Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Services for cleaning and street sweeping
Очікувана вартість
13 047 026,00 UAH
UA-2019-12-10-000517-b 503dc1834c344c998d3a52ee2f68b0e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Дудка

+380335261742
+380978107048
komunkovel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Сергій Дудка
+380335261742,+380978107048
komunkovel@ukr.net
Додаткові контактні особи: Sergey Dudka
+380507205290
komunkovel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNIa KAPITALNOHO BUDIVNYTsTVA TA ZhYTLOVO-KOMUNALNOHO HOSPODARSTVA VYKONAVChOHO KOMITETU KOVELSKOI MISKOI RADY
National ID: 20130489
Contact point: Sergey Dudka
+380335261742,+380978107048
komunkovel@ukr.net
Additional contacts: Sergey Dudka
+380507205290
komunkovel@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 11:35
Очікувана вартість: 13 047 026,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 10 грудня 2019 10:05
Enquiries until: 31 грудня 2019 09:00
Complaints submission until: до 06 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 січня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 13 047 026 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,54 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Прибирання: проїжджа частина - 97638 м.кв., тротуари - 180417 м.кв., газони - 132665 м.кв.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вулиці міста
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Services for cleaning and street sweeping
CPV: 90610000-6
Період постачання: з 01 лютого 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата після підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 10:05
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:05
Додаток 5.doc
10 грудня 2019 10:05
Додаток 2.doc
10 грудня 2019 10:05
Додаток 1 Квал.крит..doc
10 грудня 2019 10:05
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
10 грудня 2019 10:05
Додаток 4 Проект Договору.doc
10 грудня 2019 10:05
Тендерна документація ПРИБИРАННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення Технічних вимог
Дата подання: 18 грудня 2019 15:08
Дата відповіді: 21 грудня 2019 10:34
Просимо надати пояснення до додатку № 3: 1. п. 3 Технічні вимоги щодо зони прибирання/косіння в межах червоних ліній вулично дорожньої мережі (від початку нумерації будинків), а саме: що таке червоні лінії, де, ким і в якому документі вони визначені? 2. п. 5.2 щодо об'єктів благоустрою та зони зелених насаджень підлягають прибиранню від будівельних та великогабаритних відходів. Питання - чому на об'єктах благоустрою мають бути і повинні прибиратися в даному тендері будівельні та великогабаритні відходи? І ще чому "накопичення відходів деревини та гілля", якщо санітарне прибирання вулиць міста здійснюється протягом року щорічно? 3. п.5.3 У разі необхідності термінового виконання робіт із санітарного прибирання вулиць Замовник може надавати доручення та виконання додаткових об'ємів робіт в межах лімітних асигнувань. Питання - як юридично буде оформлено таке доручення Замовника, згідно яких документів буде розрахований кошторис виконання додаткових об'ємів робіт. 4. п.5.7 як Виконавець може виконувати окремі послуги (які саме?), що не передбачені Тендерною документацією, що моужуть бути неоплачені? в Додатку № 4 Проект договору 1. в п. 1 Предмет договору - прибирання будівельних та великогабаритних відходів відсутнє. 2. знову потребує уточнення форма доручення Замовника. 3. в тендерній документації визначено періодичність надання послуг, то п. 6.3.10 вважаємо зайвим, оскільки забруднення території вулиць санітарного прибирання міста не залежить від Виконавця послуги і додатковий об'єм робіт повинен бути оплачений. 4. в п. 6.3.12 просимо уточнити поняття "інші зобов'язання", тому що Предмет договору і передбачає зобов'язання Виконавця перед Замовником. 5. Чому в п. 7 Договору Відповідальність сторін - передбачені різні умови і розміри Замовника та Виконавця? Просимо також надати розрахунок ціни договору на надвння послуги з прибирання та підмітання вулиць та Схеми із вказанням площ прибирання. Це необхідно для об'єктивної та реальної оцінки можливості прийняття участі в тендері та для недопущення суперечності між Замовником та Виконавцем під час виконання Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" "червоні лінії" це визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення. 2. Щодо другого питання - це вимога Замовника для забезпечення належного санітарного стану вулиць міста на постійній основі впродовж дії укладеного договору. 3. Виконання додаткових об'ємів робіт в межах лімітних асигнувань за завданням Замовника передбачає лише виконання робіт, визначених п.п.3, 4 Технічних вимог, але які не входять в перелік об’єктів благоустрою (дороги, тротуари, газони), обумовлених тендерною документацією. При цьому, вартість додаткових об'ємів робіт розраховується Виконавцем відповідно до вартості аналогічних об’ємів робіт, наведеної у формі “Тендерної пропозиція” переможцем торгів. 4. Рекомендуємо уважно вичитати умови пункту 5.7 Технічних вимог: “Не врахована Виконавцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції», тому не варто перекручувати в запитаннях визначені умови. Вимоги щодо прибирання “будівельних та великогабаритних відходів” визначені в тендерній документації та додатку до проекту договору. 5. Доручення на виконання додаткових об'ємів робіт надається Виконавцю лише в письмовій формі. 6. пункт 6.3.10 проекту договору жодним чином не містить вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тому зазначена умова залишається незмінно в форматі Замовника. 7. виконання “інших зобов’язань” за пунктом 6.3.12 визначаються не лише предметом договору, але і врегульовують усі правові відносини сторін договору передбачені чинним законодавством, в т.ч. і у сфері надання відповідних послуг, виконання робіт, зокрема з врахуванням положень нормативних актів, наведених в тендерній документації (п.6 додатку до договору). 8. Різні умови відповідальності сторін, наведених у пункті 7 проекту договору, зумовлено різними зобов’язаннями, які покладаються на сторони в ході виконання умов договору та дотримання норм чинного законогдавства. 9. Розрахунок ціни договору формується учасником торгів з врахуванням очікуваної вартості закупівлі, об’ємів робіт згідно тендерної документації та цінової пропозиції самого учасника торгів. 10. Об’єкти благоустрою та площі прибирання наведені в тендерній документації, тому Схеми з площами прибирання додатково надаватись не будуть. За необхідності, уточнення місць прибирання буде доводитись до Виконавця робіт в ході виконання договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-000517-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2, Код ЄДРПОУ:30514430
Дата подання: 25 грудня 2019 15:14
Уточнення технічних вимог
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» червоні лінії – це визначені в містобудівній документації щодо пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення. Цей Закон відсутній в п. 6 Технічних вимог на послуги з прибирання та підмітання вулиць, але у своїй відповіді Ви на нього посилаєтеся
Тобто ці «червоні лінії» не визначають межі санітарного очищення вулиць, газонів.
Тому, враховуючи, що «межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які розділяють території забудови та території іншого призначення» не вказують на площу прибирання/косіння, але беруться Вами, як Замовником, основним критерієм визначення площі прибирання/косіння та беручи до уваги ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо оприлюднити та обов’язково додати до тендерної документації графічні зображення зон червоних ліній та Схеми з визначеними площами прибирання для забезпечення чіткого визначення предмету закупівлі.
Разом з тим, враховуючи Вашу відповідь, просимо внести в Договір обов’язковий пункт щодо надання письмової вказівки у випадку доручення на виконання додаткових об’ємів робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2019 09:44
Відсутність посилання в тендерній документації на той чи інший нормативний акт не означає про можливість ігнорування сторонами діючих положень та норм чинного законодавства, регулюючих як договірні відносини в процесі надання послуг/виконання робіт у відповідній сфері застосування так і покладені на окремі суб’єкти господарювання зобов’язання та їх відповідальність. При цьому, тендерна документація вцілому відповідає вимогам законодавства про публічні закупівлі, зокрема статті 22 Закону та жодним чином не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто містить рівні умови та вимоги для всіх потенційних учасників закупівлі. Таким чином, з огляду на технічну специфікацію, вимога щодо оприлюднення з обов’язковим долученням до тендерної документації графічних зображень та схем з визначенням площ прибирання є безпідставною і задоволенню не підлягає. Одночасно, умова щодо внесення в Договір обов’язкового пункту про надання письмової вказівки “у випадку доручення на виконання додаткових об’ємів робіт” є недоцільною, оскільки лише за письмовою вимогою виникає відповідальність сторін щодо належного виконання робіт та їх оплати.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 січня 2020
UA-2019-12-10-000517-b503dc1834c344c998d3a52ee2f68b0e9
Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна, Волинська область обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Учасник Документи Рішення
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:11
Електронний підпис
09 січня 2020 15:45
Електронний підпис
09 січня 2020 15:45
Електронний підпис
09 січня 2020 12:12
Електронний підпис
09 січня 2020 12:12
Електронний підпис
09 січня 2020 12:08
акт вик робіт.PDF
09 січня 2020 10:24
Електронний підпис
09 січня 2020 10:24
Електронний підпис
03 січня 2020 16:09
Електронний підпис
03 січня 2020 16:09
Електронний підпис
03 січня 2020 15:52
паспорт.PDF
03 січня 2020 15:52
проект договору.PDF
03 січня 2020 15:52
реєстр.PDF
03 січня 2020 15:52
тендерна пропозиція.PDF

