Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М*ясо (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
2 158 800,00 UAH
UA-2019-12-10-000882-c c6fa0480380b4a6799ea7a6231426de2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 14:32
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 14:32
Початок аукціону: 26 грудня 2019 14:06
Очікувана вартість: 2 158 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12870 кг
Натуральні напівфабрикати з яловичини свіжі, охолоджені (порційні напівфабрикати (стейки, антрекоти, гуляш)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5950 кг
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 15:26
ТД мясо (яловичина) 2020 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-000882-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Валекс КО, Код ЄДРПОУ:39801362
Дата подання: 28 грудня 2019 14:32
щодо можливих порушень
1. Відповідно до розділу II. Підготовка тендерних пропозицій пункту 5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та підпункту 5.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію:
яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником
Додаток № 11

Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
(опис предмету закупівлі)
Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах документації торгів.
Вимоги щодо предмету закупівлі (товару):
1. Товари по якості і безпечності повинні відповідати встановленим державним стандартам. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості. При цьому, якість продукції повинна відповідати діючим на момент проведення закупівель ДСТУ та або іншим нормативним документам, про що має бути надано відповідну довідку у довільній формі.
2. Доставка продукції здійснюється спеціалізованим автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк визначений замовником в договорі про закупівлю. Обсяг кожної поставки згідно з заявками замовника.
Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника та мати супроводжувальні документами, що підтверджують якість товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість (та/або декларація виробника), тощо) із зазначенням строку придатності, умов збереження і температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до» або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо, відповідно до ДСТУ.
3. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова.
4. Термін придатності продукції повинен складати на момент поставки не менше 80% від загального терміну придатності товару.
5. Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля.
В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Лещенка Володимира Івановича на сторінці 148 міститься інформація, Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (опис предмету закупівлі), в якій відсутнє підтвердження вимог передбачених тендерною документацією.
Аналогічного висновку також дійшла постійно діюча колегія Антимонопольного комітету України в пункті 2.3 в рішенні №16308 від 08.11.2019 року.
Разом з тим відповідно до вищезазначних «Вимоги щодо предмету закупівлі (товару)» пункту 5 передбачено:
Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля. В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Лещенка Володимира Івановича відсутня відповідна інформаційна довідка, що не відповідає вимогам замовника.

2 Відповідно до пункту 3 Додатку 3 передбачено Довідка про досвід виконання аналогічного договору***, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 4):
Таблиця 4
№ п/п Найменування контрагента Предмет договору Номер, дата, та термін дії договору Сума (вартість) договору (грн., з/без ПДВ) Період постачання, дата виконання договору Контактні дані контрагента (телефон, факс, місцезнаходження)
1 2 3 4 5 6 7
В складі пропозиції фізичної-особи підприємця Лещенка Володимира Івановича на сторінці 97 міститься довідка «Про виконання аналогічного договору за даним предметом закупівлі, в якому відсутня інформація, що містить дату виконання договору, що не відповідає вимогам замовника.
3 Також хочемо зазначити, що транспортний засіб Mersedes-Bens з державним номером АЕ 38-64 СМ, який планується залучати на підставі договору про надання транспортних та експедиційних послуг з ФОП Фроловим Ю.М., як зазначено в довідці про наявність транспортних засобів фізичної особи-підприємця Лещенка В.І. передано в оренду ТОВ «Новопільський молокозавод» відповідно до договору оренди та акту приймання передачі №11/2019 від 22 листопада 2019 року, що підтверджується відповідною інформацією, в тендерній пропозиції ТОВ «Новопільський молоказовод» на постачання молока до підпорядкованих Вам закладів. Наведена інформація може свідчити, про навмисне подання завідомо неправдивої інформації, з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам встановлених тендерною документацією.
На підставі вищевикладеного, просимо Вас скористатись Законним правом перевірки інформації викладеної вище.
На підставі вищевикладеного просимо Вас, переглянути рішення про визначення переможця фізичної особи-підприємця Лещенка В.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2019 16:45
Шановний учаснику! Уважно розглянув Вашу вимогу, тендерним комітетом повторно проведено перевірку документів тендерної пропозиції переможця та визначено, що вона відповідає вимогам, визначеним Замовником в тендерній документації.

Документи подані скаржником

28 грудня 2019 14:32
вимога
28 грудня 2019 14:32
Рішення Білозьорова.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" 2 029 550,00
UAH з ПДВ
2 029 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 2 068 076,00
UAH з ПДВ
2 068 076,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 2 085 936,00
UAH з ПДВ
2 085 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 13:06
Електронний підпис
25 грудня 2019 13:05
Цінова мясо.PDF
25 грудня 2019 13:05
Документи по мясу.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 08:44
Електронний підпис
24 грудня 2019 08:43
Технічна частина.pdf
24 грудня 2019 08:43
Пропозиція.pdf
24 грудня 2019 08:43
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 09:49
Електронний підпис
25 грудня 2019 09:47
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"

ПП "Регіон-А

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2113607472
Переможець 2 029 550,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" #2113607472

№ рішення у справі

№ 54/22-р/к

Дата рішення у справі

18.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕЩЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
#2113607472
2 029 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 12:30
додаткова угода укладений
12 травня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 09:18
договір 23 укладений
11 січня 2020 09:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 644 440,30
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін