Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги сторонніх фахівців з юридичних та консультативних послуг з правових питань всіх видів діяльності, ведення договірної роботи, ведення закупівельної діяльності підприємства та супроводження публічних закупівель
Очікувана вартість
1 798 528,00 UAH
UA-2019-12-09-003514-b 0c924c7aafaa421dafb0b88dbbd4c3bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вальчук Ігор Сергійович

+380612280240 igor.valchuk@itmc.zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЦУІТ"
Код ЄДРПОУ: 13620112
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, провулок Явірний, 8А
Контактна особа: Вальчук Ігор Сергійович
+380612280240
igor.valchuk@itmc.zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 17:21
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 17:21
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:50
Очікувана вартість: 1 798 528,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53955 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79100000-5: Юридичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги сторонніх фахівців з юридичних та консультативних послуг з правових питань всіх видів діяльності, ведення договірної роботи, ведення закупівельної діяльності підприємства та супроводження публічних закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Дніпровський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79100000-5 — Юридичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата комплексної послуги (Додаток 1) здійснюється в національній валюті України щомісячно шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі підписаних обома Сторонами актів наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-28-000003 ● 3a84cfba55f14453acf0e5a02f6fe417
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2020 10:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2020 № 21

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати за наявності наступних підстав: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 27.02.2020 № 21
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

3. UA-2019-12-09-003514-b, Послуги сторонніх фахівців з юридичних та консультативних послуг з правових питань всіх видів діяльності, ведення договірної роботи, ведення закупівельної діяльності підприємства та супроводження публічних закупівель (код ДК 021:2015 79100000-5 - Юридичні послуги), яка проведена Комунальним підприємством "Центр управління інформаційними технологіями"

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Адвокатське об'єднання "АФІНА" 1 618 528,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сич Ірина Сергіївна 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 11:06
Електронний підпис
27 грудня 2019 19:50
Електронний підпис
27 грудня 2019 19:49
довідка не банкрут
24 грудня 2019 15:01
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:00
Реєстр документів.pdf
23 грудня 2019 17:34
Електронний підпис
23 грудня 2019 17:32
Гарантія 16705-19.zip
23 грудня 2019 17:32
5. Довідка_ст. 17 Закону.pdf
23 грудня 2019 17:32
2. Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2019 17:32
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 15:15
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:14
Інформ.склад послуги.pdf
24 грудня 2019 15:14
Згода з договором.pdf
24 грудня 2019 15:14
лист-згода.pdf
24 грудня 2019 15:14
Гарантия 15767.zip
24 грудня 2019 15:14
ІПН.pdf
24 грудня 2019 15:14
Паспорт.pdf
24 грудня 2019 15:14
Виписка з ЄДР.pdf
24 грудня 2019 15:14
Довідка-уповн.особа.pdf
24 грудня 2019 15:14
Цінова.pdf
24 грудня 2019 15:14
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Адвокатське об'єднання "АФІНА"

ФОП Сич Ірина Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Адвокатське об'єднання "АФІНА"
#42896611
Переможець 1 500 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Адвокатське об'єднання "АФІНА"
#42896611
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 14:26
Договір укладений
10 січня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 500 000,00
UAH