Документи

10 січня 2020 09:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

Публічні документи

09 січня 2020 20:13
Електронний підпис
09 січня 2020 20:10
Копія паспорта.pdf
09 січня 2020 20:10
Копія коду.pdf
09 січня 2020 20:10
Захист довкілля.pdf
09 січня 2020 20:10
Довідки стаття 17.pdf
09 січня 2020 20:10
Довідка працівники.pdf
09 січня 2020 20:10
Довідка відомості.pdf
09 січня 2020 20:10
Витяг з ЄДР.pdf
09 січня 2020 20:10
Виписка з ЄДР.pdf
09 січня 2020 20:10
Проект договору.pdf
09 січня 2020 20:10
Лист обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС"

ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1 13 045 000,00
UAH з ПДВ
12 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС" 13 045 526,00
UAH з ПДВ
12 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:11
Електронний підпис
09 січня 2020 15:45
Електронний підпис
09 січня 2020 15:45
Електронний підпис
09 січня 2020 12:12
Електронний підпис
09 січня 2020 12:12
Електронний підпис
09 січня 2020 12:08
акт вик робіт.PDF
09 січня 2020 10:24
Електронний підпис
09 січня 2020 10:24
Електронний підпис
03 січня 2020 16:09
Електронний підпис
03 січня 2020 16:09
Електронний підпис
03 січня 2020 15:52
паспорт.PDF
03 січня 2020 15:52
проект договору.PDF
03 січня 2020 15:52
реєстр.PDF
03 січня 2020 15:52
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.П.ВЕРЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1
#30653356
Переможець 12 149 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Ремонтне житлово-комунальне підприємство № 1
#30653356
12 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:39
Дод.угода № 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 17:08
Договір №26.pdf укладений
12 лютого 2020 17:07
Дод.1 до Д.№26.pdf укладений
12 лютого 2020 17:07
Дод.№2 до Д.№26 Графіки приб..pdf укладений
12 лютого 2020 17:07
Додаток 1 до Д.№26.pdf укладений
12 лютого 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 15 березня 2021
Сума оплати за договором: 14 231 966,31
UAH (в тому числі ПДВ 2 371 994,38 UAH)