Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

масло вершкове
Очікувана вартість
722 050,00 UAH
UA-2019-12-09-003844-b 420f88052c264adaa1af71164ebd2d60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Рєзнік

+380567902341 dvufk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Рєзнік
+380567902341
dvufk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 19:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 13:53
Очікувана вартість: 722 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10830 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету, очікувана вартість закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограм
масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Новомосковський р-н, с. Орлівщина, вул. Гладкова, буд. 39, вул.Дачна, буд. 99а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 16:19
ТД (масло вершкове) зі змінами від 16.12.2019.pdf
16 грудня 2019 16:19
протокол № 4 від 16.12.2019.pdf
09 грудня 2019 19:25
ОГОЛОШЕННЯ (масло вершкове).docx
09 грудня 2019 19:25
ТД (масло вершкове).pdf
09 грудня 2019 19:25
проект договору (масло вершкове) закупівля 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-003844-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 03 січня 2020 16:44
Перекваліфікація ТОВ "Люстдорф" та визнання переможцем ТОВ "Люстдорф"
Замовник зазначає:
у складі тендерної пропозиції відсутня копія, або сканкопія з оригіналу акту інспектування, або листа територіального органу Держспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, чим порушено вимоги п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації.
Учасник ТОВ "Люстдорф" надав:
- Акт,складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку ТОВ "Люстдорф" вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (документ Акти на потужності_Коцюбинського 1_HACCP)
- Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку (ТОВ "Люстфдорф" )гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (документ - Тех.паспорт_акт перевірки потужності)
З вищенаведеного витікає, що Учасник надав більш ніж вичерпну інформацію за вимогою п.9 Таблиці 2 Додатку 2 про документи територіального органу Держспоживслужби, які підтверджують відповідність оператору ринку ТОВ "Люстдорф".
Замовник зазначає:
у складі тендерної пропозиції відсутня копія або сканкопія з оригіналу свідоцтва про реєстрацію спеціального вантажного фургону-рефрижератору INTERCARGO TRUCK F15321 державний номер АВ ПОЗ СО, який зазначено в п.22 довідки про наявність матеріально-технічної бази від 23.12.2019 №245, чим порушено вимоги п.1.5 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами;

ТОВ "Люстдорф" повідомляє Замовника про те що, за тенд. документацією Учасник має надати документ за п.1.1. дод2 табл.1
ТОВ "Люстдорф" надало цю довідку у якій зазнчалино частину наявної мат. бази, адже у власності підприємство нараховується більш як 100 одиниць транспорту та ще більше устаткування.Маємо зауважити що за Законом України про держ закупівлі, Учасник може надавати документи у складі тен. пропозиції які не вимагаются Замовником.
По друге Замовник вимагав:документи за п.1.5.Дод2 табл1
ТОВ "Люстдорф" виконало цю вимогу та надало скан копії тех паспортів на навні у ТОВ "Люстдорф" автотранспортні засоби.Як уже було зазначено .Учансик може подавати у складі тендерної пропозиції документи які не передбачено тендерною документацією.
Тому зауваження Замовника "1. Відхилити тендерну пропозицію фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на підставі пункту 4 частини 1 статті ЗО Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)." не є дійснимадже у складі тендерної пропозиції наявний повний пакет документів на автотранспортний засіб який вимагається для виконання умов закупівлі ,а саме авто INTERCARGO TRUCK F15321 АВ1091СО Спеціальний вантажний фургон-рефрежератор (водій змінний), на який надано свідотство про реестрацію та документ сан. обробки, а також ця інформація зафіксовано у переліку авто які зазначені у договорі з санітарної обробки автотранспорту.
Цей автотранспортний засіб у повній мірі відповідає умовам перевезення предмету закупівлі, адже доставка тавару повинна виконуватися лише у одну точку доставки одночасно.
Тому цей пункт є формальною/та несуттевою причиною відхилення пропозицію ТОВ "Люстдорф", адже ніяким чином не невілює тезнічний потенціал та конкурентноздатність Учасника.
Також за Дод2 тенд. документації Замовник має право звернутися за підтвердження інформації до органів держ. влади та інших установ, таким чином щоб підтвердити право власності, Замовник має можливість за жерд. номером авто перевірити власника автотранспртоного засобу.
З вищенаведеного вітікає що ТОВ "Люстдорф" надало більш ніж вичерпну кількість документів та у повній мірі має можливість виконання умов постачання за предметов закупівлі. Тому вимагає провест иперекваліфікацію ТОВ "Люстдорф" та визнання його переможцем. подібна практика підтверджуеться практикумом АМКУ, до якого у разі відхилення буде зевртатися ТОВ "Люстдорф"


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 січня 2020 10:22
Доброго дня!
В період проведення процедури закупівлі масла вершкового правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулювалися Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, зі змінами (далі – Закон №922).
Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом.
Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону №922 тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону №922 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації зі змінами замовник вимагає від учасників процедури закупівлі масла вершкового надати у складі тендерної пропозиції копію, або сканкопію з оригіналу акту інспектування, або листа територіального органу Держспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти.
Правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою, зокрема перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти визначено Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 №2042-VIII, зі змінами (далі – Закон №2042).
Відповідно до ч.7 ст.18 Закону №2042 державний контроль у формі інспектування здійснюється із застосуванням акта державного контролю. Акт державного контролю має містити вичерпний перелік питань для перевірки дотримання оператором ринку законодавства про харчові продукти.
Згідно з ч.9 ст.18 Закону №2042 здійснення інспектування без застосування акта державного контролю забороняється.
На момент проведення процедури закупівлі масла вершкового наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» від 08.08.2019 №447, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.08.2019 №963/33934 (далі – наказ №447) затверджено форму акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що додається до вказаного наказу.
Таким чином, одним з варіантів виконання вимоги визначеної п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, є надання учасником у складі тендерної пропозиції копії, або сканкопію з оригіналу акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою затвердженою наказом №447.
Вищевказане відповідає п.1 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації зі змінами, згідно з яким до переліку нормативно-правових актів, що повинні дотримуватися під час закупівлі масла вершкового включено також і наказ №447.
У разі, якщо у учасника відсутній акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою затвердженою наказом №447, то у такому випадку, керуючись п.5 розділу ІІІ тендерної документації зі змінами, учаснику у складі тендерної пропозиції достатньо надати довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію з посиланням на норми чинного законодавства стосовно причин не надання акта.
У складі тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю надано акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами від 28.03.2019 №1438, складений Іллінецьким районним управлінням ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області.
Вищевказаний акт складено за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 року за №358/30226 (далі – наказ №42).
Відповідно до п.3 наказу №447, наказ №42 втратив чинність, тому копія акта від 28.03.2019 №1438, складеного Іллінецьким районним управлінням ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області не відповідає вимогам п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації зі змінами.
Інша копія акта перевірки від 15.11.2019 №6840 складеного Держпродспоживслужбою, яку фірмою «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю надано у складі тендерної пропозиції, також не відповідає вимогам п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації зі змінами.
Вищевказаний акт складено за результатами ветеринарно-санітарного нагляду за потужностями з переробки молока, на предмет відповідності вимогам Європейського Союзу з метою експорту тоді, як для виконання вимоги п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, учаснику необхідно надати копію або сканкопію з оригіналу акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за формою затвердженою наказом №447, або ж надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо причин не надання такого акта.
Фірмою «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю у складі тендерної пропозиції не надано, як копію або сканкопію з оригіналу акта за формою затвердженою наказом №447, так і довідку в довільній формі з інформацію щодо причин не надання такого акта.
Стосовно акта від 15.07.2019 №3971 складеного Іллінецьким районним управлінням ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області за результатами
державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, то вказаний акт не має відношення до вимог п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, адже стосується такої форми державного контролю, як аудит, а не інспектування.
Вимога щодо надання копії або сканкопії з оригіналу акта складеного за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи НАССР викладена в п.10 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації зі змінами тоді, як відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Училища від 03.01.2020 №1 однією з причин відхилення тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю є не дотримання Вами вимог п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації зі змінами.
З огляду на викладене, надання Вами у складі тендерної пропозиції копій актів від 28.03.2019 №1438, від 15.07.2019 №3971, від 15.11.2019 №6840 не свідчить про виконання фірмою «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю вимог п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, адже як зазначалося вище, для підтвердження відповідності учасника вимогам вказаного пункту тендерної документації, зі змінами необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію або сканкопію з оригіналу акта за формою затвердженою наказом №447, або ж довідку в довільній формі з інформацію щодо причин не надання такого акта, що фірмою «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю не зроблено.
