Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Попільнянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41420869 |
Місцезнаходження: | 13501, Україна , Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Богдана Хмельницького, 7 |
Контактна особа: |
Лариса Валентинівна Оксенюк +380413751073 osvita.pop17@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 2 515 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 515,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 18:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2019 18:10 |
Тендерна документація_Дрова_2_2020.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Тімченка Олега Леонідовича (далі – ФОП Тімченко О. Л.) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були встановлені Замовником, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, п. 1.1. ч. 1 Розділу III тендерної документації встановлено вимогу надати: «Копію, засвідчену нотаріально або учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів», тобто у складі тендерної пропозиції учасники повинні були надати документи, що підтверджували б повноваження фізичної особи або уповноваженої (службової) особи учасника на підписання документів тендерної документації та договору про закупівлю.
Проаналізувавши тендерну документацію ФОП Тімченка О. Л. учасник встановив відсутність будь-яких документів, що дозволяли б підтвердити повноваження Тімченка Олега Леонідовича на підписання документів тендерної пропозиції та підписання договору про закупілю за результатами аукціону. Зокрема, відсутня копія або оригінал паспорта громадянина України, або будь-який інший документ, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Таким чином, ФОП Тімченко О. Л. грубо порушив вимоги тендерної документації Замовника, не надавши копію або оригінал документа, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів.
По-друге, додатком 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати: «Інформацію в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону».
На виконання вимоги Замовника, ФОП Тімченко О. Л. надав зведену довідку за вих. №08 від 23 грудня 2019 року, в якій відсутня інформація за пунктами 1, 7 частини 1 Закону, а саме:
1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
Таким чином, у тендерній документації ФОП Тімченка О. Л. відсутня інформація про відповідність учасника частинам 1 та 2 статті 17 Закону, а отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Водночас, ТОВ «ТЕД» вважає, що під час оцінки тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Кучерової Любов Олексіївни (далі ФОП Кучерова Л. О.) Замовником було порушено права ТОВ «ТЕД», як учасника процедури закупівлі, на рівну конкуренцію з таких підстав.
23 січня 2020 року Замовником було опубліковано рішення про відхилення тендерної пропозиції від 22.01.2020 року, згідно з яким було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Кучерової Любов Олексіївни.
На думку Замовника, оскільки ФОП Кучеровою Л. О. у складі тендерної пропозиції було надано договір поставки дров’яної продукції №42 від 02 вересня 2019 року, що був укладений з ТОВ «ТЕД», то на момент подання тендерних пропозицій для участі в закупівлі №UA-2019-12-09-003700-b між учасниками ТОВ «ТЕД» та ФОП Кучеровою Л. О. була домовленість щодо антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
ТОВ «ТЕД» переконане, що подібні дії Замовника суперечать чинному законодавству України в сферах публічних закупівель та захисту економічної конкуренції, оскільки:
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
Згідно ч. 4, 5 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб’єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України. Органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти Антимонопольному комітету України у здійсненні його повноважень у сфері підтримки й захисту економічної конкуренції, обмеження монополізму та контролю за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції», за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України приймають рішення, в тому числі про: визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Таким чином, у випадку, якщо Замовник вбачає у діях ТОВ «ТЕД» та ФОП Кучерової Л. О. ознаки вчинення антиконкурентних узгоджених дій, уповноважена особа повинна повідомити про це органи Антимонопольного комітету України. Замовник не мав права без рішення Антимонопольного комітету України про факт вчинення антиконкурентних узгоджених дій відхиляти тендерну пропозицію ФОП Кучерової Л. О., а отже, у діях уповноваженої особи Замовника Оксенюк Лариси Валентинівни вбачаються ознаки кримінального правопорушення за статтею 364 Кримінального кодексу України, а саме: зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, що карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати ФОП Тімченка О. Л. та повернутись до розгляду тендерної пропозиції ФОП Кучерової Л. О. У випадку невиконання вимог, Учасник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Уважно ознайомившись із зазначеною Вами інформацією, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні, виходячи з наступного.
Додатком 3 до Документації встановлено, що Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій ст.17 Закону №08 від 23 грудня 2019 року.
