Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поставка пакетів оновлення бюджетної версії програмного комплексу автоматизації управління підприємством "ІС-ПРО"
Очікувана вартість
7 250,00 UAH
UA-2019-12-10-000664-a c94a15622fad4e9fbb3e0cc48b517a5b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Киян Петро Миколайович

+380442065305 kiyan@dako.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний архів Київської області
Код ЄДРПОУ: 03494333
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38
Контактна особа: Киян Петро Миколайович
+380442065305
kiyan@dako.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 3885UAH без ПДВ
Облік заробітної плати до 400 особових рахунків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
1 послуга
Ціна за одиницю: 830UAH без ПДВ
Фінансовий облік: Головна книга;Розрахунки з дебіторами-кредиторами;Грошові кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
1 послуга
Ціна за одиницю: 680UAH без ПДВ
Облік основних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
1 послуга
Ціна за одиницю: 835UAH без ПДВ
Управління запасами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
1 послуга
Ціна за одиницю: 1020UAH без ПДВ
Додаткові робочі місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку

Тендерна документація

10 грудня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале приватне підприємство "КІПІД"
#19025698
Переможець 7 250,00
UAH
10 грудня 2019 11:24

Документи

10 грудня 2019 11:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:34
Договір укладений
10 грудня 2019 11:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Облік заробітної плати до 400 особових рахунків 1 послуга 3 885,00
UAH
Фінансовий облік: Головна книга;Розрахунки з дебіторами-кредиторами;Грошові кошти 1 послуга 830,00
UAH
Облік основних засобів 1 послуга 680,00
UAH
Управління запасами 1 послуга 835,00
UAH
Додаткові робочі місця 1 послуга 1 020,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 250,00
UAH