Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи та кліше гумове для штампу
Очікувана вартість
30 450,00 UAH
UA-2019-12-10-001134-c aeca3c0a8fbe4353bc3e134e06f0049b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Денис Миколайович

(0472)54-34-71 office@ck.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління державної казначейської служби Ураїни у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 37930566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., ЧЕРКАСИ, вул.Хрещатик 192
Контактна особа: Сіренко Денис Миколайович
(0472)54-34-71
office@ck.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 15:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 15:50
Початок аукціону: 18 грудня 2019 11:32
Очікувана вартість: 30 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 152,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 шт.
Штампи та кліше гумове для штампу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Черкаська область, ЧЕРКАСИ, вул. Хрещатик, 192
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту передачі Продукції на підставі накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:47
Проект договору (Додаток 4).doc
10 грудня 2019 15:47
Документація - Штампи.doc
10 грудня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:47
Проект договору (Додаток 4).doc
10 грудня 2019 15:47
Документація - Штампи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 09:50
Дата відповіді: 12 грудня 2019 09:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються тільки торгові марки і моделі що відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель)
2) Додаток 3 «Форма цінової пропозиції» містить таку вимогу.
3) Нами не встановлені обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-001134-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 18 грудня 2019 14:01
Не відповідність умов тендерної документації.
Шановний Замовник, відповідно до Додатку 2 тендерної документації,а саме:КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКА ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, Участник повинен надати - Пропозицію з описом товару та його характеристикою.
Участник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" у своїй пропозиції вказав лише опис предмету закупівлі ,а техничні характеристики які зафіксовані у Додатку №1 не добавив.
Окрім того хочимо звернути Вашу увагу на те що ціни вказані у пропозиції участника на продукцію Trodat не відповідають ринковим , що говорить про те що можливі маніпуляції із заміною торгової марки Trodat на більш дешевші торгові марки.
Відповідно до Закону України про публічні закупівлі та ст.28 просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 18:25
Шановний Учаснику. Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Учасник ТОВ «Український папір» подав всі необхідні документи, що вимагалися Замовником. Товар запропонований Учасником ТОВ «Український папір» відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель). Договір із переможцем буде заключений тільки на товар, зазначений у документації Замовника за ціною пропозиції згідно аукціонна. Сканована копія підписаного договору із Специфікацією (Додаток до договору) буде розміщена в електронній системі закупівель протягом двох днів з дня його укладання. Оплата за товар здійснюється після отримання товару на підставі накладної підписаної обома сторонами, що унеможливлює заміну товару зазначеного в договорі. Враховуючи зазначене Вашу Вимогу не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 30 021,96
UAH з ПДВ
18 916,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 23 834,16
UAH з ПДВ
22 126,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 22 500,00
UAH з ПДВ
22 195,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 24 054,24
UAH з ПДВ
22 345,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" 23 139,00
UAH з ПДВ
23 139,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 30 450,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 15:56
Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2019 15:56
Технічне завдання.pdf
16 грудня 2019 15:56
Статут від 06.06.2019р..pdf
16 грудня 2019 15:56
платник ПДВ.jpg
16 грудня 2019 15:55
Лист згода.pdf
16 грудня 2019 15:55
контактні дані.pdf
16 грудня 2019 15:55
Довидка стат 2.JPG
16 грудня 2019 15:55
Довидка стат 1.JPG

Публічні документи

13 грудня 2019 16:41
Протокол зборів.pdf
13 грудня 2019 16:41
лист-згода.pdf
13 грудня 2019 16:41
Виписка.pdf
13 грудня 2019 16:41
відомості з єдрпоу.PDF
13 грудня 2019 16:41
наказ директор.pdf
13 грудня 2019 16:41
Статут редакція 31.05.2019.pdf
13 грудня 2019 16:41
тех. характер..pdf
13 грудня 2019 16:41
тенд. пропозиц..pdf
13 грудня 2019 16:41
Витяг.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 20:20
Цінова_Штампи.pdf
16 грудня 2019 20:20
Додаток 1 - Штампи.pdf
16 грудня 2019 20:20
Інформація Учасника.pdf
16 грудня 2019 20:20
Лист-згода_ договір.jpg
16 грудня 2019 20:20
Протокол зборів.pdf
16 грудня 2019 20:20
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 грудня 2019 20:20
Витяг 05.12.19.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 14:52
Електронний підпис
16 грудня 2019 14:46
щодо санкцій каз.pdf
16 грудня 2019 14:46
щодо ліцензування.pdf
16 грудня 2019 14:45
накладна рух.pdf
16 грудня 2019 14:45
накладна квт.pdf
16 грудня 2019 14:45
паспорт.pdf
16 грудня 2019 14:45
паспорт 3.pdf
16 грудня 2019 14:45
паспорт 2.pdf
16 грудня 2019 14:45
інн.pdf
16 грудня 2019 14:45
Єдиний податок.pdf
16 грудня 2019 14:45
договір-1квт.doc.pdf
16 грудня 2019 14:45
Виписка2 - копия.pdf
16 грудня 2019 14:45
Виписка1 - копия.pdf
16 грудня 2019 14:45
додаток 1 на бланку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"

ФОП Гудков Олексій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 18 916,92
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 18:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
18 916,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:51
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 16:48
Договір № 241-19.pdf укладений
21 грудня 2019 16:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 916,92
UAH (в тому числі ПДВ 3 152,82 UAH)