Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
159 471,00 UAH
UA-2019-12-10-000721-b 3d216902fdf94620bad8389c2ebd1928
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Ящук

+380965332861 buhgal30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Навчально виховний комплекс:загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія №30 ім. Т.Шевченка ВМР"
Код ЄДРПОУ: 20090459
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, 62
Контактна особа: Людмила Ящук
+380965332861
buhgal30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 13:00
Очікувана вартість: 159 471,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 594,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61335 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Стрілецька,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата акту прийняття – передавання товарної продукції Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у акті прийняття – передавання товарної продукції, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати акту прийняття – передавання товарної продукції, оформленого Споживачем Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 10:32
ТД.DOCX
10 грудня 2019 10:32
Додаток.doc
10 грудня 2019 10:32
Додаток 5 (ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ) (1).docx

Інформація про відміну

Дата відміни
25 грудня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій