Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Services for cleaning and street sweeping
Services for cleaning and street sweeping
Очікувана вартість
13 047 026,00 UAH
UA-2019-12-10-000517-b ● 503dc1834c344c998d3a52ee2f68b0e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Сергій Дудка +380335261742,+380978107048 komunkovel@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Sergey Dudka +380507205290 komunkovel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNIa KAPITALNOHO BUDIVNYTsTVA TA ZhYTLOVO-KOMUNALNOHO HOSPODARSTVA VYKONAVChOHO KOMITETU KOVELSKOI MISKOI RADY |
National ID: | 20130489 |
Contact point: |
Sergey Dudka +380335261742,+380978107048 komunkovel@ukr.net |
Additional contacts: |
Sergey Dudka +380507205290 komunkovel@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2019 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 13 047 026,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 10 грудня 2019 10:05 |
Enquiries until: | 31 грудня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 06 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 січня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 13 047 026 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,54 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Scope of the procurement
Прибирання: проїжджа частина - 97638 м.кв., тротуари - 180417 м.кв., газони - 132665 м.кв.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, вулиці міста
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Services for cleaning and street sweeping
CPV: 90610000-6
Період постачання:
з 01 лютого 2020 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 10:05 |
Додаток 5.doc | |
10 грудня 2019 10:05 |
Додаток 2.doc | |
10 грудня 2019 10:05 |
Додаток 1 Квал.крит..doc | |
10 грудня 2019 10:05 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
10 грудня 2019 10:05 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
10 грудня 2019 10:05 |
Тендерна документація ПРИБИРАННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення Технічних вимог
Дата подання: 18 грудня 2019 15:08
Дата відповіді: 21 грудня 2019 10:34
Просимо надати пояснення до додатку № 3:
1. п. 3 Технічні вимоги щодо зони прибирання/косіння в межах червоних ліній вулично дорожньої мережі (від початку нумерації будинків), а саме: що таке червоні лінії, де, ким і в якому документі вони визначені?
2. п. 5.2 щодо об'єктів благоустрою та зони зелених насаджень підлягають прибиранню від будівельних та великогабаритних відходів. Питання - чому на об'єктах благоустрою мають бути і повинні прибиратися в даному тендері будівельні та великогабаритні відходи? І ще чому "накопичення відходів деревини та гілля", якщо санітарне прибирання вулиць міста здійснюється протягом року щорічно?
3. п.5.3 У разі необхідності термінового виконання робіт із санітарного прибирання вулиць Замовник може надавати доручення та виконання додаткових об'ємів робіт в межах лімітних асигнувань. Питання - як юридично буде оформлено таке доручення Замовника, згідно яких документів буде розрахований кошторис виконання додаткових об'ємів робіт.
4. п.5.7 як Виконавець може виконувати окремі послуги (які саме?), що не передбачені Тендерною документацією, що моужуть бути неоплачені?
в Додатку № 4 Проект договору
1. в п. 1 Предмет договору - прибирання будівельних та великогабаритних відходів відсутнє.
2. знову потребує уточнення форма доручення Замовника.
3. в тендерній документації визначено періодичність надання послуг, то п. 6.3.10 вважаємо зайвим, оскільки забруднення території вулиць санітарного прибирання міста не залежить від Виконавця послуги і додатковий об'єм робіт повинен бути оплачений.
4. в п. 6.3.12 просимо уточнити поняття "інші зобов'язання", тому що Предмет договору і передбачає зобов'язання Виконавця перед Замовником.
5. Чому в п. 7 Договору Відповідальність сторін - передбачені різні умови і розміри Замовника та Виконавця?
Просимо також надати розрахунок ціни договору на надвння послуги з прибирання та підмітання вулиць та Схеми із вказанням площ прибирання. Це необхідно для об'єктивної та реальної оцінки можливості прийняття участі в тендері та для недопущення суперечності між Замовником та Виконавцем під час виконання Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" "червоні лінії" це визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення. 2. Щодо другого питання - це вимога Замовника для забезпечення належного санітарного стану вулиць міста на постійній основі впродовж дії укладеного договору. 3. Виконання додаткових об'ємів робіт в межах лімітних асигнувань за завданням Замовника передбачає лише виконання робіт, визначених п.п.3, 4 Технічних вимог, але які не входять в перелік об’єктів благоустрою (дороги, тротуари, газони), обумовлених тендерною документацією. При цьому, вартість додаткових об'ємів робіт розраховується Виконавцем відповідно до вартості аналогічних об’ємів робіт, наведеної у формі “Тендерної пропозиція” переможцем торгів. 4. Рекомендуємо уважно вичитати умови пункту 5.7 Технічних вимог: “Не врахована Виконавцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції», тому не варто перекручувати в запитаннях визначені умови. Вимоги щодо прибирання “будівельних та великогабаритних відходів” визначені в тендерній документації та додатку до проекту договору. 5. Доручення на виконання додаткових об'ємів робіт надається Виконавцю лише в письмовій формі. 6. пункт 6.3.10 проекту договору жодним чином не містить вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тому зазначена умова залишається незмінно в форматі Замовника. 7. виконання “інших зобов’язань” за пунктом 6.3.12 визначаються не лише предметом договору, але і врегульовують усі правові відносини сторін договору передбачені чинним законодавством, в т.ч. і у сфері надання відповідних послуг, виконання робіт, зокрема з врахуванням положень нормативних актів, наведених в тендерній документації (п.6 додатку до договору). 8. Різні умови відповідальності сторін, наведених у пункті 7 проекту договору, зумовлено різними зобов’язаннями, які покладаються на сторони в ході виконання умов договору та дотримання норм чинного законогдавства. 9. Розрахунок ціни договору формується учасником торгів з врахуванням очікуваної вартості закупівлі, об’ємів робіт згідно тендерної документації та цінової пропозиції самого учасника торгів. 10. Об’єкти благоустрою та площі прибирання наведені в тендерній документації, тому Схеми з площами прибирання додатково надаватись не будуть. За необхідності, уточнення місць прибирання буде доводитись до Виконавця робіт в ході виконання договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-10-000517-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2, Код ЄДРПОУ:30514430
Дата подання: 25 грудня 2019 15:14
Уточнення технічних вимог
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» червоні лінії – це визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення. Цей Закон відсутній в п. 6 Технічних вимог на послуги з прибирання та підмітання вулиць, але у своїй відповіді Ви на нього посилаєтеся
Тобто ці «червоні лінії» не визначають межі санітарного очищення вулиць, газонів.
Тому, враховуючи, що «межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення» не вказують на площу прибирання/косіння, але беруться Вами, як Замовником, основним критерієм визначення площі прибирання/косіння та беручи до уваги ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо оприлюднити та обов’язково додати до тендерної документації графічні зображення зон червоних ліній та Схеми з визначеними площами прибирання для забезпечення чіткого визначення предмету закупівлі.
Разом з тим, враховуючи Вашу відповідь, просимо внести в Договір обов’язковий пункт щодо надання письмової вказівки у випадку доручення на виконання додаткових об’ємів робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» червоні лінії – це визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення. Цей Закон відсутній в п. 6 Технічних вимог на послуги з прибирання та підмітання вулиць, але у своїй відповіді Ви на нього посилаєтеся
Тобто ці «червоні лінії» не визначають межі санітарного очищення вулиць, газонів.
Тому, враховуючи, що «межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення» не вказують на площу прибирання/косіння, але беруться Вами, як Замовником, основним критерієм визначення площі прибирання/косіння та беручи до уваги ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо оприлюднити та обов’язково додати до тендерної документації графічні зображення зон червоних ліній та Схеми з визначеними площами прибирання для забезпечення чіткого визначення предмету закупівлі.
Разом з тим, враховуючи Вашу відповідь, просимо внести в Договір обов’язковий пункт щодо надання письмової вказівки у випадку доручення на виконання додаткових об’ємів робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2019 09:44
Відсутність посилання в тендерній документації на той чи інший нормативний акт не означає про можливість ігнорування сторонами діючих положень та норм чинного законодавства, регулюючих як договірні відносини в процесі надання послуг/виконання робіт у відповідній сфері застосування так і покладені на окремі суб’єкти господарювання зобов’язання та їх відповідальність. При цьому, тендерна документація вцілому відповідає вимогам законодавства про публічні закупівлі, зокрема статті 22 Закону та жодним чином не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто містить рівні умови та вимоги для всіх потенційних учасників закупівлі. Таким чином, з огляду на технічну специфікацію, вимога щодо оприлюднення з обов’язковим долученням до тендерної документації графічних зображень та схем з визначенням площ прибирання є безпідставною і задоволенню не підлягає. Одночасно, умова щодо внесення в Договір обов’язкового пункту про надання письмової вказівки “у випадку доручення на виконання додаткових об’ємів робіт” є недоцільною, оскільки лише за письмовою вимогою виникає відповідальність сторін щодо належного виконання робіт та їх оплати.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 січня 2020
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2020 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 |
13 045 000,00
UAH з ПДВ
|
12 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" |
13 045 526,00
UAH з ПДВ
|
12 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 #30653356 |
Переможець |
12 149 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:39
|
Дод.угода № 1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 17:08
|
Договір №26.pdf | укладений |
12 лютого 2020 17:07
|
Дод.1 до Д.№26.pdf | укладений |
12 лютого 2020 17:07
|
Дод.№2 до Д.№26 Графіки приб..pdf | укладений |
12 лютого 2020 17:07
|
Додаток 1 до Д.№26.pdf | укладений |
12 лютого 2020 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |