Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( принтери та бфп).
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001417-a 42509645770a46b986d400211c16dda6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Смаровоз Ігор Олександрович

380444251072 ujkgpodil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393735
Вебсайт: http://podil.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., Київ, вул. Костянтинівська, 22/17 оф. 26
Контактна особа: Смаровоз Ігор Олександрович
380444251072
ujkgpodil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:02
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( принтери та бфп).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( принтери та бфп).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Костянтинівська 22/17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товарів після пред'явлення Постачальником відповідної накладної. Розрахунок за поставлені товари здійснюється за фактом поставки товарів на умовах відстрочки платежу до 30 днів. Бюджетні зобов'язання та платежі здійснюються лише за наявності відповідних бюджетних призначень (асигнувань) та в межах надходжень до спеціального фонду згідно із законодавством. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлені товари здійснюються протягом 7 банківський днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:39
Дата відповіді: 11 грудня 2019 10:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В документації на проведення закупівлі є посилання на конкретну торгову марку( це технічні характеристики які мають бути не гірші від даної моделі, а також указано що учасник може запропонувати еквівалент не гірший ніж це вказано в технічному завданні). Також, в документації відсутні будь-які обмеження щодо участі у торгах ФОП. Згідно вимого документації, в ціну пропозиції учасник має включити усі витрати, пов'язані із поставкою товару, включаючи всі передзначені законодавством податки та збори. Тому, оцінка пропозицій учасників буде здійснюватися, виходячи із поданих ними пропозицій, за умови підтвердження відповідності його пропозиції кваліфікаційним вимогам та технічним (якісним) вимогам до товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 23 898,00
UAH з ПДВ
22 519,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 24 061,00
UAH з ПДВ
22 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

12 грудня 2019 11:43
Гарантійний лист 2.pdf
12 грудня 2019 11:43
Пропозиція .pdf
12 грудня 2019 11:43
Bin 28.10.2019 p. Ha.pdf
12 грудня 2019 11:43
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2019 11:43
Установчі док.(підпис).pdf
12 грудня 2019 11:43
Аналог.дог. відгук.pdf
12 грудня 2019 11:43
Довідка без печатки.pdf
12 грудня 2019 11:43
Відомості ФОП Виничук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Переможець 22 519,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:42

Документи

16 грудня 2019 15:41
сканирование0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
22 519,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 15:41
сканирование0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
сканирование0004.pdf укладений
21 грудня 2019 13:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 519,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 753,00 UAH)