Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001196-a 16cb88358dd24e049d8ff4735e3931e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Федченко Олександр Володимирович

380442342698 sasha@kreschatic.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради "Центр публічної комунікації та інформації"
Код ЄДРПОУ: 16469058
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Контактна особа: Федченко Олександр Володимирович
380442342698
sasha@kreschatic.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:46
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Господарчі товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки усієї партії товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:29
Дата відповіді: 11 грудня 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» до усіх товарів, що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж зазначено у Додатку 2 Оголошення. У разі надання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість», грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – «ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ]. Особа, що виявила намір взяти участь у торгах, визначає ціни на товари, які вона пропонує надавати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат. Не врахована Учасником вартість окремих товарів не сплачується замовником окремо, а витрати на їх надання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 17 307,82
UAH з ПДВ
17 307,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР" 19 740,08
UAH з ПДВ
19 740,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 13:57
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:56
Згода з договором.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 11:55
Устав новый-1.doc
12 грудня 2019 11:55
приказ директор.jpg
12 грудня 2019 11:55
НДС.JPG
12 грудня 2019 11:55
Виписка новая от 12.01_2.jpg
12 грудня 2019 11:55
Виписка новая от 12.01_1.jpg
12 грудня 2019 11:55
Баланс новый 24,09.PDF
12 грудня 2019 11:55
4898576.xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ОФІСМЕНЕДЖЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 17 307,82
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:57

Документи

16 грудня 2019 17:57
протокол121.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
17 307,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 17:57
протокол121.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 15:10
екопром_до181219кт.pdf укладений
18 грудня 2019 20:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 307,82
UAH (в тому числі ПДВ 2 866,26 UAH)