Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформатизації (термінал збору даних SuperLead S80)
Очікувана вартість
74 285,00 UAH
UA-2019-12-10-000866-c f3e8e4b2bf7547dca7e09a3d47284584
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380442559668
+380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Марина Луцик
+380442559668, +380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Договір 594 від 10.12.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформатизації (термінал збору даних SuperLead S80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, Київ, Академіка Богомольця, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  17 грудня 2019
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування- кошти державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФЕКС ТІМ"
#36405640
Переможець 74 285,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:29

Документи

10 грудня 2019 14:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 285,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 380,83 UAH)