Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) 55520000-1 Кейтерингові послуги(послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
601 990,00 UAH
UA-2019-12-09-003569-b 9df37d57894e40029d1311e9691a2e7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Базилевський

+380472666837 school30@uch.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №30 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25660016
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Віталія Вергая, 14
Контактна особа: Микола Базилевський
+380472666837
school30@uch.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 15:56
Очікувана вартість: 601 990,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 009,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57660 одиниця
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Віталія Вергая, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 11:33
зміни ТД — 1.doc
13 грудня 2019 11:33
тд харчування 30 — зміни.doc
09 грудня 2019 17:27
договір зош 30.doc
13 грудня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 11:33
зміни ТД — 1.doc
13 грудня 2019 11:33
тд харчування 30 — зміни.doc
09 грудня 2019 17:27
тд харчування 30.doc
09 грудня 2019 17:27
договір зош 30.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Лариса Петрівна 601 754,95
UAH
601 754,95
UAH
Документи
ФОП Котенко Жанна Григорівна 601 990,00
UAH
601 990,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:58
Довідка МВС
23 грудня 2019 19:13
Документи.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 11:05
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нестеренко Лариса Петрівна

ФОП Котенко Жанна Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нестеренко Лариса Петрівна
#2581801922
Переможець 601 754,95
UAH
27 грудня 2019 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Лариса Петрівна
#2581801922
601 754,95
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:31
угода 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 10:09
додаткова угода зош 30.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:25
угода зош 30.pdf зміни до договору
31 січня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 17:45
договір зош 30.pdf укладений
13 січня 2020 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись кошторисними призначеннями Замовника на 2020 рік, п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1.2, 3.2, 6.2.3, 11.1 договору надання послуг №1 від 13.01.2020 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 495191,87без ПДВ». 2. Додаток №1 до Договору (Специфікація Послуг) викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди (зміни в частині к-ть дітоднів учнів 1-4 класів - 42524, к-ть дітоднів учнів 5-11 класів - 4901)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне: п.3.1 Договору викладено в новій редакції: Ціна договору становить 324198,91 грн без ПДВ Додаток 1 Специфікація викладено в новій редакції в частині: учні1-4 класів кількість діто-днів- 28753, ціна за од. 10,30 грн., вартість 296155,99 грн., учні 5-11 класів кількість дітоднів 2403, ціна за од. 11,67 грн., вартість 28043,01. Загальна вартість 324198,91 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне: п.3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна договору становить 324196.78 грн. без ПДВ. ціна за од. 1-4 кл. 10,30, к-ть 29896, вавртість 307928,80; ціна за од. 5-11 кл. 11,67, к-ть 1394, вартість 16267,98 грн. Всього 324196,78
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 324 196,78
UAH