Таким чином, тендерна пропозиція фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю в цій частині не відповідала вимогам тендерної документації, зі змінами, що і стало однією з причин її відхилення на підставі п.4 частини 1 статті 30 Закону №922.
Щодо іншої причини відхилення тендерної пропозиції фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю повідомляємо наступне.
Відповідно до пп.1.1 п.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документація, зі змінами замовником вимагалося від учасників процедури закупівлі масла вершкового надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку складену у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (з визначенням конкретного переліку - складських приміщень для зберігання товару, який є предметом закупівлі, холодильного обладнання, транспортних засобів), які будуть залучатися учасником для поставки товару, що є предметом закупівлі.
Крім того, згідно з пп.1.5 п.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації, зі змінами замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції копії або сканкопії з оригіналів свідоцтв про реєстрацію спеціалізованих транспортних засобів учасника, якими буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу, яким (якими) буде здійснюватися постачання предмету закупівлі.
Вимога пп.1.5 п.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації, зі змінами стосується лише тих транспортних засобів, які учасник планує залучити до поставки товару, про що учасник відповідно до пп.1.1 п.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документація, зі змінами повинен проінформувати замовника шляхом включення до інформаційної довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази інформації щодо конкретного переліку транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання масла вершкового.
Фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю на виконання пп.1.1 п.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документація, зі змінами надала у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за предметом торгів від 23.12.2019 №245.
Відповідно до інформації, що викладена у вищевказаній довідці, фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю повідомила, що до поставки масла вершкового буде залучатися, зокрема спеціальний вантажний фургон-рефрижератор INTERCARGO TRUCK F15321 АВ 1103 СО.
Проте, фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, у порушення вимог пп.1.5 п.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації, зі змінами не надала у складі тендерної пропозиції копію або сканкопію з оригіналу свідоцтва про реєстрацію спеціального вантажного фургону-рефрижератору INTERCARGO TRUCK F15321 АВ 1103 СО, про залучення якого до поставок масла вершкового свідчить інформація викладена в п.22 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за предметом торгів від 23.12.2019 №245.
Натомість, замість надання копії або сканкопії з оригіналу свідоцтва про реєстрацію спеціального вантажного фургону-рефрижератору INTERCARGO TRUCK F15321 АВ 1103 СО, у складі тендерної пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію спеціального вантажного фургону-рефрижератору INTERCARGO TRUCK F15321 АВ 4619 СО, який в довідці від 23.12.2019 №245 взагалі не зазначено.
Звертаємо увагу на те, що Вашу тендерну пропозицію відхилено не з тієї причини, що у її складі надано будь-які документи, які тендерною документацією не вимагалися (наприклад копія свідоцтва про реєстрацію спеціального вантажного фургону-рефрижератору INTERCARGO TRUCK F15321 АВ 4619 СО, який в довідці від 23.12.2019 №245 не зазначено), а з тієї причини, що на вказаний Вами у п.22 довідки від 23.12.2019 №245 транспортний засіб, у складі тендерної пропозиції відсутня копія або сканкопія з оригіналу свідоцтва про його реєстрацію.
Твердження фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю щодо того, що для поставки масла вершкового достатньо і одного спеціального вантажного фургону-рефрижератору на який учасником надано копію свідоцтва про реєстрацію (INTERCARGO TRUCK F15321 АВ 1091 СО) суперечить інформації, що міститься в довідці від 23.12.2019 №245, згідно з якою Вами повідомлено про залучення до поставки масла вершкового двох спеціальних вантажних фургонів-рефрижераторів, а не одного, як вже зазначено у Вашій вимозі №UA-2019-12-09-003844-b.c1.
Повідомляємо, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника наведено в п.1 розділу ІІІ тендерної документації, зі змінами.
Вищевказаний перелік не містить такого випадку, як не надання учасником будь-яких документів, які вимагалися тендерною документацією.
Допущені Вами недоліки під час підготовки тендерної пропозиції у розумінні п.1 розділу ІІІ тендерної документації, зі змінами не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника, а відповідно до п.4 частини 1 статті 30 Закону №922 є підставою для відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю відхилено правомірно за наявності підстав визначених Законом №922.



Номер вимоги: UA-2019-12-09-003844-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 10 січня 2020 18:09
Невідповідність пропозиції Учасника "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" тендерній документації.
Замовник вимагає за тендерною документацією:
1.Додаток 2 табл. 1 п 1.1. Інформаційна довідка, що містить інформацію про матеріально- технічної базу (з визначенням конкретного переліку- складських примішеня для зберігання товару, який є предметом закупівлі, холодильного обладнання, транспортних засобів), які будуть залучатися Учасником
Учасник "ТОВ ЛАВЕРНА СМАК" надав цю довідку та зазначив у ній транспортний засід IVECO AE1786EE фургон малотонажний-В, з довідки та свідотства про реестрацію цього транспортного засобу вітікає що він не обладнаний холодильною/рефрежераторную установкую, тому він не може бути використаний для перевезення предмету.Перевозити предмет закупівлі у цьому транспортному засобі не є можливим - невідповідність транспортного засобу.
2.Додаток 2 , табл. 1, п.1.3.У разі, якщо потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів учасника закупівлі підлягають державній реєстрації відповідно до вимогч.І ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», необхідно надати копію, або сканкопію з оригіналу рішення компетентного органу про державну реєстрацію таких потужностей.
Учасник "ТОВ ЛАВЕРНА СМАК" надав у складі своєї пропозиції документ "Рішення про державну реестрацію потужності" (транспортних засобів) первізника Кудрявцева В.М. за номером r-UA-04-23-2318 від 25.06.2018р. у якому зазначено слідуюче:
Діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусів. Тобто потужність (автотранспортні засоби ) перевізника Кудрявцева В.М. з яким укладено договір Учасником "ТОВ ЛАВЕРНА СМАК", не відповідають вимогам для перевезення предмету закупівлі масла вершкового, адже температура його зберігання/перевезення повинна бути мінімально від 0 градусів до мінус 5 градусів.
3.Додаток 2,табл1 п.2.1. Інформаційна довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, посада, стаж роботи);
Учасник надава довідку про власних працівників у якій не зазначено жодного водія, натомість було додатково надано довідку про водіїв Бондаренко О.М. та Романенко В.Л. , які залучаються на підставі договору 19/29-11 від 29.11.19 між Учасником та ФОП "Кудрявцев В.М." . АЛЕ залучення водіїв за цим договором не передбачено цим договором, адже предметом договору є : Перевізник зобов'язується надати транспортні послуги за заявками Відправника з перевезення вантажу, автомобільним транспортом, який відповідає асортименту вантажу, в тому числі, за необхідності, з відповідним холодильним обладнанням, а Відправник зобов'язується оплатити ці послуги на умовах даного Договору. Тобто з у цьому договорі не прописано надання послуг водіїв та їх оплата. По друге: щодо водіїв зазначених у довільній довідці ненадано трудової книжки або витягу з трудової книжки або іншого документу про наявні трудові відносини з ФОП "Кудрявцев В.М." або ТОВ "Лаверна СМАК" . Тому простежити кто ці люди Бондаренко О.М. та Романенко В.Л. , які зазначені у довідці та де вони працють неможливо з цього витікає що Учасник не має працівників відповідної кваліфікації а саме водіїв які будуть залучені до перевезення предмету закупівлі та також Учасник не надава вищезазначені документи стосовно них. Невиконання умов ТД,
4.Додаток 2, табл.1, 2.3Копії, або сканкопїї з оригіналів медичних книжок (за формою 1-ОМ) працівників. В усіх мед. книжках наданих Учасником, незаповнене поле "характер виконуваних робіт відповідно ", тому цей документ не відповідає наказу від 21.02.2013 № 150 Міністерства охорони
здоров’я України.(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0662-13#n19)
З вищенаведеного витікає невідповідність пропозиції ТОВ"Лаверна СМАК" тендерній документації. Вимагаємо дискваліфікацію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 13:08
Доброго дня!
Тендерний комітет КЗ «ДФКС» ДОР» розглянув вимогу фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю від 10.01.2020 №UA-2019-12-09-003844-b.a2, що стосується процедури закупівлі масла вершкового (UA-2019-12-09-003844-b) та повідомляє наступне.
1.Щодо транспортних засобів ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК».
Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, зі змінами (далі – Закон №922) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону №922 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з пп.1.1 п.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі масла вершкового надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (з визначенням конкретного переліку - складських приміщень для зберігання товару, який є предметом закупівлі, холодильного обладнання, транспортних засобів), які будуть залучатися учасником для поставки товару, що є предметом закупівлі.
Підпункт 1.1 п.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, не передбачає того, що транспортні засоби, які зазначено учасником у довідці повинні бути обладнані холодильною або рефрижераторною установкою.
Відповідно до вищевказаної вимоги замовник вимагає від учасників процедури закупівлі масла вершкового надати в довідці про наявність матеріально-технічної бази, відомості про транспортні засоби, а не про транспортні засоби обладнані холодильною або рефрижераторною установкою.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.12.2019 №23.
Відповідно до інформації, що викладена у довідці від 20.12.2019 №23, учасник зазначив в ній інформацію стосовно фургону малотоннажного-В ізотермічного, обладнаного холодильною установкою МВ SPRINTER 413 CD I, державний номер АЕ8529НЕ та фургону малотоннажного-В IVEKO 35, державний номер АЕ 1786 ЕЕ.
Таким чином, ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» виконало вимогу пп.1.1 п.1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника у замовника в цій частині відсутні.
2. Щодо рішення про державну реєстрацію потужності ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК».
Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затверджено наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 12.03.2016 за №382/28512 (далі – Порядок №39).
Відповідно до п.2.1 розділу ІІ Порядку №39 для державної реєстрації потужності оператор ринку подає територіальному органу компетентного органу за адресою потужності заяву за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Пункт 6 форми заяви про державну реєстрацію потужності, яка є додатком 1 до Порядку №39 містить інформацію щодо виду діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності.
Так, п.6 форми заяви про державну реєстрацію потужності містить відомості, зокрема про такий вид діяльності, як «Діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною».
Внесення відомостей щодо діяльності пов'язаної з харчовими продуктами, що потребує дотримання спеціального температурного режиму, зокрема від 0 градусів до мінус 5 градусів, п.6 форми заяви про державну реєстрацію потужності, яка є додатком 1 до Порядку №39 не передбачено.
Враховуючи вищевикладене, рішення про державну реєстрацію потужності не може містити відомості щодо виду діяльності пов'язаного з харчовими продуктами, що потребує дотримання спеціального температурного режиму, зокрема від 0 градусів до мінус 5 градусів.
Разом з тим, звертаємо увагу на те, що ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» у складі тендерної пропозиції надано експлуатаційний дозвіл від 21.12.2016 №a-UA-04-23-21-XVI-SP,PS виданий ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області.
Відповідно до інформації викладеної у експлуатаційному дозволі, ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» має право провадити господарську діяльність пов’язану з реалізацією та зберіганням продуктів тваринного походження.
Тендерна пропозиція ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» в цій частині відповідає вимогам тендерної документації, зі змінами, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.
3.Щодо працівників ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК».
Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону №922 тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону №922 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з пп.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, замовник вимагав від учасників процедури закупівлі вершкового масла надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, посада, стаж роботи).
Підпункт 2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, не передбачає того, що довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинна обов’язково містити відомості щодо водіїв.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» надало довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.12.2019 №37 зазначивши в ній інформацію щодо прізвища, ініціалів, посад та стажу роботи працівників, чим в повному обсязі виконано вимогу визначену пп.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами.
Разом з тим, ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» у складі тендерної пропозиції додатково надало довідку щодо водіїв від 19.12.2019 №38.
Звертаємо увагу на те, що надання довідки щодо водіїв тендерною документацією зі змінами не вимагалося.
Як, наслідок у ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» відсутній обов’язок щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують правові підстави залучення до перевезення товару, зазначених у довідці від 19.12.2019 №38 водіїв.
Щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність трудових відносин водіїв Бондаренка О.М. та Романенка В.Л. з ФОП Кудрявцев В.М. або ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК», то відповідно до вимог пп.2.2 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, у складі тендерної пропозиції учасник надає документи, що підтверджують трудові відносини лише відносно тих працівників, які вказані учасником у довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації.
Довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації від 20.12.2019 №37, що надана ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» у складі тендерної пропозиції не містила відомостей стосовно водіїв Бондаренка О.М. та Романенка В.Л., тому необхідність у наданні документів, що підтверджують наявність трудових відносин вказаних водіїв з ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» або ФОП Кудрявцев В.М. у учасників відсутня.
Тендерна пропозиція ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» в цій частині відповідає вимогам тендерної документації, зі змінами, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.
4.Щодо медичних книжок (форма №1-ОМК) працівників, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК».
Форму первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» та Інструкцію щодо її заповнення, затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150 (далі – наказ №150).
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» встановлено, що у її складі надано завірені належним чином копії особистих медичних книжок (форма №1-ОМК) Авдієнко І.І., Мельничука В.П., Степанюка І.П., Бондаренка О.М. та Романенка В.Л.
Вищевказані копії медичних книжок (форма №1-ОМК) є діючими згідно з строками наступних медичних оглядів.
Тендерна документація зі змінами, не містила вимог щодо того, що надані учасником у складі тендерної пропозиції копії медичних книжок (форма №1-ОМК) повинні бути заповнені згідно з наказом №150.
Крім того, посилання на наказ №150 відсутнє в переліку нормативно-правових актів, які стосуються масла вершкового, визначеного п.1 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації зі змінами.
Враховуючи викладене, ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» надавши у складі тендерної пропозиції копії особистих медичних книжок (форма №1-ОМК) Авдієнко І.І., Мельничука В.П., Степанюка І.П., Бондаренка О.М. та Романенка В.Л., в повному обсязі виконало вимогу пп.2.3 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами.
Виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника визначено ч.1 ст.30 Закону №922.
Частина 1 ст.30 Закону №922 не містить такої підстави відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, як «наявність у складі тендерної пропозиції документу, що містить не заповнені строки».
Враховуючи викладене, у замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК».

Номер вимоги: UA-2019-12-09-003844-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 10 січня 2020 18:15
Невідповідність ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК"
За тендерною документацією Замовник вимагав надати :3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (зазначити предмет договору, який має бути аналогічним предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення торгів, номер та дату укладання договору, назва замовника, його адреса, контактний телефон).
Для підтвердження інформації учасник повинен надати сканкопія з оригіналу договору, зазначеного у довідці.
3.2. Сканкопія з оригіналу рекомендаційного листа (відгук) від замовника, якому здійснювалось постачання товару, що є аналогічним відповідно до сканкопії аналогічного договору, наданого учасником складі тендерної пропозиції.
Учасник надав у складі пропозиції довідку та надав оригінал договру №2019/69 від 01.10.2019р., але цей договір станом на дату розкриття не був виконаний, адже звіт про його виконання був опублікований лише 02.01.2020року. Виконання його у повному обязі непідтверджено жодним з документів у складі тендерної пропозиції Учасника "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК""
Тому Учасник не виконав вимогу замовника, та не надав документі за пунктами 3.1 та 3.2 додатку 2 табл.1
Вимагаємо дискваліфікувати Учасника "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК", як такого що ненадав документи згідно ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 13:11
Доброго дня!
Тендерний комітет КЗ «ДФКС» ДОР» розглянув вимогу фірми «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю від 10.01.2020 №UA-2019-12-09-003844-b.b3, що стосуються процедури закупівлі масла вершкового (UA-2019-12-09-003844-b) та повідомляє наступне.
Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону №922 замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною 3 статті 16 Закону №922 встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Пунктом 2 ч.2 ст.22 Закону №922 визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
По процедурі закупівлі вершкового масла рішенням тендерного комітету оформленого протоколом від 09.12.2019 №3 затверджено тендерну документацію, в яку рішенням тендерного комітету оформленого протоколом від 16.12.2019 №4 внесено зміни.
Пунктом 3 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами замовником визначено такий кваліфікаційний критерій, як «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору».
Спосіб документального підтвердження відповідності учасників вищевказаному кваліфікаційному критерію визначено замовником у пп.3.1, пп.3.2 п.3 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами.
Відповідно до пп.3.1, пп.3.2 п.3 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, замовник для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» не вимагає від учасників надання лише виконаного договору, а також документів, що підтверджують виконання аналогічного договору.
