Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-12-09-003549-b ● b79e938d657b491fb68002f19fc8607a
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 40453390 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6 |
Контактна особа: |
Лінник Вікторія Юріївна +380626460620 divp@dn.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2019 13:23 |
Очікувана вартість: | 21 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
КПКВКДБ 7751010 - 21000,00 грн. – за рахунок перерозподілених коштів з закупівлі Короб для архівних боксів, бокс для архівації документів; Печатка державного реєстратора Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-09-001922-a, ID 7fa6b07ee68f447d944f063adc8f7796
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1443 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 17:24 |
Додаток 3_Проєкт договору.docx |
09 грудня 2019 17:24 |
Додаток 2_Вимоги до предмету закупівлі_ учасників та способи їх підтвердження.docx |
09 грудня 2019 17:24 |
Додаток 1_Форма Цінова пропозиція.docx |
09 грудня 2019 17:24 |
Оголошення_Канцелярські товари.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 10:11
Дата відповіді: 10 грудня 2019 11:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Торгова марка або модель предмета закупівлі не вказана, підійде будь яка марка та модель, що відповідає технічним вимогам. Конкретну торгову марку та модель доцільно вказувати в тендерній пропозиції в строчці під назвою «найменування предмета закупівлі». В будь-якому тендері Переможцем може бути платник чи не платник ПДВ. Адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ. Система визначить переможця автоматично.
Торгова марка або модель предмета закупівлі не вказана, підійде будь яка марка та модель, що відповідає технічним вимогам. Конкретну торгову марку та модель доцільно вказувати в тендерній пропозиції в строчці під назвою «найменування предмета закупівлі». В будь-якому тендері Переможцем може бути платник чи не платник ПДВ. Адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ. Система визначить переможця автоматично.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-09-003549-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 17 грудня 2019 15:42
Дискваліфікація участника
Шановний Замовник.
Згідно Додатку №2 ,- вимоги до предмету закупівлі участників та спосіб іх підтвердження участники повинні надати у складі своєї пропозиції наступні документи:
- Документи, що підтверджують повноваження особи на підписання договору про закупівлю: наказ про призначення на посаду керівника або довіреність представника учасника.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Лист в довільній формі від учасника про те, що запропонований товар є новим та раніше не використовувався (експлуатувався).
- Лист у довільній формі щодо відповідності запропонованого товару всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним Замовником (Додаток № 1 до оголошення).
- Заповнений учасником проєкт Договору.
Участник ТОВ "ПАПІРТОРГ" не надав заповнений проект Договору у складі своєї пропозиції до початку аукціону. Таким чином просимо Вас у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Папірторг як таку що не відповідає кваліфікаційним умовам.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку №2 ,- вимоги до предмету закупівлі участників та спосіб іх підтвердження участники повинні надати у складі своєї пропозиції наступні документи:
- Документи, що підтверджують повноваження особи на підписання договору про закупівлю: наказ про призначення на посаду керівника або довіреність представника учасника.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Лист в довільній формі від учасника про те, що запропонований товар є новим та раніше не використовувався (експлуатувався).
- Лист у довільній формі щодо відповідності запропонованого товару всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним Замовником (Додаток № 1 до оголошення).
- Заповнений учасником проєкт Договору.
Участник ТОВ "ПАПІРТОРГ" не надав заповнений проект Договору у складі своєї пропозиції до початку аукціону. Таким чином просимо Вас у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Папірторг як таку що не відповідає кваліфікаційним умовам.
Скасована
Дата: 20 грудня 2019 14:56
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2019 11:56
Протоколом засідання тендерного комітету департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державною адміністрації від 18.12.2019 № 225 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПАПІРТОРГ» в закупівлі Канцелярських товарів, код ДК 021-2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне, (UA-2019-12-09-003549-b).
Номер вимоги: UA-2019-12-09-003549-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "МОРОЗОВА ОЛЕНА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:3074604342
Дата подання: 20 грудня 2019 13:58
Не відповідність технічним вимогам.
ФОП Морозова вимагає дискваліфікувати ТОВ "Браво ПАП" у зв'язку з тим, що ТОВ "Браво ПАП" у своїй тендерній пропозиції пропонує папку на зав'язках товщиною 0,3мм, хоча у вимогах до предмету закупівлі погоджується з тим, що папка повинна бути товщиною 0,35мм.
Скасована
Дата: 20 грудня 2019 14:56
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
9 343,80
UAH
|
9 343,80
UAH
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
12 495,36
UAH
|
10 749,30
UAH
|
Документи |
ФОП "МОРОЗОВА ОЛЕНА БОРИСІВНА" |
14 038,07
UAH
|
10 753,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
13 329,78
UAH
|
11 584,92
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
12 058,75
UAH
|
12 058,75
UAH
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
16 264,44
UAH
|
12 474,36
UAH
|
Документи |
ПП "ВКФ ЛІС-С" |
14 408,64
UAH
|
14 408,64
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Очікує рішення |
9 343,80
UAH
|
20 грудня 2019 14:56
|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Рішення скасоване |
9 343,80
UAH
|
20 грудня 2019 14:56
|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Рішення скасоване |
10 749,30
UAH
|
20 грудня 2019 14:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 грудня 2019 15:09 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з технічною помилкою в оголошенні в електронній системі закупівель в закупівлі, усунення якої є неможливим. |
Документи:
20 грудня 2019 15:08
|
протокол |