ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне, 3 лота)
DK 021:2015 – 30190000-7 Various office equipment and supplies, (various office equipment and supplies, 3 lots)
Очікувана вартість
3 781 502,61 UAH
UA-2019-12-10-001593-c add1be590bb148799557c3e7926bc8c6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Private LC "JSC "Kyivvodokanal"
National ID: 03327664
Contact point: Sadovskaya Irina Igorivna
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 20:03
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 20:03
Очікувана вартість: 3 781 502,61 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105 000,00 UAH
Publication date: 10 грудня 2019 19:59
Enquiries until: 31 грудня 2019 20:03
Complaints submission until: до 06 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 січня 2020 20:03

Information

Estimated total value: 3 781 503 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Scope of the procurement
Закупівля буде здійснюватися за власні кошти ПрАТ "АК "Київводоканал"
Purchase will be made at own expense of PJSC "AK" Kyivvodokanal "

Документація

Тендерна документація

10 грудня 2019 20:02
Електронний цифровий підпис
10 грудня 2019 19:59
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-001593-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42843973
Дата подання: 31 січня 2020 19:50
Неправомірне відхилення ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ"
Шановний Замовнику, ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" в особі директора Кузьмінова Олексія Леонідовича, вимагає пояснення стосовно неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції та відміни рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції. Вказана причина дисквалфікації безпідставна, так як наша організація виконала всі вимоги. Ви стверджуєте, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації 1. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по позиціям: сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. Проте надані листи пояснення щодо документів, які ви вимагаєте, які прикріплені також до цієї вимоги
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2020 18:35
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне, 3 лота)»
Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по Лотам 1-3:
по Лоту 3:
- сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Це означає, що учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно обов`язково надати зазначені вище документи відповідно до вказаних позицій.
Водночас замовник не вимагає надання таких документів на всі позиції, які зазначені в Додатку 3.
Крім того зазначаємо, що листи про те, що вказаний товар не підлягає обов`язковій сертифікації не підтверджує якість або відповідність товару.
Таким чином, ураховуючи, що ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" не надано жодного з перелічених документів, які вимагалися замовником стосовно цих позицій, тендерна пропозиція ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" визначена замовником такою, що не відповідає вимогам та умова тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-10-001593-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42843973
Дата подання: 31 січня 2020 19:47
Неправомірне відхилення ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ"
Шановний Замовнику, ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" в особі директора Кузьмінова Олексія Леонідовича, вимагає пояснення стосовно неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції та відміни рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції. Вказана причина дисквалфікації безпідставна, так як наша організація виконала всі вимоги. Ви стверджуєте, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації 1. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по позиціям 12-178: сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.. Проте надані всі необхідні документи та листи пояснення щодо документів, які ви вимагаєте, які прикріплені також до цієї вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2020 18:33
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне, 3 лота)»
Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по Лотам 1-3:
по Лоту 2:
- п.1- 12 - висновок санітарно – епідеміологічної експертизи;
- п.12 - 178 - сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Це означає, що учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно обов`язково надати зазначені вище документи відповідно до вказаних позицій.
Водночас замовник не вимагає надання таких документів на всі позиції, які зазначені в Додатку 3.
Крім того зазначаємо, що листи про те, що вказаний товар не підлягає обов`язковій сертифікації не підтверджує якість або відповідність товару.
Таким чином, ураховуючи, що ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" по позиціям з 12 по 178 не надано жодного з перелічених документів, які вимагалися замовником стосовно цих позицій, тендерна пропозиція ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" визначена замовником такою, що не відповідає вимогам та умова тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-10-001593-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42843973
Дата подання: 31 січня 2020 19:41
Неправомірне відхилення ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ"
Шановний Замовнику, ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" в особі директора Кузьмінова Олексія Леонідовича, вимагає пояснення стосовно неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції та відміни рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції. Вказана причина дисквалфікації безпідставна, так як наша організація виконала всі вимоги. Ви стверджуєте, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації 1. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по позиціям 6-80: сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.

Проте надані всі необхідні документи та листи пояснення щодо документів, які ви вимагаєте, які прикріплені також до цієї вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2020 18:31
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне, 3 лота)»
Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по Лотам 1-3:
по Лоту 1:
- п.1- 5 - висновок санітарно – епідеміологічної експертизи;
- п.6 - 80 - сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність предмета закупівлі, виданий виробником товару.

Це означає, що учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно обов`язково надати зазначені вище документи відповідно до вказаних позицій.
Водночас замовник не вимагає надання таких документів на всі позиції, які зазначені в Додатку 3.
Крім того зазначаємо, що листи про те, що вказаний товар не підлягає обов`язковій сертифікації не підтверджує якість або відповідність товару.
Таким чином, ураховуючи, що ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" по позиціям з 6 по 80 не надано жодного з перелічених документів, які вимагалися замовником стосовно цих позицій, тендерна пропозиція ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" визначена замовником такою, що не відповідає вимогам та умова тендерної документації.

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1: Офісне устаткування та приладдя різне
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 757 078,37 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH


Title: Lot 1: Various office equipment and supplies
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 757 078,37 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 500,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 20 000,00 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1620 м.кв.
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 02125, Україна, м. Київ, місто, , просп. Алішера Навої, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot 1: DK 021:2015 – 30190000-7 Various office equipment and supplies
CPV: 30190000-7
12 пач.
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 02125, Україна, м. Київ, місто, , просп. Алішера Навої, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot 1: DK 021:2015 – 30190000-7 Various office equipment and supplies
CPV: 30190000-7
1202 рул.
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 02125, Україна, м. Київ, місто, , просп. Алішера Навої, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot 1: DK 021:2015 – 30190000-7 Various office equipment and supplies
CPV: 30190000-7
2113 упак.
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 02125, Україна, м. Київ, місто, , просп. Алішера Навої, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot 1: DK 021:2015 – 30190000-7 Various office equipment and supplies
CPV: 30190000-7
20706 шт.
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 02125, Україна, м. Київ, місто, , просп. Алішера Навої, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot 1: DK 021:2015 – 30190000-7 Various office equipment and supplies
CPV: 30190000-7

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 31 січня 2020
UA-2019-12-10-001593-cadd1be590bb148799557c3e7926bc8c6
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна, м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 11:46
витяг ЄДР від 27.12.19.PDF
27 грудня 2019 11:46
витяг ЄДР від 27.12.19.PDF
27 грудня 2019 11:45
sign.p7s
27 грудня 2019 11:43
sign.p7s
24 грудня 2019 15:25
sign.p7s
24 грудня 2019 15:24
Тех. лот 1.PDF
24 грудня 2019 15:24
статут с кодом доступа.pdf
24 грудня 2019 15:24
ст 17.PDF
24 грудня 2019 15:24
проект договору.PDF
24 грудня 2019 15:24
Персонал.PDF
24 грудня 2019 15:24
наказ.PDF
24 грудня 2019 15:24
Лист-роз'яснення.pdf
24 грудня 2019 15:24
Лист-згода.PDF
24 грудня 2019 15:24
Згода на обробку.PDF
24 грудня 2019 15:24
Додаток 1 ч 1 а.PDF
24 грудня 2019 15:24
Довідка про санкції.pdf
24 грудня 2019 15:24
Гарантія 15742.zip
24 грудня 2019 15:24
Відгук.pdf
24 грудня 2019 15:24
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 17:58
sign.p7s
10 січня 2020 17:20
sign.p7s
10 січня 2020 14:04
sign.p7s
10 січня 2020 13:58
Лист про санкції.pdf
10 січня 2020 13:58
Лист про довкілля.pdf
10 січня 2020 13:58
лист гарантія ст 17.pdf
10 січня 2020 13:58
Копія статуту.pdf
10 січня 2020 13:58
Копія витяга ПДВ.pdf
10 січня 2020 13:58
Аналогічний договір.rar

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 18:56
sign.p7s
10 січня 2020 18:56
Листи.rar
10 січня 2020 18:56
Лист 5.pdf
10 січня 2020 18:56
Лист 4.pdf
10 січня 2020 18:56
Лист 3.pdf
10 січня 2020 18:56
Лист 2.pdf
10 січня 2020 18:56
Лист 1.pdf
10 січня 2020 18:56
Висновки СЕС3.rar
10 січня 2020 18:56
Висновки СЕС2.rar
10 січня 2020 18:56
Висновки СЕС.rar
10 січня 2020 18:56
Проект договору.pdf
10 січня 2020 18:56
Обробка перс. даних.pdf
10 січня 2020 18:56
Захист довкілля.pdf
10 січня 2020 18:56
ДПП договір+вн (к).pdf
10 січня 2020 18:56
Документ_ЄДР_1006157942.zip
10 січня 2020 18:56
Д-ка ч9 ст9.pdf
10 січня 2020 18:56
Відгук СЗРУ.pdf
10 січня 2020 18:56
Відгук ДПП.pdf
10 січня 2020 18:56
Сертифікат якості кц.PDF
10 січня 2020 18:56
Сертифікат конверти.pdf

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 19:51
sign.p7s
10 січня 2020 19:50
STANLEY.jpg
10 січня 2020 19:50
IQ Smooth 160.pdf
10 січня 2020 19:50
IQ Smooth 1.PDF
10 січня 2020 19:50
IQ COLOR.PDF
10 січня 2020 19:50
Berga Speed 80.pdf
10 січня 2020 19:50
Статут_копія-06.06.PDF
10 січня 2020 19:50
Статут в_д 06.06.2019р..pdf
10 січня 2020 19:50
СЕС Rey Copy.pdf
10 січня 2020 19:50
Сертифікат-папір_55г.pdf
10 січня 2020 19:49
Сертифікат_папір_420.pdf
10 січня 2020 19:49
Сертифікат_Ватман.pdf
10 січня 2020 19:49
Сертифікат_Ватман_2.pdf
10 січня 2020 19:49
Сертифікат_А4_98.pdf
10 січня 2020 19:49
Сертиф_термострічка.pdf
10 січня 2020 19:49
Свідоцтво_ПДВ_КОпія.PDF
10 січня 2020 19:49
Ручка_роллер.pdf
10 січня 2020 19:49
ППротокол_26_Копія.PDF
10 січня 2020 19:49
Паспорт-якості_Esselte.PDF
10 січня 2020 19:49
Паспорт-Імпорт.PDF
10 січня 2020 19:49
Паспорт-Імпорт-Офіс.PDF
10 січня 2020 19:48
Паспорт_Sony.pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_SHINY.pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_Shiny (2).pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_Shiny (1).pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_Eagle.jpg
10 січня 2020 19:48
Паспорт_BIC.pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_Aihao_Cello.pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_Aihao_2.pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_Перспектива.pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_Папірус.pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_маркер_2х3.jpg
10 січня 2020 19:48
Паспорт_Конверт.pdf
10 січня 2020 19:48
Паспорт_АКС-ТРЕЙД-2 (3).jpg
10 січня 2020 19:48
Паспорт_АКС-ТРЕЙД-2 (2).jpg
10 січня 2020 19:48
Паспорт_АКС-ТРЕЙД-2 (1).jpg
10 січня 2020 19:48
Паспорт_АКС_ТРЕЙД (3).jpg
10 січня 2020 19:48
Паспорт_АКС_ТРЕЙД (2).jpg
10 січня 2020 19:48
Паспорт_АКС_ТРЕЙД (1).jpg
10 січня 2020 19:47
Ліцензування.pdf
10 січня 2020 19:47
Лист+згода-Святун.pdf
10 січня 2020 19:47
Лист-в_дгук 5.pdf
10 січня 2020 19:47
Лист_одиниці_виміру.pdf
10 січня 2020 19:47
Куверт.pdf
10 січня 2020 19:47
Згода-Михаленко.pdf
10 січня 2020 19:47
Згода-МихайленкоН.Г.pdf
10 січня 2020 19:47
Згода_Михайленко ІВ..pdf
10 січня 2020 19:47
Дошки_Укрбордс (4).pdf
10 січня 2020 19:47
Дошки_Укрбордс (3).pdf
10 січня 2020 19:47
Дошки_Укрбордс (2).pdf
10 січня 2020 19:47
Дошки_Укрбордс (1).pdf
10 січня 2020 19:47
Докум.pdf
10 січня 2020 19:47
Довідка-відомості.pdf
10 січня 2020 19:46
Довідка_сакції.pdf
10 січня 2020 19:46
Відгук_копія.pdf
10 січня 2020 19:46
Витяг_ЄДР.pdf
10 січня 2020 19:46
Витяг ПДВ 08.01.2020р..pdf
10 січня 2020 19:46
Видаткові_ПФкопія.PDF
10 січня 2020 19:46
Видаткова.pdf
10 січня 2020 19:46
в_дгук 2.pdf
10 січня 2020 19:46
Бан_гар.rar
10 січня 2020 19:46
Баланс_копія.pdf
10 січня 2020 19:46
2x3_Доска (2).pdf
10 січня 2020 19:46
2x3_Доска (1).pdf
10 січня 2020 19:46
Цінова_пропозиція_1.pdf
10 січня 2020 19:46
Технічні_хар_1.pdf
10 січня 2020 19:40
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
31 січня 2020
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку