Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-12-09-003549-b b79e938d657b491fb68002f19fc8607a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лінник Вікторія Юріївна

+380626460620 divp@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 40453390
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6
Контактна особа: Лінник Вікторія Юріївна
+380626460620
divp@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 23:59
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:23
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


КПКВКДБ 7751010 - 21000,00 грн. – за рахунок перерозподілених коштів з закупівлі Короб для архівних боксів, бокс для архівації документів; Печатка державного реєстратора Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-09-001922-a, ID 7fa6b07ee68f447d944f063adc8f7796
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1443 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 10:11
Дата відповіді: 10 грудня 2019 11:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Торгова марка або модель предмета закупівлі не вказана, підійде будь яка марка та модель, що відповідає технічним вимогам. Конкретну торгову марку та модель доцільно вказувати в тендерній пропозиції в строчці під назвою «найменування предмета закупівлі». В будь-якому тендері Переможцем може бути платник чи не платник ПДВ. Адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ. Система визначить переможця автоматично.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-003549-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 17 грудня 2019 15:42
Дискваліфікація участника
Шановний Замовник.
Згідно Додатку №2 ,- вимоги до предмету закупівлі участників та спосіб іх підтвердження участники повинні надати у складі своєї пропозиції наступні документи:
- Документи, що підтверджують повноваження особи на підписання договору про закупівлю: наказ про призначення на посаду керівника або довіреність представника учасника.

- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

- Лист в довільній формі від учасника про те, що запропонований товар є новим та раніше не використовувався (експлуатувався).

- Лист у довільній формі щодо відповідності запропонованого товару всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним Замовником (Додаток № 1 до оголошення).

- Заповнений учасником проєкт Договору.
Участник ТОВ "ПАПІРТОРГ" не надав заповнений проект Договору у складі своєї пропозиції до початку аукціону. Таким чином просимо Вас у відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі” та Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Папірторг як таку що не відповідає кваліфікаційним умовам.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 грудня 2019 14:56
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2019 11:56
Протоколом засідання тендерного комітету департаменту інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державною адміністрації від 18.12.2019 № 225 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПАПІРТОРГ» в закупівлі Канцелярських товарів, код ДК 021-2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне, (UA-2019-12-09-003549-b).
Номер вимоги: UA-2019-12-09-003549-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "МОРОЗОВА ОЛЕНА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:3074604342
Дата подання: 20 грудня 2019 13:58
Не відповідність технічним вимогам.
ФОП Морозова вимагає дискваліфікувати ТОВ "Браво ПАП" у зв'язку з тим, що ТОВ "Браво ПАП" у своїй тендерній пропозиції пропонує папку на зав'язках товщиною 0,3мм, хоча у вимогах до предмету закупівлі погоджується з тим, що папка повинна бути товщиною 0,35мм.
Скасована
Дата: 20 грудня 2019 14:56
Причина: cancelled

Документи

19 грудня 2019 11:55
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 9 343,80
UAH
9 343,80
UAH
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 12 495,36
UAH
10 749,30
UAH
Документи
ФОП "МОРОЗОВА ОЛЕНА БОРИСІВНА" 14 038,07
UAH
10 753,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 13 329,78
UAH
11 584,92
UAH
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 12 058,75
UAH
12 058,75
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 16 264,44
UAH
12 474,36
UAH
Документи
ПП "ВКФ ЛІС-С" 14 408,64
UAH
14 408,64
UAH
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 21:23
УБ-ЭМScan-191216-0003.pdf
16 грудня 2019 21:23
УБ-ЭМScan-191216-0002.pdf
16 грудня 2019 21:23
УБ-ЭМScan-191216-0001.pdf
16 грудня 2019 21:23
тех характеристика 1612.pdf
16 грудня 2019 21:23
цнова пропозиція 1612.pdf
16 грудня 2019 21:23
Статут.rar
16 грудня 2019 21:23
Призначення керівника.rar
16 грудня 2019 21:23
Паспорт керівника.rar
16 грудня 2019 21:23
Довідки.rar

Публічні документи

13 грудня 2019 15:28
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 15:28
Проект договору.pdf
13 грудня 2019 15:28
Про керівника.pdf
13 грудня 2019 15:28
Виписка 2.pdf
13 грудня 2019 15:28
Виписка 1.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 11:52
Електронний підпис
16 грудня 2019 11:52
Проект договору.pdf
16 грудня 2019 11:52
Додаток 1 Пропозиція.pdf
16 грудня 2019 11:52
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 17:00
Св_доцтво ПДВ.pdf
16 грудня 2019 17:00
Протокол №26.pdf
16 грудня 2019 17:00
Статут.pdf
16 грудня 2019 17:00
Паспорт_Коврига І.М..pdf
16 грудня 2019 17:00
Довіреність_2019.pdf
16 грудня 2019 17:00
Витяг ЄДР_22.11.2019.pdf
16 грудня 2019 17:00
Лист Укрпапір 05 04 20109.PDF
16 грудня 2019 17:00
Пропозиція +Тех вимоги.pdf
16 грудня 2019 17:00
Проект договору.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 16:31
Електронний підпис
16 грудня 2019 16:28
цінова пропозиція1.PDF
16 грудня 2019 16:28
цінова пропозиція.PDF
16 грудня 2019 16:28
тех вимоги1.PDF
16 грудня 2019 16:28
тех вимоги.PDF
16 грудня 2019 16:28
специфікація1.PDF
16 грудня 2019 16:28
спецификація.PDF
16 грудня 2019 16:28
лист.PDF
16 грудня 2019 16:28
договор3.PDF
16 грудня 2019 16:28
договор2.PDF
16 грудня 2019 16:28
договор1.PDF
16 грудня 2019 16:28
договор.PDF
16 грудня 2019 16:28
IBAN лис довідка.PDF
16 грудня 2019 16:28
реєст док-ти.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ФОП "МОРОЗОВА ОЛЕНА БОРИСІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПП "ВКФ ЛІС-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Очікує рішення 9 343,80
UAH
20 грудня 2019 14:56
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Рішення скасоване 9 343,80
UAH
20 грудня 2019 14:56
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Рішення скасоване 10 749,30
UAH
20 грудня 2019 14:56

Документи

19 грудня 2019 11:56
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 грудня 2019 15:09
Коментар щодо відміни: У зв’язку з технічною помилкою в оголошенні в електронній системі закупівель в закупівлі, усунення якої є неможливим.
Документи:
20 грудня 2019 15:08
протокол