Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захищені носії особистих ключів для доступу до Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
17 800,00 UAH
UA-2019-12-10-000220-a 148723a21bad4945b610587f35cd3a0b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козюля Ксенія Олександрівна

+380542650126 k.koziulia@sm.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 34933040
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 28
Контактна особа: Козюля Ксенія Олександрівна
+380542650126
k.koziulia@sm.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 17 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Захищений носій особистих ключів «Електронний ключ «Алмаз-1К»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Засіб криптографічного захисту інформації "Secure Token-337М»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту приймання-передачі Товару та підписання Сторонами видаткової накладної, за умови отримання відповідного бюджетного фінансування Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 09:40
Додаток.docx
10 грудня 2019 09:40
Оголошення грудень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 08:36
Дата відповіді: 11 грудня 2019 10:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерною документацією передбачено закупівлю конкретно вказаних ключів.
2) Тендерною документацією передбачена необхідність Учасником вказувати у своїй комерційній пропозиції назву конкретного товару та модель.
3) До участі у закупівлі допускаються як юридичні особи так і фізичні особи-підприємці, незалежно від того є учасник платником ПДВ чи ні. Оцінка пропозицій буде здійснюватися за остаточною ціновою пропозицією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" 17 800,00
UAH з ПДВ
17 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
Переможець 17 800,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 09:46

Документи

13 грудня 2019 09:46
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
17 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 09:46
Електронний підпис
13 грудня 2019 09:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 11:19
Договір укладений
19 грудня 2019 11:16