Відповідно до вимог пп.3.1, пп.3.2 п.3 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зі змінами, для підтвердження учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» у складі тендерної пропозиції достатньо надати довідку про виконання аналогічного договору, сканкопію з оригіналу аналогічного договору зазначеного у довідці, а також сканкопію з оригіналу рекомендаційного листа (відгуку) від замовника, якому здійснювалося постачання товару, що є аналогічним відповідно до сканкопії аналогічного договору, наданого учасником складі тендерної пропозиції.
Зазначені вимоги ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» виконано в повному обсязі, тому у замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-09-003844-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю, Код ЄДРПОУ:23063575
Дата подання: 17 січня 2020 18:15
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «Лаверна Смак» за протоколом №3 від 09.01.2020р
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» оголосило закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД №: UA-2019-12-09-003844-b по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло» з очікуваною вартістю 722 050,00 грн. з ПДВ. Торги оголошені одним лотом. Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 24 грудня 2019 р., аукціон відбувся 26 грудня 2019р. Подали свої пропозиції на прийняття участі в аукціоні 4 учасники: 1.Фірма «Люстдорф» у формі ТОВ (пропозиція відхилена,скаржник); 2.Приватне акціонерне товариство «ТОВ ЛАВЕРНА СМАК» (переможець); 3.Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА» (не розглянуто). Відповідно до Протоколу засідання Тендерного комітету КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «15530000-2 Вершкове масло» №3 від 09.01.2020р.(опубліковано 09.01.2019) вирішено укласти договір на постачання продуктів харчування за предметом закупівлі «15530000-2 Вершкове масло» з ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» на суму 673 890,00 грн. Детально розглянувши пропозицію ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» (Надалі — Переможець), було встановлено дискримінацію інтересів Скаржника шляхом публікації повідомлення про намір укласти договір з Переможцем, адже Наше підприємство не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі основні принципи здійснення публічних закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Замовник грубо порушує норми чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки по-перше, неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, та по-друге, неправомірно прийняв рішення про визначення переможцем торгів та про намір укласти договір із ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 19:56
рішення від 21.01.2020№1167+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 19:56
рішення від 04.02.2020№2147.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2020 17:30

Документи подані скаржником

17 січня 2020 18:15
Доручення.pdf
17 січня 2020 18:15
Скарга.pdf

Документи подані замовником

25 січня 2020 14:31
масло UA-2019-12-09-003844-b.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 697 200,00
UAH з ПДВ
662 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 721 980,00
UAH з ПДВ
673 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА 721 560,00
UAH з ПДВ
721 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 12:36
Електронний підпис
24 грудня 2019 12:30
IG-191882-001.pdf.p7s.p7s.p7s
24 грудня 2019 12:30
IG-191882-001 Гарантия PDF.pdf
24 грудня 2019 12:30
Цінова пропозиція.doc.pdf
24 грудня 2019 12:30
Сан обробка.docx.pdf
24 грудня 2019 12:29
Захист довкілля.doc.pdf
24 грудня 2019 12:29
Додаток_3_Етикетки.doc.pdf
24 грудня 2019 12:29
Додаток_2_Статут .pdf.pdf
24 грудня 2019 12:29
Додаток_2_НАССР.doc.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
24 грудня 2019 16:20
частина 2.rar
24 грудня 2019 16:20
частина 1_14_35.rar
24 грудня 2019 16:20
частина 1_1_13.rar
24 грудня 2019 16:20
реєстр_масло вершкове.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Відхилено 662 550,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 11:03
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Переможець 673 890,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 18:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
673 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:03
10-вт 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:58
ДУ 10-ВТ_20 ДУ 4 (масло вершкове).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2020 15:12
ДУ 10-ВТ_20 ДУ 3 (масло вершкове).pdf зміни до договору
19 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 12:25
ДУ 10-ВТ_20 Ду2 (масло вершкове).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 12:24
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 10:08
ДУ 10-ВТ_20 (масло вершкове) 01.04.2020.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 10:23
ДОГОВІР 10-ВТ_20 (масло вершкове).pdf укладений
12 лютого 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 10-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 180 594,92
UAH (в тому числі ПДВ 30 099,15 UAH)