Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля хлібопродуктів(хліб,пшеничний,хліб житній,булка Великодня))
Очікувана вартість
680 576,06 UAH
UA-2019-12-10-001833-a 76cc2f6e12954f22a66b5038c3d5ef08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Анатолій Сергійович

+380553921690 pansionat63@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Херсонської обласної ради "Голопристанський геріатричний пансіонат"
Код ЄДРПОУ: 22752404
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Червоноармійська, 103А
Контактна особа: Кравченко Анатолій Сергійович
+380553921690
pansionat63@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 15:25
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 15:25
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:13
Очікувана вартість: 680 576,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 403,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27236 кг
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м.Гола Пристань, вул.Чорноморська, 103-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
9100 кг
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м.Гола Пристань, вул.Чорноморська, 103-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
67 кг
Булка Великодня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м.Гола Пристань, вул.Чорноморська, 103-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Забезпечення простежуваності товару:: 5%
Учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка): 5%
Товар учаснику постачається безпосередньо від виробника (друга ланка): 2%
Учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності: 0%
Наявність акту обстеження потужностей підприємства-виробника: 5%
Виробничі потужності підприємства-виробника мають акт обстеження: 5%
Виробничі потужності підприємства-виробника мають не мають акту обстеження: 0%
Застосування систем управління якістю та безпечністю харчових продуктів під час виробництва товару: 10%
Виробник товару застосовує системи управління і якістю, і безпечністю харчових продуктів: 10%
Виробник товару застосовує або систему управління якістю харчових продуктів або систему управління безпечністю харчових продуктів: 5%
Виробник товару не застосовує ані системи управління якістю, ані системи управління безпечністю харчових продуктів: 0%
Застосування системи управління безпечністю харчових продуктів під час постачання товару: 10%
Учасник під час постачання товару застосовує систему управляння безпечністю харчових продуктів: 10%
Учасник під час постачання товару не застосовує систему управляння безпечністю харчових продуктів: 0%
20 грудня 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 20:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 16:10
нова_редакцiя_ТД_Гола_Пристан__2 (1).docx
19 грудня 2019 15:41
нова_редакцiя_ТД_Гола_Пристан__2 (1).docx
18 грудня 2019 10:39
нова_редакцiя_ТД_Гола_Пристан__2.docx
10 грудня 2019 15:21
ТД Гола Пристань.docx
19 грудня 2019 15:41
перелiк_змiн__що_вносят_ся-2.docx
17 грудня 2019 20:41
перелiк_змiн__що_вносят_ся.docx
18 грудня 2019 10:39
нова_редакцiя_ТД_додаток__3_-_договiр_про_закупiвлю_(проект).docx
10 грудня 2019 15:21
ТД_додаток _3 - договір про закупівлю (проект).docx
18 грудня 2019 10:39
нова_редакцiя_ТД_додаток__2_-_тендерна_пропозицiя_(форма).docx
10 грудня 2019 15:21
ТД_додаток _2 - тендерна пропозиція (форма).docx
18 грудня 2019 10:39
нова_редакцiя_ТД_додаток__1_-_технiчна_специфiкацiя.docx
10 грудня 2019 15:21
ТД_додаток _1 - технічна специфікація.docx
17 грудня 2019 20:41
нова_редакцiя_ТД_додаток__3_-_договiр_про_закупiвлю_(проект).docx
17 грудня 2019 20:41
нова_редакцiя_ТД_додаток__2_-_тендерна_пропозицiя_(форма).docx
17 грудня 2019 20:41
нова_редакцiя_ТД_додаток__1_-_технiчна_специфiкацiя.docx
17 грудня 2019 20:41
нова_редакцiя_ТД_Гола_Пристан__2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо акту територіального органу Держпродспоживслужби
Дата подання: 11 грудня 2019 14:35
Дата відповіді: 16 грудня 2019 19:30
Шановні члени тендерного комітету! п.5.8.5. тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати акт територіального органу Держпродспоживслужби, який виданий учаснику як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва харчових продуктів, що є предметом цієї закупівлі, протягом календарного року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства; Слід зазначити, що правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України, визначені Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та постанови КМУ № 896 від 31.10.2018 р «Про деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів». Орган, що здійснює нагляд є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Державний контроль здійснюється у формі інспектування, аудиту і відбір зразків відповідно до вимог Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин». Відповідно до постанови КМУ № 896 від 31.10.2018 р «Про деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу. На підставі ризиків, пов’язаних з провадженням господарської діяльності операторів ринку у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, нараховуються бали у відповідності до пункту 7 постанови КМУ № 896 від 31.10.2018 р «Про деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів». На підставі нарахованих балів, компетентний орган визначає ступінь ризику, та в залежності від вказаного ступеню, включає оператора ринку до плану перевірок. Згідно наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 965 від 27.11.2018 р, затверджено план держаного контролю з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та окремих показників якості харчових продуктів на 2019 р. Однак суб’єкта, який має намір взяти участь у закупівлі не