Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
772 550,00 UAH
UA-2019-12-10-000487-a 7c2bb3a464a94271a7bafef2f74efc7b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 10:50
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 10:50
Початок аукціону: 26 грудня 2019 11:10
Очікувана вартість: 772 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8860 кг
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м.Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2460 кг
крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м.Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2180 кг
пшоно шліфоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м.Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
3460 кг
крупа пшенична (арнаутка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м.Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
5040 кг
крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м.Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1180 кг
крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м.Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1890 кг
пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м.Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
21400 кг
борошно пшеничне вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м.Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 11:01
ТД крупи 2020 рік.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" 746 955,00
UAH з ПДВ
746 955,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 750 173,00
UAH з ПДВ
750 173,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 09:24
Електронний підпис
25 грудня 2019 09:21
Додаток 3.2.pdf
24 грудня 2019 16:18
Електронний підпис
24 грудня 2019 16:13
цінова крупи.pdf
24 грудня 2019 16:13
Додаток 7, 8.pdf
24 грудня 2019 16:13
Додаток 6 Ст.17 Закону.pdf
24 грудня 2019 16:13
Додаток 4 проект крупи.pdf
24 грудня 2019 16:13
Додаток 3.3 крупи.pdf
24 грудня 2019 16:13
Додаток 3.2.pdf
24 грудня 2019 16:13
Додаток 3.1.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 15:45
КРУПЫ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"

ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#1537103489
Переможець 746 955,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#1537103489
746 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 10:56
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 10:54
ду 7 дог 24.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 10:49
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 12:16
ду 6 дог 24.PDF зміни до договору
14 січня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:07
ду 5 дог 24.PDF зміни до договору
06 січня 2021 10:03
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:58
ду 4 дог 24.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
25 грудня 2020 17:51
ду_3_дог_24.PDF зміни до договору
25 грудня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 13:29
ду 2 дог 24.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 12:54
ду 1 дог 24.PDF зміни до договору
18 червня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 10:02
договір 24 укладений
11 січня 2020 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору згідно п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.23 Бюджетного Кодексу України та враховуючи п.6 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення " ЗУ "Про публічні закупівлі" та керуючись п.8 ч.4 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з припиненням дії договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 505 753,11
UAH