Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001726-b ● 67169f3a5c104d1fb3428bae4908627b
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 13844159 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1 |
Контактна особа: |
Оксана Шевченко +380512441409 ecp4_pensv@mk.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2019 13:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 13:30 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 182 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 910,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з ремонту і технічного обслуговування копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 12:55 |
ОГОЛОШЕННЯ ТА ДОДАТКИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 12 грудня 2019 12:55
1)__Відповідно до п.5 Оголошення про проведення закупівлі Замовником зазначено "...У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став Переможцем, має завантажити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) не пізніше наступного робочого дня після проведення аукціону".
Якщо Учасник, у разі пониження ціни під час аукціону має завантажити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) не пізніше наступного робочого дня після проведення аукціону, то можливо Ви мали на увазі "Учасник на етапі кваліфікації".
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до Оголошення та зазначити наступне: "...У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник на етапі кваліфікації, тендерна пропозиція якого знаходиться на розгляді, має завантажити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) не пізніше наступного робочого дня після проведення аукціону".
2)__Відповідно до п.7 Додатку №1 до Оголошення Замовником зазначено "...7. Документи, що підтверджують статус та повноваження особи на підписання пропозиції та укладення договору а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа".
Просимо детально роз’яснити, та за необхідності видалити з тексту Оголошення, доцільність вимоги "...Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа", так як у юридичних осіб є в наявності протокол та наказ про призначення директора, а для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців чітко зазначено "за наявності".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
запитання до Додатоку 2
Дата подання: 13 грудня 2019 12:08
Додаток 2
розділ 3. Технічне обслуговування (ТО) копіювальної техніки включає ЩОМІСЯЧНУ профілактику копіювальної техніки:
Запитання:
Якщо Замовник потребує ЩОМІСЯЧНУ профілактику ВСІЄЇ копіювальної техніки то максимальна вартість ТО буде складати 182000/12місяців/585 одиниць =25,9 грн. Така ціна ТО не може даже компенсувати витрати підприємства при щомісячному ТО всієї техніки. Прошу уточнити необхідність ЩОМІСЯЧНІЙ профілактики ВСІЄЇ копіювальної техніки
в додатку2, пункт 4
4. Ремонт копіювальної техніки в залежності від несправностей включає:
- заміну фьюзерних модулів;
- заміну роликів подачі;
- ремонт пристроїв, вузлів, блоків та заміна (у раз необхідності) комплектуючих, які мають обмежений ресурс використання або у випадках зупинки та неякісної роботи техніки;
- комплексні перевірки після проведення ремонту техніки
Запитання:
Якщо вартість запасних частин входить до вартісті робіт, то прошу уточнити моделі техніки та кількість необхідних замін фьюзерних модулів, замін роликів подачі та інше.
Так як цінова пропозиція залежить від кількості та обсягу необхідних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємствоВиконавчо комерційна фірма "В-Майстер" |
125 640,00
UAH з ПДВ
|
44 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БАСОВ-ПОЛТАВЦЕВ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" |
149 994,00
UAH з ПДВ
|
45 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГОРБАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" |
181 350,00
UAH з ПДВ
|
95 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємствоВиконавчо комерційна фірма "В-Майстер" #24783260 |
Очікує рішення |
44 999,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 13:53
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | Умови прийняття рішення про відміну закупівлі: відповідно до п.14 розділу ІІ Положення про застосування системи електронних закупівель для придбання товарів, робіт і послуг в головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області, затвердженого наказом головного управління Пенсійного фонду України від 21.10.2019 року № 430 «Про організацію закупівель для забезпечення потреб головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області». Обгрунтування рішення про відміну закупівлі |
Документи:
21 грудня 2019 11:18
|
IMG_0001.pdf |
Виконано
Дата відміни: | 21 грудня 2019 11:32 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності. |
Документи:
21 грудня 2019 11:32
|
Електронний підпис |
21 грудня 2019 11:30
|
IMG_0001.pdf |