Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному” (додаткові роботи)
Очікувана вартість
82 583 545,00 UAH
UA-2019-12-10-001499-c 96d49e23a4124c5baa378003b2a59465
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Світлана Василівна

+380362635604 ukbrivne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517742
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6
Контактна особа: Кондратюк Світлана Василівна
+380362635604
ukbrivne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
За результатами проведення процедури відкритих торгів (номер оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене на веб-порталі уповноваженого органу: UA-2018-11-22-003115-с) між управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради та Приватною виробничо-комерційною фірмою “Фіалка” був укладений договір підряду № 59 від 15.02.2019 року щодо виконання робіт “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному” (код та назва предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Вартість виконання робіт за договором складає 199 800 000,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять мільйонів вісімсот тисяч грн., 00 коп.), в тому числі ПДВ 33 300 000,00 грн. (тридцять три мільйони триста тисяч грн., 00 коп.). В ході проведення робіт за цим договором виникла необхідність виконання додаткових будівельних робіт, які не ввійшли до початкового проекту, але технічно та економічно пов'язані з основним договором. Після звернення до автора проекту було здійснено коригування проектно-кошторисної документації і робочий проект “Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному” направлений на розгляд до ДП “Укрдержбудекспертиза”, м. Київ. За результатами його розгляду був отриманий позитивний експертний звіт від 19.11.2019 року № 00-1143-19/ЦБ. Згідно з проектно-кошторисною документацією очікувана вартість виконання додаткових робіт складає 82 583 545,00 грн. (вісімдесят два мільйони п’ятсот вісімдесят три тисячі п’ятсот сорок п’ять гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ. Вона не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Договір на виконання додаткових будівельних робіт укладається з початковим виконавцем робіт Приватною виробничо-комерційною фірмою “Фіалка”. Враховуючи вищевказане та керуючись пунктом 2 статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі” для здійснення закупівлі додаткових будівельних робіт застосовується переговорна процедура закупівлі. Підставою для здійснення переговорної процедури є пункт 6 частини 2 статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі”: 6) необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: експертний звіт ДП “Укрдержбудекспертиза”, м. Київ від 19.11.2019 року № 00-1143-19/ЦБ; договір підряду № 59 від 15.02.2019 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 17:59
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
“Реконструкція стадіону “Авангард” на вул. Замковій, 34 у м. Рівному” (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Замкова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Банківські 10
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 90

Тендерна документація

10 грудня 2019 17:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватна виробничо-комерційна фірма “Фіалка”
#30207687
Переможець 82 579 999,20
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 17:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватна виробничо-комерційна фірма “Фіалка” #30207687

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

10 грудня 2019 17:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 17:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма “Фіалка”
#30207687
82 579 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2019 17:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2024 12:24
ДУ 10 до договору 11-Б від 24.12.2019_ Авангард.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 12:22
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 16:53
ДУ 9 до договору 11-Б_ Авангард (дод.роб.).pdf зміни до договору
28 грудня 2023 16:52
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 12:19
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
24 січня 2023 12:18
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 20:54
Додаткова_угода_7_до_Договору_11-Б.pdf зміни до договору
02 січня 2023 20:53
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 17:08
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 17:06
Додатковий договір.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 17:05
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 16:32
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 12:58
Додатковий договір.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 17:17
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
15 липня 2021 17:15
Додатковий договір.pdf зміни до договору
15 липня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 16:04
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
14 червня 2021 16:02
Додатковий договір.pdf зміни до договору
14 червня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 17:20
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:38
Додатковий договір.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 11:09
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
28 січня 2020 11:08
Додатковий договір.pdf зміни до договору
28 січня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:37
Договір підряду укладений
24 грудня 2019 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні призначення, зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі робіт та відповідно вартості договору, продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні призначення, зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна річних бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі робіт та відповідно вартості договору
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML