Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
3 275 447,30 UAH
UA-2019-12-10-000855-a 619ff514cc8d44879fa397360fe93549
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 11:19
Очікувана вартість: 3 275 447,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96650 кілограми
хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
50230 кілограми
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
800 кілограми
батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 11:52
договір на хліб.doc
10 грудня 2019 11:51
ТД хліб.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 11 грудня 2019 10:10
Дата відповіді: 11 грудня 2019 14:27
1)згідно тендерної документації вимагається наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогігих договорів за 2018-2019 р. Прошу вилучити з тендерної документації привязку до років , оскільки Законом про публічні закупівлі це не передбачено!
Відповідь: Шановний Учасник повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.

Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.

Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Дякуємо за запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" 1 951 776,00
UAH з ПДВ
1 820 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ 1 880 289,10
UAH з ПДВ
1 820 289,10
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Кузнецовський хлібозавод"

ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Кузнецовський хлібозавод"
#05519273
Відхилено 1 820 280,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 16:52
ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ
#05509694
Переможець 1 820 289,10
UAH з ПДВ
13 січня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ
#05509694
1 820 289,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 16:30
додаткова угода 7 до договору 03 01.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 10:03
додаткова угода 5 до договору 03 01.pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:56
додаткова угода 4 до договору 03 01.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:25
додаткова угода 3 до договору 03 01.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 12:35
додаткова угода 2 до договору 03 01.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 12:28
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 12:12
додаткова угода 1 до договору 03 01.pdf зміни до договору
29 січня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 16:05
договір 03 01.pdf укладений
29 січня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 03/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 03/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 03/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 03/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на 2021 рік та визначення вартості угоди
Номер договору про закупівлю: 03/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості пролонгації
Номер договору про закупівлю: 03/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML