Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015:32580000-2 «Інформаційне обладнання» (Засіб КЗІ «SecureToken-337К»)
Очікувана вартість
6 755,00 UAH
UA-2019-12-09-003552-b 539641213221434faa54c2bff60d9291
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Галина Горова

+380562397629 tenderdokol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 26508184
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Галина Горова
+380562397629
tenderdokol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 17:22
Очікувана вартість: 6 755,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Засіб криптографічного захисту інформації (за рахунок коштів місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Площа Соборна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 10:11
Дата відповіді: 10 грудня 2019 10:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. 1.В Документації до предмету закупівлі є посилання на можливість надання еквівалентів та вимоги до них. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Дякуємо за питання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 17:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЯК ПРОТЕКШН" 6 755,00
UAH з ПДВ
6 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 12:21
expert_Secure_Token-337.pdf
18 грудня 2019 10:44
Витяг.pdf
18 грудня 2019 10:44
Виписка з ЕДР.pdf
13 грудня 2019 09:22
11555.docx
13 грудня 2019 09:22
Счет 164.jpg
13 грудня 2019 09:22
265081841.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЯК ПРОТЕКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЯК ПРОТЕКШН"
#41590629
Переможець 6 755,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 14:53

Документи

18 грудня 2019 14:53
протокол токен.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЯК ПРОТЕКШН"
#41590629
6 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 14:53
протокол токен.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор Токен.pdf укладений
23 грудня 2019 09:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 755,00
UAH