Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали (Ізолятори, ввід, папір кабельний)
Очікувана вартість
2 240 120,00 UAH
UA-2019-12-10-000183-a bc987232d0844eb09b64fd78f712b3f1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошина Ганна Жирайрівна

+380504764075 Anna.Voloshina@en.lg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганське енергетичне об`єднання»
Код ЄДРПОУ: 31443937
Місцезнаходження: 92700, Україна , Луганська обл., Старобільськ, вул. Горького 123
Контактна особа: Волошина Ганна Жирайрівна
+380504764075
Anna.Voloshina@en.lg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 11:24
Очікувана вартість: 2 240 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 240,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
168 штуки
Ізолятор ИОР-10-7,5 ІІ УХЛ2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
267 штуки
Ізолятор ИПУ-10/630-7,5 УХЛ1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
12 штуки
Ізолятор опорний ОСК 10-110-В4-УХЛ-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
42 штуки
Ізолятор опорний ОСК 6-110-Б4-УХЛ-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
75 штуки
Ізолятор опорний ОСК 8-35/190-3-01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1200 штуки
Ізолятор ПСД-70Е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2300 штуки
Ізолятор штирьовий ТФ-20 з ковпачком К-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
432 штуки
Ізолятор штирьовий ШФ-20 з ковпачком К-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
6 штуки
Ввід на МВ-35кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
360 кілограми
Папір кабельний К 120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Луганська область, Старобільськ, вул. Горького 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює розрахунки за фактично отриманий товар протягом 180 календарних днів з моменту отримання Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, або шляхом видачі простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Постачальнику на суму фактично поставленого Товару. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично отриманих Товарів. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отриманий Товар у Покупця припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передається за актом прийому-передачі. Постачальник зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі. За наявності фінансування Покупець має право, але не зобов’язаний здійснити повну або часткову попередню оплату Товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 16:05
ТД зі змінами_конструкційні матеріали_ЛЕО_2020.doc
12 грудня 2019 16:04
Зміни до ТД _ізолятори_2020.doc
12 грудня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 16:05
ТД зі змінами_конструкційні матеріали_ЛЕО_2020.doc
10 грудня 2019 09:33
ТД_конструкційні матеріали_ЛЕО_2020.doc
12 грудня 2019 16:04
Зміни до ТД _ізолятори_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розподіл на лоти - полімерні ізолятори
Дата подання: 10 грудня 2019 12:56
Дата відповіді: 12 грудня 2019 15:59
Добрий день! У відповідності до вимог тендерної документації в одному лоті закупається різнотипна продукція. Таке об’єднання різнотипної продукції в одному лоті дискримінує безпосередніх виробників продукції, адже на території України немає жодного виробничого підприємства, яке виробляло би всі ці типи ізоляторів, а також Папір кабельний. Просимо вас виділити полімерні ізолятори в окремий лот, що дасть змогу участі в даних торгах безпосередньо виробникам, а Вашому підприємству закупити продукцію без посередницьких комісій. Зокрема, просимо ознайомиться з наступною практикою, що склалась: торги (№ у ЦБД: UA-2018-02-21-001116-b ) за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-21-001116-b та результат розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Львівська ізоляторна компанія" від 15.03.2018 (№ UA-2018-02-21-001116-b.a ). З надією на розуміння, та вирішення вищезазначеного питання без залучання Контрольно- ревізійних та контролюючих організацій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів (технічна служба Замовника) визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
ТОВ "Луганське енергетичне об’єднання", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали.
З набутого досвіду попередніх років відомо, що учасників торгів задовольняли встановлені технічні вимоги по поставці кількох видів ізоляторів (підстанційних та лінійних), а також вироблених з різних матеріалів. Ціни на закуплені ізолятори відповідали середньо встановленим по державі, проблем по виконанню договору поставки не виникало.
Також наголошуємо, що ТОВ "Луганське енергетичне об’єднання" заінтересоване у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене ТОВ "Луганське енергетичне об’єднання" визнало за недоцільне виділити полімерні ізолятори в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом цілком.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену Законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Технічні вимоги
Дата подання: 10 грудня 2019 14:15
Дата відповіді: 12 грудня 2019 16:01
Добрий день! Відповідно до тендерної документації, у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 4) є посилання на ТУ 34.13.10879-87 по ізоляторам ПСД-70Е. Просимо пояснити, що розуміється під цією відповідністю даних ізоляторів цьому ТУ? Так як у вільному доступі даних ТУ немає, а посилання на них в документації є. Та які документи має надавати Постачальник для підтвердження запропонованих ізоляторів технічним вимогам, згідно тендерної документації. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо: Ізолятори ПСД-70Е відповідають ГОСТ 6490-93. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Поліл на Лоти - скляні ізолятори
Дата подання: 10 грудня 2019 14:29
Дата відповіді: 12 грудня 2019 16:02
Добрий день. Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству України та обмежують конкуренцію. Ми звертаємось до Вас, як Замовника, з проханням поділити предмет закупівлі на лоти, та виділити скляні ізолятори в окремий Лот, що значно підвищило б економічну ефективність проведення даної процедури. У разі відмови ми будемо розцінювати Ваші дії, як такі що порушують наші права на участь у даній процедурі закупівлі, що в свою чергу є порушенням Закону. Звертаємо вашу увагу на результат попереднього проведення закупівель та на рішення Антимонопольного комітету, яке зобов’язало Замовника поділити предмет закупівлі на Лоти - (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-26-002624-c). Та на основі цього рішення був поділений предмет закупівлі на Лоти (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-21-001585-a). Враховуючи вищезазначену практику, що склалась, просимо уважно розглянути нашу пропозицію з метою економії спільного часу та використання його на плідну співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне:Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів (технічна служба Замовника) визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
ТОВ "Луганське енергетичне об’єднання", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали.
З набутого досвіду попередніх років відомо, що учасників торгів задовольняли встановлені технічні вимоги по поставці кількох видів ізоляторів (підстанційних та лінійних), а також вироблених з різних матеріалів. Ціни на закуплені ізолятори відповідали середньо встановленим по державі, проблем по виконанню договору поставки не виникало.
Також наголошуємо, що ТОВ "Луганське енергетичне об’єднання" заінтересоване у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене ТОВ "Луганське енергетичне об’єднання" визнало за недоцільне виділити скляні ізолятори в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом цілком.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-10-000183-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43237006
Дата подання: 19 грудня 2019 16:08
Скарга в АМКУ
Скарга в АМКУ щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог в документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2019 18:15
Рішення від 21.12.2019 № 19042 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 18:14
рішення від 14.01.2019 № 742.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 20:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник задовільняє вимогу Колегії Антимонопольного комітету України щодо усунення порушень по закупівлі №UA-2019-12-10-000183-a шляхом відміни даних торгів та оголошення нових зі змінами у Тендерній документації, адже усунення даного порушення, а саме – поділу вже існуючого оголошення на лоти в процесі проведення процедури закупівлі, технічно неможливе.
Дата виконання рішення замовником: 20 січня 2020 14:51

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 січня 2020 14:54
Коментар щодо відміни: Замовник задовільняє вимогу Колегії Антимонопольного комітету України щодо усунення порушень по закупівлі №UA-2019-12-10-000183-a шляхом відміни даних торгів та оголошення нових зі змінами у Тендерній документації, адже усунення даного порушення, а саме – поділу вже існуючого оголошення на лоти в процесі проведення процедури закупівлі, технічно неможливе.