Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку Berga Speed (офісний, білий), 500 аркушів в пачці, 80 г/м2
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001339-c ● 664cbc4ebd694a12a43382b141b24747
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 22994521 |
Вебсайт: | http://www.mil.univ.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Володимирська, 60 |
Контактна особа: |
Кушвид Микола Петрович +380445213289 np34@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 16:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 16:45 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 пачка
Папір А4 80 Berga Speed
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03189, Україна, м. Київ, _, вул. Ломоносова, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2019
—
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
75 пачка
Папір А3 80 Berga Speed
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03189, Україна, м. Київ, _, вул. Ломоносова, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2019
—
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 16:40 |
договір_0.doc |
10 грудня 2019 16:40 |
вимоги до кваліфікації учасників__.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 11 грудня 2019 09:08
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:29
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику Замовник у технічних вимогах до закупівлі визначив назву товарів, що пропонуються до закупівлі. інші торгові марки до розгляду не прийматимуться.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 10:00
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику Замовник у технічних вимогах до закупівлі визначив назву товарів, що пропонуються до закупівлі. інші торгові марки до розгляду не прийматимуться.
На Ваше прохання щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну назву товару повідомляємо, що така вимога вже передбачена у “Вимогах до кваліфікації учасників”, а саме учасник повинен надати відповідно до п. 2.вимог: цінову пропозицію із назвою товару (модель, торгова марка або ін.), в якій вказано його кількість, ціну, суму.
Закупівля не забороняє участь фізичних осіб-підприємців. Учасники платники ПДВ подають ціну з ПДВ. Учасники не платники ПДВ вказують ціну без ПДВ, до ціни без ПДВ окремо ПДВ + 20% не додається. Ціна визначається системою за результатами аукціону.
На Ваше прохання щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну назву товару повідомляємо, що така вимога вже передбачена у “Вимогах до кваліфікації учасників”, а саме учасник повинен надати відповідно до п. 2.вимог: цінову пропозицію із назвою товару (модель, торгова марка або ін.), в якій вказано його кількість, ціну, суму.
Закупівля не забороняє участь фізичних осіб-підприємців. Учасники платники ПДВ подають ціну з ПДВ. Учасники не платники ПДВ вказують ціну без ПДВ, до ціни без ПДВ окремо ПДВ + 20% не додається. Ціна визначається системою за результатами аукціону.
Про аналоги
Дата подання: 11 грудня 2019 12:11
Дата відповіді: 11 грудня 2019 12:27
Доброго дня!
Шановний Замовнику, чи будете Ви розглядати аналоги та еквіваленти,з не гіршими технічними характеристиками ?
Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику Замовник у технічних вимогах до закупівлі визначив назву товарів, що пропонуються до закупівлі. інші торгові марки до розгляду не прийматимуться
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
48 939,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 09:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
20 грудня 2019 10:42
|