Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штампи та кліше гумове для штампу
Очікувана вартість
30 450,00 UAH
UA-2019-12-10-001134-c ● aeca3c0a8fbe4353bc3e134e06f0049b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління державної казначейської служби Ураїни у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 37930566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., ЧЕРКАСИ, вул.Хрещатик 192 |
Контактна особа: |
Сіренко Денис Миколайович (0472)54-34-71 office@ck.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2019 15:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2019 15:50 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 30 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 152,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 шт.
Штампи та кліше гумове для штампу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Черкаська область, ЧЕРКАСИ, вул. Хрещатик, 192
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Продукцію проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту передачі Продукції на підставі накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 15:47 |
Проект договору (Додаток 4).doc | |
10 грудня 2019 15:47 |
Документація - Штампи.doc |
10 грудня 2019 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 грудня 2019 15:47 |
Проект договору (Додаток 4).doc
|
|||
10 грудня 2019 15:47 |
Документація - Штампи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:50
Дата відповіді: 12 грудня 2019 09:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються тільки торгові марки і моделі що відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель)
2) Додаток 3 «Форма цінової пропозиції» містить таку вимогу.
3) Нами не встановлені обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.
2) Додаток 3 «Форма цінової пропозиції» містить таку вимогу.
3) Нами не встановлені обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-10-001134-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 18 грудня 2019 14:01
Не відповідність умов тендерної документації.
Шановний Замовник, відповідно до Додатку 2 тендерної документації,а саме:КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКА ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, Участник повинен надати - Пропозицію з описом товару та його характеристикою.
Участник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" у своїй пропозиції вказав лише опис предмету закупівлі ,а техничні характеристики які зафіксовані у Додатку №1 не добавив.
Окрім того хочимо звернути Вашу увагу на те що ціни вказані у пропозиції участника на продукцію Trodat не відповідають ринковим , що говорить про те що можливі маніпуляції із заміною торгової марки Trodat на більш дешевші торгові марки.
Відповідно до Закону України про публічні закупівлі та ст.28 просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Участник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" у своїй пропозиції вказав лише опис предмету закупівлі ,а техничні характеристики які зафіксовані у Додатку №1 не добавив.
Окрім того хочимо звернути Вашу увагу на те що ціни вказані у пропозиції участника на продукцію Trodat не відповідають ринковим , що говорить про те що можливі маніпуляції із заміною торгової марки Trodat на більш дешевші торгові марки.
Відповідно до Закону України про публічні закупівлі та ст.28 просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 18:25
Шановний Учаснику. Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Учасник ТОВ «Український папір» подав всі необхідні документи, що вимагалися Замовником. Товар запропонований Учасником ТОВ «Український папір» відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель). Договір із переможцем буде заключений тільки на товар, зазначений у документації Замовника за ціною пропозиції згідно аукціонна. Сканована копія підписаного договору із Специфікацією (Додаток до договору) буде розміщена в електронній системі закупівель протягом двох днів з дня його укладання. Оплата за товар здійснюється після отримання товару на підставі накладної підписаної обома сторонами, що унеможливлює заміну товару зазначеного в договорі. Враховуючи зазначене Вашу Вимогу не задоволено.
Учасник ТОВ «Український папір» подав всі необхідні документи, що вимагалися Замовником. Товар запропонований Учасником ТОВ «Український папір» відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель). Договір із переможцем буде заключений тільки на товар, зазначений у документації Замовника за ціною пропозиції згідно аукціонна. Сканована копія підписаного договору із Специфікацією (Додаток до договору) буде розміщена в електронній системі закупівель протягом двох днів з дня його укладання. Оплата за товар здійснюється після отримання товару на підставі накладної підписаної обома сторонами, що унеможливлює заміну товару зазначеного в договорі. Враховуючи зазначене Вашу Вимогу не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
30 021,96
UAH з ПДВ
|
18 916,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
23 834,16
UAH з ПДВ
|
22 126,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
22 500,00
UAH з ПДВ
|
22 195,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
24 054,24
UAH з ПДВ
|
22 345,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" |
23 139,00
UAH з ПДВ
|
23 139,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гудков Олексій Михайлович |
30 450,00
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
18 916,92
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 18:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 19:51
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 16:48
|
Договір № 241-19.pdf | укладений |
21 грудня 2019 16:47
|