Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку
Очікувана вартість
33 950,00 UAH
UA-2019-12-10-001896-a ● 8fd397b2cbf34446844b01342a4e69bf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 19020407 |
Вебсайт: | http://gukv.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., Київ, Хрещатик,10 |
Контактна особа: |
грицай тетяна василівна 380442026173 tender@gukv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:34 |
Очікувана вартість: | 33 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 169,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
424 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2019
—
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 15:34 |
Допорогова документація папір.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 11 грудня 2019 09:09
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:17
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" регламентує процедуру відкриті торги.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:49
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До компетенції тендерного комітету Департаменту належить розгляд пропозиції Учасника закупівлі, яка визначена електронною системою найбільш економічно вигідною на відповідність її умовам документації допорогової закупівлі. Пропозиції фізичних осіб-підприємців, які відповідно до законодавства України мають право здійснювати підприємницьку діяльність з юридичними особами можуть брати участь у закупівлі. Загальна вартість закупівлі 33 950,00 грн. Оцінювання пропозицій Учасників здійнюється електронною системою за результатом аукціону. У допороговій документації не вказано конкретної торгової марки, а лише технічні характеристики товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
28 212,96
UAH з ПДВ
|
27 678,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
33 886,08
UAH з ПДВ
|
27 831,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" |
29 116,08
UAH з ПДВ
|
29 116,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" |
31 100,40
UAH з ПДВ
|
31 100,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Переможець |
27 678,72
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір папір.pdf | укладений |
20 грудня 2019 15:09
|