Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина ( ноутбук)).
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-12-10-000161-a 0561ab06d77c461a9175850e5ccb5e47
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Маленко Ольга Миколаївна


380445667214
3kmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад "Київський медичний коледж №3"
Код ЄДРПОУ: 05416124
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, Привокзальна 14/2
Контактна особа: Маленко Ольга Миколаївна
,380445667214
3kmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 12:13
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15IGM (81D100M7RA) або еквівалент, 1 шт. (повторно).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15IGM (81D100M7RA) або еквівалент, 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, місто Київ, Київ, Привокзальна, 14/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019  —  17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі акту виконаних робіт , у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з від термінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 грудня 2019 08:33
Дата відповіді: 11 грудня 2019 09:15
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Торгова марка або модель має відповідати технічним вимогам предмету закупівлі, а також всі Учасники закупівлі вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ маємо як остаточну. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 7 200,00
UAH з ПДВ
7 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 7 452,00
UAH з ПДВ
7 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 7 200,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:53

Документи

13 грудня 2019 13:52
Протокол 42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
7 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 13:52
Протокол 42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:41
227.pdf укладений
17 грудня 2019 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 200,00 UAH)