Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 |
Контактна особа: |
Міняйло Інна Олександрівна +380412474379 odaguba@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 18:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість (№КБ-2в, №КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
09 грудня 2019 18:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-05-000016 ● 3d4bec8e8cf24c7990aa8dc95d98f124
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2020 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.02.2020
№ 11
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.02.2020 № 11.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2019-12-09-003738-b від 09.12.2019 – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-11 16:35:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім. О.Ф. Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул. Червоного Хреста,3 у м. Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-09-003738-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ст. 4 Закону № 922 зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Отже, поясніть чи затверджувались рішенням тендерного комітету річний план, додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі, якщо так то просимо надати підтверджуючі документи.
Крім цього, відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону № 922 визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи установлювались Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) кваліфікаційні критерії до учасника, згідно зі статтею 16 Закону № 922, якщо так то надайте підтверджуючу інформацію (документи) та чи надавались документи, щодо підтвердження відповідності ТОВ «УЮТ СТРОЙ» встановленим кваліфікаційним критеріям?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-14 20:06:00
Відповідь на запит
Відповідь на запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України від 11.02.2020 року по предмету закупівлі «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-11 16:37:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім. О.Ф. Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул. Червоного Хреста,3 у м. Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-09-003738-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську служб 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пп.18.2 п.18 Договору підряду від 21.12.2019 року №49, договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року, але у всякому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.
Поряд з цим, додатковою угодою від 23.12.2019 року №1 внесено зміни до пп.18.2 п.18 Договору підряду №49 від 23.12.2019 року, договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року, але у всякому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.
Відповідно до пп.2.7 п.2 Договору підряду №49 від 21.12.2019 року, розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість (№КБ-2в, №КБ-3).
Дані офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), свідчать про повне виконання зобов’язань за вищевказаними договорами.
Враховуючи викладене, надайте пояснення чи виконані сторонами умови Договору підряду від 21.12.2019 року №49 та підтверджуючі документи, у разі його виконання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-14 20:09:39
Відповідь на запит
Відповідь на запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України від 11.02.2020 року по предмету закупівлі «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-11 16:38:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім. О.Ф. Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул. Червоного Хреста,3 у м. Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-09-003738-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) зазначено, що наявність умов застосування процедури закупівлі, зокрема підтверджується: потребою у проведенні робіт, які внесені у відкоригований робочий проект та які є продовженням робіт з будівництва об’єкту: «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім. О.Ф. Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул. Червоного Хреста, 3 у м. Житомирі та становлять невід’ємну частину повного комплексу робіт від первісного проекту, тобто є продовженням ряду виконаних робіт попереднім виконавцем робіт ТОВ «УЮТ СТРОЙ», що підтверджено генеральним проектувальником Житомирська філія інститут «НДІпроектреконструкція» (лист обґрунтування від 22.11.2019р.).
Генеральним проектувальником Житомирська філія інститут «НДІпроектреконструкція» було внесено зміни і відкориговано робочий проект по вищевказаному об’єкту та отримано позитивний експертний звіт від 29.10.2019 року № 24442.
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу додаткових робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу з долученням експертних, нормативних, технічних та інші документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції ТОВ «УЮТ СТРОЙ» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції ТОВ «УЮТ СТРОЙ» за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «УЮТ СТРОЙ», яка подана Замовнику, за статтями витрат , які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-14 20:18:29
Відповідь на запит
Відповідь на запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України від 11.02.2020 року по предмету закупівлі «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
- Електронний підпис
- Відповідь на запит
- Перелік робіт відповідно до першочергового проєкту
- Перелік додаткових робіт відповідно до робочого проєкту на дадаткові роботи
- Висновок НДІПроектреконструкція
- Експертний звіт ТОВ «Експертиза МВК»
- Договірна ціна
- Розрахунки прямих, загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-17 15:51:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім. О.Ф. Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул. Червоного Хреста,3 у м. Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-09-003738-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську служб 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до наказу Мінрегіонбуду України від 05.07.2013 № 293, затверджено національний стандарт ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), пунтом 1.1 якого чітко передбачено, що цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобуду¬вання.
Відповідно до п. 6.2.3 ДСТУ, ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених п. 6.2.10 ДСТУ, кошти на покриття додат¬кових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Пунктом 6.3.3 ДСТУ встановлено, що при погодженні договірної ціни замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами на відповідні ресурси.
У вашій відповіді на Запит зазначено, що Департаментом була проведена перевірка на відповідність пропозиції ТОВ «УЮТ СТРОЙ» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції ТОВ «УЮТ СТРОЙ» за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Отже, просимо надати підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «УЮТ СТРОЙ», яка подана Замовнику, за статтями витрат (усі розрахунки до договірної ціни за статтями витрат, які є її складовими з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 та враховані у вартості договірної ціни.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-19 14:58:51
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України від 11.02.2020 року по предмету закупівлі «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «УЮТ СТРОЙ», яка подана Замовнику.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УЮТ СТРОЙ" #38191007 |
Переможець |
9 918 435,39
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 18:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 23:15
|
Додаткова угода 3 | зміни до договору |
02 січня 2020 20:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 16:52
|
Дод.угода 2 PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 18:16
|
Додаткова угода 1PDF | зміни до договору |
23 грудня 2019 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 17:57
|
Договір підряду | укладений |
21 грудня 2019 17:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) | 1 | од |
9 918 435,39
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 15.1 розділу 15 Договору № 49 від 21.12.2019р: «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 18.2 Договору та викласти в наступній редакції: «18.2. Строком договору є час, потягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки відповідно до Договору. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року, але у всякому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.» 2. Сторони домовились відкоригувати джерела фінансування в 2019 році на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), і викласти п. 2.5.2. Договору підряду від 21.12.2019 № 49 в новій редакції: «2.5.2.Джерела фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку 7 710 952,92 грн. (сім мільйонів сімсот десять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 92 копійки), кошти місцевих бюджетів 2 207 509,47 грн. (два мільйони двісті сім тисяч п’ятсот дев’ять гривень 47 копійок)». |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 2.5.2 викласти в новій редакції: «Джерела фінансування: кошти місцевих бюджетів та кошти державно фонду регіонального розвитку» 2. В пунктах 18.1 та 18.2 словосполучення «31 грудня 2020 року» замінити на словосполучення «31 грудня 2019 року» 3. Викласти додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається. 4. Викласти додаток № 3 «Протокол погодження договірної ціни на 2019 рік» в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 15.1 розділу 15. Договору підряду № 49 від 21.12.2019р по об’єкту: «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31 грудня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) | 1 | од |
9 918 435,39
UAH з ПДВ
|