Пунктом 3 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено , що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.1.1 частини 1 Розділу ІІІ Документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити копію, засвідчену нотаріально або учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою. Зазначаємо, що дана вимога стосується лише учасників юридичних осіб.
Щодо відхилення Учасника ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" повідомляємо, що проаналізувавши реєстр пропозицій за результатами аукціону, замовником було виявлено факт, що Учасник ФОП КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА, мала господарські відносити з одним із Учасників, а саме, ТОВ "ТЕД". Оскільки в складі тендерної пропозиції ФОП КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА, надано договір поставки дров’яної продукції № 42 від 02 вересня 2019 року, укладений між ФОП КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА та ТОВ "ТЕД", який діяв до 31.12.2019 року.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник може стверджувати, що між Учасниками, ФОП КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА та ТОВ "ТЕД", була домовленість щодо антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Вбачаючи ознаки антиконкурентних узгоджених дій між учасниками, а також ознайомившись з інформацією, що знаходиться у вільному доступі, уповноваженою особою Замовника вирішено прийняти наступні міри, а саме - відхилення тендерної пропозиції - ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" та звернення з відповідною заявою до ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.
Відділу освіти Попільнянської
Селищної ради
Оскарження рішення замовника про визнання переможцем ФОП Тімченко О. Л.
У Вашому рішенні від 22.01.20 р. прописано намір укласти договір з Фізичною особою підприємцем Тімченко Олегом Леонідовичем.
Вивчивши подані документи даного учасника ми прийшли до висновку, що вони не повністю відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1.1 прописано: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, які повинні містити містити:
1). Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною ву Додатку 1.
В додатку 1 наведена форма «тендерної пропозиції» яку учасник повинен був заповнити, підписати і в електронному вигляді завантажити. В самому додатку, у верхній частині теж вказано – форма тендерної пропозиції заповнюється учасником та надається у складі тендерної пропозиції та за результатами торгів переможцем торгів.
На дану вимогу учасник в своїй пропозиції подає файл з «тендерна пропозиція» не заповнений у графах ціна за одиницю і загальна вартість товару( копія документу додається) . Поданий документ не відповідає умові тендерної документації, р. ІІІ. П. 1.1, п. п. 1) і пропозиція даного учасника відхиляється по п. 4, ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.
2. Згідно р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій в п. 1.1 п.п. 3) прописано що учасник повинен надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону(додаток 3).
У ст. 17 Закону прописано, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо його інформація не відповідає десяти пунктам частини першої ст. 17 і частині другій .
В поданій довідці учасником вказана відповідність по семи пунктам частини першої ст. 17 і відсутні відомості по трьом пунктам - 1, 6, 7.
Відсутність інформації по підтвердженню по трьом пунктам ст. 17 зобов’язує Замовника відхилити пропозицію даного учасника .
3. Відповідно того ж р. ІІІ п. 1.1, п. п. 2) повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 2).
Першим кваліфікаційним критерієм прописано наявність обладнання та матеріально-технічної бази і документи на підтвердження - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічну базу в довільній формі.
На таку умову тендерної документації учасник надав довідку (копія додається) про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, в кількості, достатній для виконання умов закупівлі. В довідці немає переліку обладнання і не має вказано матеріально-технічної бази, будь то власної, в оренді чи просто договір про надання послуг. Враховуючи те, що учасник зареєстрований в Запоріжській обл. , с. Новопетрівка, а виконання договору необхідне в Житомирській обл. дана довідка зі словами наявні в достатній кількості , не являється підтвердженням наявності обладнання і матеріально-технічної бази а відповідно учасник не підтвердив документально перший кваліфікаційний критерій і його пропозиція підлягає відхиленню по ст. 30, п. 1 Закону .
4. Відповідно до безкоштовного витягу мінюста України учасник має вид діяльності - по КВЕД у 46.71 - оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом , що не відноситься до оптової торгівлі деревиною - КВЕД -46.73.
Це говорить про те, що учасник не має юридичного права займатись оптовою торгівлею деревиною в даному випадку деревиною непромислового використання - дрова.
Відносячись з повагою до Замовника ми просимо звернути увагу на наші суттєві зауваження і відхилити пропозицію даного учасника.
Просимо надати відповідь у терміни встановлені Законом.
