Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
33 950,00 UAH
UA-2019-12-10-001896-a 8fd397b2cbf34446844b01342a4e69bf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

грицай тетяна василівна

380442026173 tender@gukv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19020407
Вебсайт: http://gukv.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, Хрещатик,10
Контактна особа: грицай тетяна василівна
380442026173
tender@gukv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:34
Очікувана вартість: 33 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
424 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 11 грудня 2019 09:09
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:17
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" регламентує процедуру відкриті торги.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:49
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До компетенції тендерного комітету Департаменту належить розгляд пропозиції Учасника закупівлі, яка визначена електронною системою найбільш економічно вигідною на відповідність її умовам документації допорогової закупівлі. Пропозиції фізичних осіб-підприємців, які відповідно до законодавства України мають право здійснювати підприємницьку діяльність з юридичними особами можуть брати участь у закупівлі. Загальна вартість закупівлі 33 950,00 грн. Оцінювання пропозицій Учасників здійнюється електронною системою за результатом аукціону. У допороговій документації не вказано конкретної торгової марки, а лише технічні характеристики товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 28 212,96
UAH з ПДВ
27 678,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 33 886,08
UAH з ПДВ
27 831,36
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 29 116,08
UAH з ПДВ
29 116,08
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 31 100,40
UAH з ПДВ
31 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 14:33
УСТАВНЫЕ.7z
13 грудня 2019 14:33
ТВ.pdf
13 грудня 2019 14:33
Лист -договір - згода.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 15:00
Електронний підпис

Публічні документи

12 грудня 2019 16:26
цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2019 16:26
Лист - пояснення.pdf
12 грудня 2019 16:26
контактна інформація.pdf
12 грудня 2019 16:26
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 13:55
New Future Lasertech укр.pdf
13 грудня 2019 13:55
19.Виписка ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2019 13:55
14.Паспорт Ковтуна П.О. 2.pdf
13 грудня 2019 13:55
8. Статистика 22.10.2014 р..pdf
13 грудня 2019 13:55
4.Витяг ЄДРПОУ (10.12.2019).pdf
13 грудня 2019 13:55
3. Свідоцтов ЄДРПОУ (1).pdf
13 грудня 2019 13:55
2.Код доступу 06.02.2018 .pdf
13 грудня 2019 13:55
1.Статут .pdf
13 грудня 2019 13:55
Контатні данні.pdf
13 грудня 2019 13:55
Технічні вимоги (25).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 27 678,72
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:40

Документи

17 грудня 2019 15:39
Рішення папір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
27 678,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 15:39
Рішення папір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір папір.pdf укладений
20 грудня 2019 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 678,72
UAH (в тому числі ПДВ 4 613,12 UAH)