Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
686 870,00 UAH
UA-2019-12-09-003898-b 8b36d45018354c26809567e695583c52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шепета Людмила Павлівна

+380472451430 zoh_12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25947539
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Б. Хмельницького, 118
Контактна особа: Шепета Людмила Павлівна
+380472451430
zoh_12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 19:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 15:36
Очікувана вартість: 686 870,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 434,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65631 од
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Б.Хмельницького,118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 16:44
зміни ТД _ 2.doc
19 грудня 2019 16:44
тд харчування 12 _зміни 2.doc
13 грудня 2019 16:34
зміни ТД _ 1.doc
09 грудня 2019 20:00
договір зош 12.doc
19 грудня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 16:44
зміни ТД _ 2.doc
19 грудня 2019 16:44
тд харчування 12 _зміни 2.doc
13 грудня 2019 16:34
тд харчування 12 _зміни.doc
09 грудня 2019 20:00
тд харчування 12.doc
13 грудня 2019 16:34
зміни ТД _ 1.doc
09 грудня 2019 20:00
договір зош 12.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Лариса Петрівна 686 600,46
UAH
686 600,46
UAH
Документи
ФОП Котенко Жанна Григорівна 686 870,00
UAH
686 870,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:56
Довідка МВС
23 грудня 2019 18:55
Документи.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 10:47
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нестеренко Лариса Петрівна

ФОП Котенко Жанна Григорівна

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Лариса Петрівна
#2581801922
686 600,46
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:31
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:02
Дод угода _3 ФОП Нестеренко.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:38
угода зош 12.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 12:22
угода зош 12.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 12:20
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 17:48
Договір укладений
13 січня 2020 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, керуючись кошторисними призначеннями Замовника на 2020 рік, п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1.2, 3.2, 6.2.3, 11.1 договору надання послуг №1/20 від 13 січня 2020 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 521893,60 без ПДВ». 2. Додаток №1 до Договору (Специфікація Послуг) викладено в новій редакції в частині кількості діто-днів унів 1-4 кл.-49592, учнів 5-11 класів - 950
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони враховуючи кошторисні призначеннями Замовника, встановлені рішенням Черкаської міської ради №2-5989 від 13.08.2020, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1.2, 3.2, 6.2.3, 11.1 договору надання послуг №1/20 від 13.01.2020 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 335988,70 грн. без ПДВ». Специфікацію послуг викласти в новій редакції в частині: учні 1-4 класи кількість діто-днів 31577 ціна за од. 10,30 грн., вартість 325243,10 грн., учні 5-11 класи кількість діто-днів 920, ціна за од.11,68 грн., вартість 10745,60 грн. загальна вартість 335988,70 грн.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони враховуючи кошторисні призначеннями Замовника на 2020 рік, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1.2, 3.2, 6.2.3, 11.1 договору надання послуг №1/20 від 13.01.2020 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 331719,30 грн. без ПДВ». Специфікацію послуг викласти в новій редакції в частині: учні 1-4 класи кількість діто-днів 29711 ціна за од. 10,30 грн., вартість 306023,30 грн., учні 5-11 класи кількість діто-днів 2200, ціна за од.11,68 грн., вартість 25696,00 грн. загальна вартість 331719,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 331 719,30
UAH