Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
236 200,00 UAH
UA-2019-12-10-000539-c 9c7e12ef32e94f438575f4673acb1e4b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головащенко Галина Андріївна

+380433625941 nechuivska_school@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нечуївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Ямпільського району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 26012058
Місцезнаходження: 24510, Україна , Вінницька обл., село Нечуївка, село Нечуївка, Ямпільський район, Вінницька область
Контактна особа: Головащенко Галина Андріївна
+380433625941
nechuivska_school@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 12:09
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 12:09
Очікувана вартість: 236 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 362,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68600 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24510, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, село Нечуївка, вулиця Шкільна 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата акту прийняття – передавання товарної продукції Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у акті прийняття – передавання товарної продукції, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати акту прийняття – передавання товарної продукції, оформленого Споживачем Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 12:04
ТД.DOCX
10 грудня 2019 12:04
Додаток 5 (ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ).docx
10 грудня 2019 12:04
Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-13-000002 ● 7ec4cd6a31e948f6b470d4690cd3febf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019 10:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.12.2019 №70
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.12.2019 №70
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-12-10-000539-c 10.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-13 10:53:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-000539-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2019-12-10-000539-c не накладено кваліфікованого електронного підпису?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-14 11:25:07

Щодо підтвердження закупівлі ЕЦП

В зв'язку з тим, що на комп'ютері, з якого відбувається закупівля і моніториться її статус, відбувся збій у роботі середовища Java (яке потрібно для накладання ЕЦП на закупівлю, а спрощена версія не є юридично гарантованою), підпис не було накладено. Зараз роботу комп'ютера відновлено, на закупівлю накладено ЕЦП.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом накладання ЕЦП на оголошення.

2019-12-22 10:22:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису на оголошення

2019-12-24 10:09:11

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Дата відміни
25 грудня 2019 12:09
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій