Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Господарське приладдя
Очікувана вартість
3 300,00 UAH
UA-2019-12-10-001428-c ● a362f9732782456d8295488c3b6399c2
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108688 |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя Вознесенівський район, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА МАТРОСОВА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Зайцева Юлія Володимирівна +380612392114 katerina89.101@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 17:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 17:16 |
Очікувана вартість: | 3 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Господарське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Відповідно до документації, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 17:12 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 10:04
Дата відповіді: 11 грудня 2019 10:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Еквіваленти чи аналоги розглядатися не будуть.
До участі закупівлі допускається будь-який учасник, вартість пропозиції якого зазначається з урахуванням усіх витрат, пов`язаних з предметом закупівлі у відповідності до вимог оголошення.
Еквіваленти чи аналоги розглядатися не будуть.
До участі закупівлі допускається будь-який учасник, вартість пропозиції якого зазначається з урахуванням усіх витрат, пов`язаних з предметом закупівлі у відповідності до вимог оголошення.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій