Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-12-10-000389-b f27fb99a792344eba970daf9e0fd8827
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління державної охорони України
Код ЄДРПОУ: 00037478
Місцезнаходження замовника: 01024, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, 8
Контактна особа замовника: Олександр Шульмін
+380442812501,+380977485490
shulmin@do.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упаковка
Індикаторний папір «CALID-3» (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська область, Київ, Садова буд. 1/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 грудня 2019 09:50
Електронний цифровий підпис
10 грудня 2019 09:46
Проект договору.doc
10 грудня 2019 09:46
Форма цінова пропозиція.doc
10 грудня 2019 09:46
Технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 08:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр" 3 000,00
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 13:11
sign.p7s
12 грудня 2019 13:10
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
12 грудня 2019 13:10
Опис папір СВЦ.pdf
12 грудня 2019 13:10
Цінова папір СВЦ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр"
#22362867
Переможець 3 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 14:34

Документи

16 грудня 2019 14:34
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр"
#22362867
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 14:34
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 16:54
Договір 739.pdf укладений
20 грудня 2019 16:53

Актуальні тендери

  • 4 500,00UAH
    Рис
    Бурштин
    Компанія:Бурштинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Бурштинської міської ради Івано-Франківської області
    Детальніше
  • 5 000,00UAH
    Масло
    Бурштин
    Компанія:Бурштинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Бурштинської міської ради Івано-Франківської області
    Детальніше
  • 5 000,00UAH
    Гречка
    Бурштин
    Компанія:Бурштинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Бурштинської міської ради Івано-Франківської області
    Детальніше
  • 3 900,00UAH
    Цукор
    Бурштин
    Компанія:Бурштинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Бурштинської міської ради Івано-Франківської області
    Детальніше
  • 4 735,00UAH
    код CVP – 15850000-1 - Макаронні вироби
    м. Дніпро
    Компанія:Комунальне підприємство "Дитячий санаторій №1 Дніпропетровської обласної ради"
    Детальніше
  • 4 974,00UAH
    Дератизація та дезінсекція у приміщеннях дошкільного навчального закладу
    м. Маріуполь
    Компанія:Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №68 "Зірочка" Маріупольської міської ради Донецької області
    Детальніше
До пошуку