Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
988 950,00 UAH
UA-2019-12-10-001520-c 5467057ea281412d9a4660412505a3c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процак Ольга Миколаївна

+380501881352 citypark@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦПКІВ ім.Т.Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02221113
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Садова,1
Контактна особа: Процак Ольга Миколаївна
+380501881352
citypark@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 13:34
Очікувана вартість: 988 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 944,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
347000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Садова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 18:06
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc
10 грудня 2019 18:06
ТД ее.doc
10 грудня 2019 18:06
Додаток 3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-19-000008 ● 92203f2e8e664ed28d5676aeefd86dc9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2020 12:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
19.02.2020 № 6

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 лютого 2020 року № 6

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-12-10-001520-с від 10.12.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо встановлення вимог відповідно до ст.16 Закону, повідомляємо, що дані вимоги встановлені помилково. Станом на 03.03.2020 закупівля завершена, тому внести зміни в тендерну документацію неможливо. Щодо відсутності технічних вимог, повідомляємо, що технічне завдання предмету закупівлі знаходиться в Додатку 1 до тендерної документації. Щодо внесенні змін до договору, повідомляємо, що повідомлення про внесення змін до договору передбачає внесення змін відповідно до ч.4 ст.36 Закону. Зміни які були внесені 16.01.2020 не стосувалися ч.4 ст.36 Закону, тому і не були оприлюднені.

2020-03-03 20:33:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

-

2020-04-06 11:11:58

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 662 076,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 645 420,00
UAH з ПДВ
640 457,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 19:56
Довідка банкрутство.pdf
28 грудня 2019 19:56
Довідка МВС України.pdf
24 грудня 2019 16:58
Електронний підпис
23 грудня 2019 21:00
8.1. МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ.pdf
23 грудня 2019 21:00
16.1. Проект договору.pdf
23 грудня 2019 20:59
8.4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 14:00
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:00
ТС.pdf
21 грудня 2019 14:00
ТП.pdf
21 грудня 2019 14:00
технічна специфікація.pdf
21 грудня 2019 14:00
ПД.pdf
21 грудня 2019 14:00
9 Виписка коп..pdf
21 грудня 2019 14:00
4 Копія Витягу ПДВ.pdf
21 грудня 2019 14:00
3 КОП.ЄДРПОУ ВІД 25,11.pdf
21 грудня 2019 14:00
21 Стаття 17.pdf
21 грудня 2019 14:00
2 Витяг ЄДРкоп07,12.pdf
21 грудня 2019 14:00
19 ДОВКІЛЛЯ.pdf
21 грудня 2019 14:00
18 Санкції.pdf
21 грудня 2019 14:00
17ЗАКОН.pdf
21 грудня 2019 14:00
13 ДСТУ ЛТД.pdf
21 грудня 2019 14:00
1 Копія Статуту+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
Переможець 540 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 20:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 20:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 09:51
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 10:51
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 10:48
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:47
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:06
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:05
Дод.угода.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 17:09
Дод.угода 6.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:38
ДОД. УГОДА.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 10:07
дод.угода 4.pdf зміни до договору
04 червня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 14:32
дод.угода 3.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
01 березня 2020 10:12
Дод. угода.pdf зміни до договору
01 березня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 13:39
Договір постачання 2020.pdf укладений
20 січня 2020 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за електричну енергію
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни на послуги з передачі електроенергії
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сум за рахунок власних коштів підприємства та за рахунок коштів бюджету
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору для завершення розпочатої процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 539 996,62
UAH (в тому числі ПДВ 89 999,44 UAH)