включено до плану перевірок на 2019 р. Звертаємо увагу, що відповідно до статті 19 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», інспектування передбачає перевірку дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та відповідності їх діяльності вимогам щодо: 1) гігієни; 2) плану коригувальних дій, розробленого та впровадженого оператором ринку за результатами попередніх перевірок; 3) інцидентів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів та/або кормів. Інспектування може включати в себе перевірку потужностей, прилеглої території, приміщень, обладнання та інвентарю, транспортних засобів, а також харчових продуктів та кормів; сировини, інгредієнтів, допоміжних матеріалів для переробки, які використовуються для приготування та виробництва харчових продуктів та кормів, напівфабрикатів; предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами; засобів та процесів прибирання і догляду, а також пестицидів; маркування, зовнішнього вигляду та реклами. Згідно розпорядження КМУ № 94-р від 20.01.2016 р визнано такими, що втратили чинність акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. Відповідно до наказу МОЗ України № 185 від 22.04.2005 р скасовано Державні санітарні норми та правила "Транспортування продовольчої продукції". Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів за захисту споживачів, здійснює державний контроль суб’єкта господарювання у відповідності до питань, що наведені в уніфікованих формах актів, які розміщені на офіційному веб-сайті органу за посиланням -http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Unifikovani_Akti/181/. З аналізу змісту форм уніфікованих актів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів за захисту споживачів вбачається, що акти не містять переліку питань щодо відповідності суб’єкта господарювання вимогам чинного санітарного законодавства. Наразі не передбачено жодного компетентного органу щодо здійснення перевірки потужності на відповідність вимогам «чинного санітарного законодавства» - як того вимагає Замовник у Тендерній документації. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів здійснює інспектування щодо відповідності вимог, визначених частино 4 статті 19 Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» і дотримання вимог санітарного законодавства там не передбачено, а також не наведено у переліку питань уніфікованих форм актів цього органу. При цьому, суб’єкт, який має намір взяти участь у закупівлі був перевірений Держспоживслужбою у 2018 році, про що складено акт перевірки за уніфікованою формою, що розміщений на офіційному веб-сайті органу за посиланням -http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Unifikovani_Akti/181/. Вказана вимога обмежують конкуренцію, зокрема колом осіб, які були перевірені у 2019 році. Крім цього вимога щодо надання акту саме з перевірки санітарного законодавства не може бути виконана жодним учасникам, оскільки акти санітарного законодавства визнані такими, що втратили чинність відповідно до постанови КМУ № 94-р від 20.01.2016 та не існує органу, що здійснює вказану перевірку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 14 годині 35 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 16.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими приведено у відповідність саме найменування акту та скасована вимога про обов’язкове надання вказаного акту.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Щодо холодильного обладнання
Дата подання: 11 грудня 2019 14:50
Дата відповіді: 16 грудня 2019 19:33
Шановні члени тендерного комітету! п.5.1.1. тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій до учасника закупівлі, зокрема наявність холодильного та морозильного обладнання. Жодні вимоги ДСТУ, ТУ, СОУ не передбачають необхідності охолоджувати хліб та хлібобулочні вироби у холодильному, або морозильному обладнанні. Крім цього, загально відомим є факт, що після виймання з печі хліба та хлібобулочних виробів, прийнятною температурою для охолодження є +25 градусів. Понижена температура навколишньої середи, навпаки, негативно впливає на структуру хліба та хлібобулочних виробів. У зв’язку з цим просимо, внести зміни, або виключити вимогу кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника холодильного обладнання, оскільки воно не застосовуються для постачання такого виду товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: . У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 14 годині 50 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 16.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази замовника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника, для якого наявність холодильного та морозильного обладнання є обов’язковими, оскільки на виробництві здійснюється зберігання сировини, яка потребує спеціальних умов зберігання (наприклад дріжджі, яйця, масло тощо). Холодильне та морозильне обладнання для зберігання хліба не використовується. Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Щодо системи вимірювання
Дата подання: 11 грудня 2019 14:58
Дата відповіді: 16 грудня 2019 19:36
Шановні члени тендерного комітету! п.5.8.3. тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати свідоцтво або інший документ, яким засвідчується відповідність стану системи вимірювань лабораторії учасника вимогам ДСТУ. Суб’єкту, який має намір взяти участь у закупівлі не зрозуміла вказана вимога тендерної документації. У зв’язку з цим просимо роз’яснити на підставі якого нормативно-правового документа встановлена ця вимога тендерної документації ? Про яку саме «систему вимірювань лабораторії учасника» йдеться мова ? Яку форму та зміст має вказаний документ, а також яким органом це документ затверджено ? Чому саме вимога ДСТУ, а не іншого державного стандарту ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 14 годині 58 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 16.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази замовника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника, для якого наявність сертифікованої лабораторії (мається на увазі виробничої) є обов’язковою, оскільки кожна партія продукції, яка випускається виробником, повинна супроводжуватися документами, що засвідчують її якість. За відсутності лабораторії складання таких документів виробником не можливе, а реалізація не дозволена. Для системи вимірювань лабораторії в Україні діє національний стандарт – ДСТУ Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання. Вказаний стандарт затверджений наказом Держспоживстандартом України від 25.07.2005 №187. Інші державні стандарти в цій галузі замовнику не відомі. Документом, який підтверджує відповідність стану системи вимірювань лабораторії виробника, є будь-який документ, який виданий компетентною установою з оцінки відповідності за результатами перевірки лабораторії виробника (свідоцтво, сертифікат тощо).
Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Щодо тари та документів
Дата подання: 11 грудня 2019 15:16
Дата відповіді: 16 грудня 2019 19:38
Шановні члени тендерного комітету! п.6 додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати документи, які підтверджують факт придбання транспортної тари, в яких здійснюватиметься постачання товару (накладна, акт тощо), а також документи, які засвідчують якість тари та її можливість до контакту з харчовими продуктами. Суб’єкту, який має намір взяти участь у закупівлі не зрозуміло , які він має нажати документи які «засвідчують можливість до контакту з харчовими продуктами». Просимо роз’яснити, на підставі якого нормативно-правового документа встановлена ця вимога тендерної документації ? Яку форму та зміст має вказаний документ, а також яким органом цей документ затверджено, або видано ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 15 годині 16 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Вимоги до пакування визначені у державних стандартах згідно з якими придбаваються товари, що є предметом цієї закупівлі. Так, наприклад ДСТУ 4583:2006, визначає, що для пакування готових виробів застосовуються пакувальні матеріали, застосування яких у контакті з харчовими продуктами дозволено центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я. Ті ж вимоги закріплюють і інші державні стандарти виготовлення інших хлібобулочних виробів. Отож вимога щодо якості пакувальних матеріалів встановлена державними стандартами.
Під час транспортування готового хліба та хлібобулочних виробів учасники повинні керуватися правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні (наказ Мінтрансу від 14.10.1997 №363) і перевозити хліб в фургонах, обладнаних лотками, або в автомобілях у тарі (коробки, ящики, пластикові контейнери тощо). Учасник має надати документи, які підтверджують можливість використання його тари для перевезення харчових продуктів (сертифікат якості, експертний висновок, посвідчення про якість тощо). Форма і зміст таких документів встановлюється установою, що видала документ і має право на провадження діяльності з оцінки відповідності.
Для однакового розуміння положень тендерної документації в цій частині до неї внесені відповідні зміни.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Щодо відповідальності за безпеку і якість товарів, що є предметом цієї закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2019 15:21
Дата відповіді: 16 грудня 2019 19:40
Шановні члени тендерного комітету! п.9 додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати гарантійний лист, яким засвідчує свою повну відповідальність за якість та безпеку продуктів харчування, що ним поставлятимуться, до якого мають додаватися документи, видані акредитованим у встановленому законодавством України порядку органом, які засвідчують, що на потужностях з виробництва товарів, що є предметом цієї закупівлі, застосовуються системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів, що відповідають вимогам ДСТУ (сертифікати, тощо). До цих документів додаються документи, що засвідчують право акредитованого згідно із законодавством України органу на провадження діяльності з оцінки відповідності, напр. атестат про акредитацію, тощо (копія) Суб’єкту, який має намір взяти участь у закупівлі не зрозуміло, у чому полягає необхідність надання документів, що засвідчують право акредитованого згідно із законодавством України органу на провадження діяльності з оцінки відповідності, напр. атестат про акредитацію, тощо (копія) Просимо роз’яснити, на підставі якого нормативно-правового документа встановлена ця вимога тендерної документації ? Яку форму та зміст має вказаний документ, а також яким органом цей документ затверджено, або видано ? У чому полягає подання такого документу ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 15 годині 21 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) пояснюємо наступне:
Згідно з Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» підприємства, установи та організації (органи), які провадять діяльність у сфері оцінки відповідності, повинні пройти акредитацію в установленому законом порядку. Таку акредитацію здійснює національний орган України з акредитації. За результатами акредитації видається атестат про акредитацію, який підтверджує, що відповідний орган є компетентним для
провадження діяльності з оцінки відповідності. Форма та зміст такого документа встановлюється національним агентством з акредитації України. Документ подається у складі тендерної пропозиції для підтвердження повноважень органу, що засвідчив відповідність систем управління якістю та безпечністю харчових продуктів, які застосовуються на підприємстві виробника продукції, що поставлятиметься учасником.
Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-001833-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 16 січня 2020 15:09
Вимога про усунення порушень
Текст вимоги викладено у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2020 14:05
У відповідь на вимогу ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» від 16.01.2020 №б/н Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» повідомляє наступне:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, частина третя статті 30 Закону визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Окрім того, абзацом другим частини першої статті 32 Закону передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вимога, подана ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» через електронну систему закупівель, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 16.01.2020 о 15 год 19 хв. не відповідає ні частині третій статті 30 Закону, ані абзацу другому частини першої статті 32 Закону, а отже замовник не має жодних правових підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Водночас замовник вважає за необхідне роз’яснити ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» наступне: статтею 30 Закону передбачений вичерпний перелік підстав, за наявності яких замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Закон не передбачає жодних інших підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі. Тобто, для того, щоб замовник мав право застосувати зокрема пункт 4 частини першої статті 30 Закону як підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника необхідно, щоб у тендерній документації була передбачена певна умова, а учасник у своїй пропозиції не виконав цю умову (напр.: не надав документ, що прямо вимагався, або наданий документ не відповідає вимозі за своїм змістом тощо).
Пунктом 6.3.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачена наступна умова «у випадку якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, - документи, що підтверджують наявність зобов’язань виробника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі (гарантійний лист виробника товару, виданий на ім’я замовника цієї закупівлі або попередній договір, укладений між учасником та виробником);». Учасник ФОП Цисовський О.О. не є виробником товару, а придбаває його безпосередньо у його виробника ФОП Цисовської Ю.А. (пекарня «Райський хліб» с. Райське м. Нова Каховка Херсонської області), що підтверджується декларацією виробника на товар та іншими документами, що містяться у складі тендерної пропозиції ФОП Цисовського О.О. Водночас на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, учасника ФОП Цисовський О.О. у складі тендерної пропозиції подав гарантійний лист виробника товару ФОП Цисовської Ю.А., який повністю відповідає вимогам тендерної документації щодо його змісту, (розміщений на с. 106 тендерної пропозиції), чим повністю виконав вимоги тендерної документації замовника в цій частині;
Умова ж щодо реєстрації потужностей, на яку посилається ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» у своїй вимозі взагалі не була умовою тендерної документації. ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» стверджує, що пункт 5.8.3. розділу ІІІ тендерної документації має наступну редакцію «учасник повинен надати документи, видані компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, які підтверджують державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей для транспортування харчових продуктів. Вказані учасником потужності повинні перебувати у державному реєстрі потужностей операторів, що ведеться компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який перебуває у відкритому та безоплатному доступі на офіційному веб сайті такого органу http://www.consumer.gov.ua;».
Вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки пункт 5.8.3 розділу ІІІ тендерної документації замовника має дещо іншу редакцію «5.8.3 довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, якою підтверджується відповідність учасника встановленому однойменному кваліфікаційному критерію. Довідка повинна містити інформацію про ПІБ особи, посаду, яку вона обіймає в учасника, його кваліфікацію, дату проходження останнього профілактичного медичного огляду». Виконання ФОП Цисовським О.О. цього пункту не оспорюється ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат».
Звертаємо увагу ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат», що тендерна документація замовника взагалі не містила вимог щодо необхідності підтвердження державної реєстрації потужностей, які використовуються учасниками. А отже і відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає «неіснуючій» умові тендерної документації, у замовника немає жодних правових підстав.
Водночас замовник перевірив інформацію, викладену ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» у своїй вимозі. Звинувачення ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» в тому, що лист від 11.01.2019 №30-10/54, що наданий ФОП Цисовським О.О. у складі своєї тендерної пропозиції, має ознаки підробки, є безпідставним та необґрунтованим, оскільки Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області своїм листом від 17.01.2020 №30-1-вих-2/52-20 підтвердило допущення ними технічної помилки під час реєстрації потужності учасника, чим пояснюються розбіжності у реєстраційних номерах. Державна реєстрація потужності ФОП Цисовського О.О. є незаперечним фактом, що підтверджується даними відповідного державного реєстру.

Документи подані скаржником

16 січня 2020 15:08
вимога_гола пристань.pdf

Документи

21 січня 2020 14:05
відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-10-001833-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 21 січня 2020 17:34
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Текст скарги викладено у прикріпленому файлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 січня 2020 18:52
Рішення від 24.01.2020 № 1481.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 18:51
рішення від 11.02.2020 №2583.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 18:32

Документи подані скаржником

21 січня 2020 17:34
платіжне_доручення.pdf
21 січня 2020 17:34
скарга_г.пристань.pdf

Документи подані замовником

31 січня 2020 13:51
Інформація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 507 181,80
UAH з ПДВ
477 984,27
UAH з ПДВ
1.3571428571 352 198.94 Документи
ПП ЗНАТНИЙ ХЛІБ 668 905,50
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 353 684.21 Документи
ФОП Цисовський Олег Олександрович 669 601,60
UAH з ПДВ
489 759,48
UAH з ПДВ
1.3857142857 353 434.68 Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 17:10
Електронний підпис
24 грудня 2019 05:13
Електронний підпис
24 грудня 2019 05:13
Електронний підпис
24 грудня 2019 05:13
ТП_Технічна частина.pdf
24 грудня 2019 05:13
ТП_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 15:28
довідка ДФС
16 січня 2020 15:28
довідка МВС
16 січня 2020 15:28
остаточна пропозиція
27 грудня 2019 13:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"

ПП ЗНАТНИЙ ХЛІБ

ФОП Цисовський Олег Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"
#00380267
Відхилено 477 984,27
UAH з ПДВ
11 січня 2020 12:19
ФОП Цисовський Олег Олександрович
#3062503797
Переможець 489 759,48
UAH з ПДВ
15 січня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цисовський Олег Олександрович
#3062503797
489 759,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:30
Звіт укладений
02 квітня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
20 березня 2021 13:55
Додаткова угода(хліб).pdf зміни до договору
19 березня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:51
Додаткова угода(хліб).pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:20
Дод.угода(хліб).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:56
Додаткова угода(хліб).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:44
Додаткова угода(хліб).PDF зміни до договору
13 серпня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 11:59
Договір укладений
18 лютого 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю на 10% у зв’язку зі збільшенням (коливанням) цін на хлібопродукти на ринку.
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до фактичної потреби.
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 20% (на суму 87256.32 грн.)
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв’язку з укладанням Договору № 3-Т від 26.02.201р. про закупівлю хлібопродуктів на 2021р.
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 513 068,04
UAH