Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
3 870 000,00 UAH
UA-2019-12-09-003874-b 837213d908ea4f51a2ebc9d6b8167c06
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Олексенко

+380507788992 p.oleksenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА І АРХІТЕКТУРИ
Код ЄДРПОУ: 02214165
Вебсайт: http://naoma.edu.ua/ua/news/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський Узвіз, буд. 20
Контактна особа: Павло Олексенко
+380507788992
p.oleksenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 19:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:51
Очікувана вартість: 3 870 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт, технічне переоснащення газифікованої котельні студ. гуртожитку за адресою вул. Лук'янівська, 69/71 м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київ, Київ, вул. Лук`янівська 69/71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 19:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 19:40
ТД котельня.pdf
09 грудня 2019 19:40
ТД котельня.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 17 грудня 2019 15:27
Шановний замовник! Надайте технічне завдання до закупівл!!! Відомість ресурсів, матеріалів, обсяги робіт, перелік устаткування, кошторис в форматі АВК, та інші необхідні документи для розрахунку пропозиції та розуміння технічних характеристик предмета закупівлі!
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-003874-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 16 грудня 2019 14:04
Надання технічного завдання до тендерної документації.
Прошу Замовника надати Технічні вимоги до предмета закупівлі та завантажити Додаток 4 до Тендерної документації.
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-10-000216 ● e8fe289f33464be895f66c15960b0050
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019 12:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.12.2019 № 221
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-12-09-003874-b 09.12.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повністю погоджуємося з рішенням згідно моніторингу. Дякуємо за вказану технічну помилку.

2019-12-17 19:04:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 116 000,00 грн, або 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 грудня 2019 19:06
Коментар щодо відміни: У зв`язку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
17 грудня 2019 19:06
Електронний підпис