У разі затягування з відповіддю або наданням некваліфікованої відповіді ми залишаємо за собою право звертатись до компетентних органів в Житомирській області, а також до антимонопольного комітету України
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляємо про наступне.
1) Пунктом 1.1 частини 1 Розділу ІІІ Документації встановлено , що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1.
Додатком 1 до Документації встановлено форму тендерної пропозиції із переліком відповідних пунктів, необхідних для заповнення.
Зокрема, пунктом 5 Додатку 1 передбачено, що ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель; «Ціна за одиницю (без/з ПДВ) та загальна вартість з ПДВ» тендерної пропозиції щодо ціни заповнюються лише переможцем торгів при підготовці документального підтвердження розрахунку ціни після аукціону та визначення переможця.
На підтвердження відповідності даній вимозі Учасником у складі тендерної пропозиції Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» №06 від 23 грудня 2019 року без заповнення цінових показників. Таким чином, Учасником підтверджено відповідність вимогам тендерної документації.
2) Додатком 3 до Документації встановлено, що Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій ст.17 Закону №08 від 23 грудня 2019 року.
Пунктом 3 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено , що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ відповідає вимогам тендерної документації.
3) Додатком 2 до Документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». На підтвердження відповідності даному критерію, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі.
На підтвердження відповідності даному критерію, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку №18 від 23 грудня 2019 року, згідно з якою Учасник повідомляє про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в кількості, достатній для виконання умов закупівлі. Документацією не встановлено окремих вимог щодо зазначення конкретного переліку чи підтверджуючих документів. Таким чином, Учасник повністю підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
4) Частиною 4 Розділу VI Документації передбачено, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Таким чином, Документацією не вимагається надання у складі тендерної пропозиції дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
Окрім того, інформація про види діяльності ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ міститься у вільному доступі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, а саме: Код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; Код КВЕД 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами (основний); Код КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 лютого 2020 13:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-03-000001 ● 7befb45552374eeea534cd4ea39ae954
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2020 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2020
№ 10
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.02.2020 № 10.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-12-09-003700-b від 09.12.2019 –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-06 16:40:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна для непромислового призначення хвойних порід (Дрова паливні)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-09-003700-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Тімченко О.Л. на відповідність тендерній документації з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі пояснюємо наступне. 1) Додатком 3 до Документації встановлено, що учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону. Приміткою до Додатку 3 передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовником не порушено вимог чинного законодавства. Отже, вимога щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є формальною, а положення Документації розглядаються комплексно, а не частково. Таким чином, зазначена вимога: - не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»; - ніяким чином не впливає на хід та/або результат процедури; - права жодного з учасників не порушені. Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку 2) Додаток 1 до Документації містить форму «Тендерна пропозиція», яка заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції та за результатами торгів переможцем торгів. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено, що ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель. Друга частина пункту 5: «Ціна за одиницю (без/з ПДВ) та загальна вартість з ПДВ» тендерної пропозиції щодо ціни заповнюються лише переможцем торгів при підготовці документального підтвердження розрахунку ціни після аукціону та визначення переможця» стосується лише переможця торгів. Тобто, вимога щодо не заповнення переможцем загальної вартості без ПДВ не означає, що даний показник повинен бути заповнений учасником, оскільки учасник заповнює лише електронну форму через електронну систему закупівель. Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ повністю відповідає вимогам тендерної Документації, також варто звернути увагу, що переможець торгів не є платником ПДВ про що надав відповідну інформацію у складі своєї пропозицію, виходячи із цього останнім і було заповнено цінові показники без урахування податку на додану вартість.
2020-02-14 17:24:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" |
2 146 560,00
UAH з ПДВ
|
2 078 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ |
2 347 800,00
UAH з ПДВ
|
2 079 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шерстюк Григорій Григорович |
2 455 128,00
UAH з ПДВ
|
2 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
2 299 971,96
UAH з ПДВ
|
2 299 971,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОРЕСУРСИ ПОЛІССЯ" |
2 482 295,40
UAH з ПДВ
|
2 482 295,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕРОВА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА" #2246212401 |
Відхилено |
2 078 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 23:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ #2341318537 |
Переможець |
2 079 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 23:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 22:46
|
Договір.pdf | укладений |
12 лютого 2020 22:44
|