Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015(CPV) 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
945 275,78 UAH
UA-2019-12-10-001528-c df7923b6938845f4bb094f17e181723a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідора Тетяна Вікторівна

+380472724107 tvdidora@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Черкаська гімназія №31 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25768707
Місцезнаходження: 18021, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Героїв Дніпра,27
Контактна особа: Дідора Тетяна Вікторівна
+380472724107
tvdidora@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 11:42
Очікувана вартість: 945 275,78 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 781,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14179 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
91017 од
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18021, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Героїв Дніпра,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 18:14
договір 31 (харчування проект).doc
10 грудня 2019 18:14
тд харчування 31.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Експо-Торг 945 219,66
UAH
945 219,66
UAH
Документи
ФОП Атаманюк Любов Володимирівна 945 275,78
UAH
945 275,78
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 15:06
Довідка МВС
26 грудня 2019 10:52
11512033000.p7s.rar
26 грудня 2019 10:52
11512033000.pdf
26 грудня 2019 10:52
2019Василенко.pdf
26 грудня 2019 10:52
трудові.pdf
26 грудня 2019 10:52
документи пропозиції.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 11:07
ПРОПОЗИЦІЯ 31.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Експо-Торг

ФОП Атаманюк Любов Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Експо-Торг
#32881462
Переможець 945 219,66
UAH
28 грудня 2019 09:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Експо-Торг
#32881462
945 219,66
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:42
дод угода харчування.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 17:55
дод уг харчування.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 17:51
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 14:40
дод угода до Дог харчування 2020.pdf зміни до договору
17 червня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 16:36
Договір укладений
08 січня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно п. 11.1 договору надання послуг №1 від 08.01.2020 року, дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 780798,30 грн. (сімсот вісімдесят тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 30 коп.) без ПДВ.» 2. Додаток №1 до Договору (Специфікація послуг) викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди (кількість діто-днів 75117). 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно п.11.1 договору надання послуг №1 від 08.01.2020 (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: "Ціна Договору становить: 528390,26 грн. (п'ятсот двадцять вісім тисяч триста дев'яносто гривень 26 коп.) без ПДВ." 2. Додаток №1 до Договору (Специфікація послуг) викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", згідно п. 11.1 договору надання послуг №1 від 08 січня 2020 (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: "Ціна Договору становить: 494 609,00 грн. (чотириста дев'яносто чотири тисячі шістсот дев'ять гривень 00 коп.) без ПДВ." 2. Додаток №1 до Договору (Специфікація Послуг) викласти у редакції. що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML