на рум. хлор.pdf
07 лютого 2020 16:13
опис до Статуту.PDF
07 лютого 2020 16:13
лист мовчазна згода.PDF
07 лютого 2020 16:13
контракт АТАІ 2020.PDF
07 лютого 2020 16:13
Дозвіл на ВРПН.PDF
07 лютого 2020 16:13
Додаток 4 оновлений.pdf
07 лютого 2020 16:13
Додаток 1 оновлений.pdf
07 лютого 2020 16:13
договір перевізник.PDF
07 лютого 2020 16:13
відгук ДЗД 2018.PDF
07 лютого 2020 16:13
відгук Аули 2019.pdf
07 лютого 2020 16:13
відгук Аули 2016.pdf
07 лютого 2020 16:13
Висновок СЕЕ Румунія.PDF
07 лютого 2020 16:13
Висновок СЕЕ Азот 2018.PDF
07 лютого 2020 16:13
Висновок експертизи.pdf
07 лютого 2020 16:13
Виписка з ЄДР.PDF
07 лютого 2020 16:13
аналог ДЗД 2018.PDF
07 лютого 2020 16:13
аналог Аули 2019.pdf
07 лютого 2020 16:13
аналог Аули 2016.PDF
07 лютого 2020 16:13
Акт ТО.PDF
07 лютого 2020 16:13
АвтохімІнтер ліцензія.PDF

Публічні документи

26 лютого 2020 15:35
Довідки переможець.pdf
10 лютого 2020 14:30
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:28
Банківська ліцензія (6).7z
10 лютого 2020 14:28
технічні.pdf
10 лютого 2020 14:28
Гарантія 16870-19 (1).7z
10 лютого 2020 14:28
інше.pdf
10 лютого 2020 14:28
Витяг НР Щербань (1).7z
10 лютого 2020 14:28
проект договору.pdf
10 лютого 2020 14:28
Наказ Щербань (1).7z
10 лютого 2020 14:28
кваліфікаційні.pdf
10 лютого 2020 14:28
Лист для клієнтів (4).7z

Публічні документи

04 лютого 2020 21:31
Електронний підпис
30 січня 2020 21:19
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "Марілайф"

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
Відхилено 2 710 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Рішення скасоване 2 878 560,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 13:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Відхилено 2 878 560,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 17:11
ТОВ "ЕКСТРАГРУП"
#42660817
Відхилено 2 880 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 14:38

Інформація про відміну

Дата відміни
10 квітня 2020 14:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі