Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (курятина)
Очікувана вартість
434 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001601-a 50ea7443da2b458fa434e04089db3a9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобзєва Наталія Іванівна

+380385445675 sk-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25889776
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, вулиця Ессенська 2
Контактна особа: Кобзєва Наталія Іванівна
+380385445675
sk-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 14:44
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 14:44
Початок аукціону: 27 грудня 2019 13:22
Очікувана вартість: 434 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Закупівля на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
М’ясо (курятина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, ДНЗ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 14:40
Додаток 5.docx
10 грудня 2019 14:40
Додаток 4.docx
10 грудня 2019 14:40
Додаток 3.docx
10 грудня 2019 14:40
Додаток 2.docx
10 грудня 2019 14:40
Додаток 1.docx
10 грудня 2019 14:40
ТД курятина .docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-03-000026 ● 58bb31121ea74288a509a06740f3a418
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2020 № 34
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 03.06.2020 № 34

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2019-12-10-001601-a 10.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Сабадаш Д. О.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 11:04:31

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу щодо закупівлі М’яса (курятина) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером ID: UA-2019-12-10-001601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» управлінням освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з ФОП Касприк Людмила Петрівна про закупівлю М’яса (курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) від 15.01.2020 за №17-2020.
Згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 01.12.2020, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
Які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткової угоди від 18.02.2020 №1; від 31.03.2020 №2; від 17.03.2020 №3 до Договору від 15.01.2020 за №17-2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 11:30:40

Зміна істотних умов договору

Управлінням освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) оприлюднено процедуру UA-2019-12-10-001601-a, відповідно до якої укладено договір з ФОП Касприк Людмила Петрівна (далі-Постачальник) про закупівлю М’яса (курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) від 15.01.2020 за № №17-2020. Згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 01.12.2020, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесення таких змін до договору про закупівлю обґрунтоване та документально підтверджене. Для прийняття такого рішення до Замовника надійшло звернення від Постачальника (копії звернень додаються) ,зокрема надані Постачальником довідка Головного управління статистики у Хмельницькій області (копії довідок додаються). Тому для укладання додаткових угод від 18.02.2020 №1; від 31.03.2020 №2; від 17.03.2020 №3 до Договору від 15.01.2020 за №17-2020 Замовником були використані вищезазначені документи, щодо коливання ціни товару .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-19 11:42:33

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу щодо закупівлі М’яса (курятина) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-001601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» управлінням освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з ФОП Касприк Людмила Петрівна про закупівлю М’яса (курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) від 15.01.2020 за №17-2020.
Згідно з пунктом 7 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 01.12.2019, тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Водночас, у Додатку 5 до тендерної документації «Проект договору» відсутній порядок змін умов договору про закупівлю, у договорі про закупівлю від 15.01.2020 №17-2020 відсутній порядок змін умов договору.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
На якій підставі були внесені зміни до договору від 15.01.2020 №17-2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення має бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-23 13:46:53

Пояснення

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» п.1. ст.41 «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом» та п.5. «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.Зміни до договору від 15.01.2020 №17-2020 були внесені на підставі норм Цивільного та Господарського Кодексів України.
ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ встановлює:
Стаття 6. Акти цивільного законодавства і договір
<1. Сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства.
2. Сторони мають право врегулювати у договорі, який передбачений актами цивільного законодавства, свої відносини, які не врегульовані цими актами.
3. Сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.>
Стаття 11. Підстави виникнення цивільних прав та обов'язків
<1. Цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
3. Цивільні права та обов'язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.>
Стаття 651. Підстави для зміни або розірвання договору
< 1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.>
Стаття 652. Зміна або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин
< 1. У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.
Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.>
Стаття 654. Форма зміни або розірвання договору
<1. Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.>

ГОСПОДАРСЬКИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ встановлює:
Стаття 174. Підстави виникнення господарських зобов'язань
<1. Господарські зобов'язання можуть виникати:
безпосередньо із закону або іншого нормативно-правового акта, що регулює господарську діяльність;
з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.>
Стаття 179. Загальні умови укладання договорів, що породжують господарські зобов'язання
<1. Майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями.>
<7. Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.>
Стаття 180. Істотні умови господарського договору
<1. Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.>
Статтею 188, яка регулює порядок зміни та розірвання господарських договорів вказано, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором., а також сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду.
Отже, норми Цивільного Кодексу України та Господарського Кодексу України, які регулюють договірні відносини не містять прямої заборони внесення змін до договору, якщо виникла така необхідність та відповідний договір не передбачає пункту внесення змін.

Надання інформації про усунення порушення замовником

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє, що Додаток до договору(графік поставки товарів) оприлюднено. Додаткова угода від 31.03.2020 №2 до Договору на закупівлю від 15.01.2020 № 17-2020 оприлюднено з порушенням строку, так як Додаткова угода надійшла до тендерного комітету 08.04.2020 і була опублікована в системі. У зв’язку з пандемією COVID-19, працівники управління освіти працювали дистанційно, що визвало порушення пов’язані з терміном оприлюднення, відповідно виявлені порушення неможливо усунути.

2020-07-01 14:22:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Касприк Людмила Петрівна 280 000,00
UAH з ПДВ
230 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Деражня-Агро" 349 300,00
UAH з ПДВ
231 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2019 13:45
Пропозиція.pdf
22 грудня 2019 13:45
Касприк Л.П. Документи.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 10:47
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:45
ч.4.rar
26 грудня 2019 10:45
ч.3.zip
26 грудня 2019 10:45
ч.2.rar
26 грудня 2019 10:45
ч.1.rar
26 грудня 2019 10:45
ч. 5.zip
26 грудня 2019 10:45
сан пасп.rar
26 грудня 2019 10:45
експертні.rar
26 грудня 2019 10:45
аналогічні .zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Касприк Людмила Петрівна

ТОВ "Деражня-Агро"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Касприк Людмила Петрівна
#2001722281
Переможець 230 900,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Касприк Людмила Петрівна
#2001722281
230 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:10
ДУ.jpg зміни до договору
02 листопада 2020 15:05
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:00
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:11
ДУ(курятина) 001.jpg зміни до договору
26 серпня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:28
графік поставки (курятина).pdf зміни до договору
01 липня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 22:31
ДУ курятина.jpg зміни до договору
17 квітня 2020 22:26
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 11:06
ДУ курятина.jpg зміни до договору
08 квітня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 10:41
ДУ.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 14:05
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 14:24
договір курятина.rar укладений
15 січня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаток до договору, графік поставок
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ринкової ціни
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 230 892,77
UAH (в тому числі ПДВ 38 482,13 UAH)