Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та регенерації картриджів
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001418-b ● afb84e5d70f2467d97c03dfadca3ec5e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42403446 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Марина Шаінідзе +380932599999 dpparkcontrol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2019 11:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2019 11:55 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2019 13:48 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
284 послуга
Послуги з заправки та регенерації картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50323000-5 — Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 12:03 |
ДОДАТОК 3 Кваліфікаційні критерії.docx | |
10 грудня 2019 12:03 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики.docx | |
10 грудня 2019 12:03 |
Додаток 4 Проект договору зі змінами.docx | |
10 грудня 2019 12:03 |
Оголошення про закупівлю.docx | |
10 грудня 2019 12:03 |
ДОДАТОК 7 Відомості про учасника.docx | |
10 грудня 2019 12:03 |
ДОДАТОК 5 Перелік документів переможця.docx | |
10 грудня 2019 12:03 |
ДОДАТОК 8 Згода на обробку персональних даних.doc | |
10 грудня 2019 12:03 |
ДОДАТОК 1 Пропозиція.docx | |
10 грудня 2019 12:03 |
ДОДАТОК 6 Гарантійний лист.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-10-001418-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Філонов Дмитро Вадимович, Код ЄДРПОУ:3270607330
Дата подання: 20 грудня 2019 10:40
прошення порядку здійснення закупівель
Шановний замовник! Згідно рішенню Дніпровської міської ради № 30/9 від 08.06.2016 пункту 4.9 Участник, який подав пропозицію з найнижчобю ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону. В разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний участник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього участника з найнижчою ціною викласти у Системі квіліфікаційні документи згідно вимогам замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що завантажені не всі документи в системі, раніше ніж через 1 робочий день з часу завантаження в систему дискваліфікації попередньої пропозиції (аналогічний при наступних дискваліфікаціях, учасник повинен протягом 1 робочого дня викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника з часу дискваліфікації попереднього учасника).
Нас, ФОП Філонов Д.В., системою було встановлено на розгляді 19.12.2019 о 15:26, а дискваліфікація була здійснена 19.12.2019 о 15:28, цим самим замовник порушив порядок здійснення закупівель, згідно рішення Дніпровської міської ради № 30/9 від 08.06.2019. Ми вимагаємо змінити рішення, або ми будемо змушені звернутися зі скаргами до Дніпровсьокої міської ради, до АМКУ та з заявою до Національної поліції.
Розгорнути
Згорнути
Нас, ФОП Філонов Д.В., системою було встановлено на розгляді 19.12.2019 о 15:26, а дискваліфікація була здійснена 19.12.2019 о 15:28, цим самим замовник порушив порядок здійснення закупівель, згідно рішення Дніпровської міської ради № 30/9 від 08.06.2019. Ми вимагаємо змінити рішення, або ми будемо змушені звернутися зі скаргами до Дніпровсьокої міської ради, до АМКУ та з заявою до Національної поліції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 13:50
Шановний Учасник! Відповідно до розділу V «Оцінка пропозицій та визначення переможця» пункту 3 «Визначення переможця» Оголошення про закупівлю - якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скановану копію документа з відповідним рішенням. Переможець протягом доби надає інформацію зазначену в Додатку 5 шляхом викладення її в електронному вигляді на порталі закупівель.
Враховуючи вищесказане, Ви маєте можливість завантажити в систему тільки документи, які вказані у Додатку 5. Ця умова визначається Замовником та не поширюється на ті документи, яких не вистачає в Вашій тендерній пропозиції.
Враховуючи вищесказане, Ви маєте можливість завантажити в систему тільки документи, які вказані у Додатку 5. Ця умова визначається Замовником та не поширюється на ті документи, яких не вистачає в Вашій тендерній пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА" |
22 833,60
UAH з ПДВ
|
18 696,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Філонов Дмитро Вадимович |
23 475,00
UAH з ПДВ
|
18 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РОМАН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" |
23 880,00
UAH з ПДВ
|
18 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА |
34 840,00
UAH з ПДВ
|
18 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" |
28 980,00
UAH з ПДВ
|
23 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА" #21862763 |
Відхилено |
18 696,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 15:26
|
|
ФОП Філонов Дмитро Вадимович #3270607330 |
Відхилено |
18 700,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 15:28
|
|
ФОП "РОМАН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" #2599800527 |
Відхилено |
18 780,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 15:29
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА #2283203183 |
Відхилено |
18 999,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 15:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #3208603621 |
Відхилено |
23 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 15:32
|
|
ФОП "СИЩЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3125221476 |
Переможець |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 09:08
|
Договір.pdf | укладений |
26 грудня 2019 09:07
|