Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)
Очікувана вартість
544 058,00 UAH
UA-2019-12-09-003499-b 7bd3c961d310438dacf10ca4cf8e9ca5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312613572 v_osviti@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33760829
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312613572
v_osviti@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 17:18
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 17:18
Початок аукціону: 26 грудня 2019 13:44
Очікувана вартість: 544 058,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 720,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
Крупи (гречка) джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Загальноосвітні начальні заклади, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
7000 кг
Крупи (рис) джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Загальноосвітні начальні заклади, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
3000 кг
Крупи (манка) джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Загальноосвітні начальні заклади, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1800 кг
Крупи (пшенична/ячнева) джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Загальноосвітні начальні заклади, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
900 кг
Крупи (кукурудзяна) джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Загальноосвітні начальні заклади, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1800 кг
Крупи (перловка) джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Загальноосвітні начальні заклади, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
3800 кг
Борошно джерело фінансування закупівлі:кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Загальноосвітні начальні заклади, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 17:14
Крупи 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-003499-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Довганич Вячеслав Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2798018193
Дата подання: 10 січня 2020 19:06
про скасування незаконного рішення
ВИМОГА
про скасування незаконного рішення
за процедурою: UA-2019-12-09-003499-b

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Відділом освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації було проведено закупівлю: UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 (Три) учасники:
1. ФОП Чума Олена Василівна;
2. ФОП Довганич В’ячеслав В’ячеславович;
3. ФОП Мішко Василь Дмитрович.
За результатами розгляду тендерних пропозицій (Протокол № б/н від 03 січня 2020 року) Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Фізична особа-підприємець Чума Олена Василівна (Ідн. код: 2000203307). Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)» оприлюдненій Замовником.
Замовником порушено вимоги ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні переможцем закупівлі ФОП Чума О.В. з огляду на таке.
Відповідно до пункту 3.5.1. Розділу ІІІ Документації, Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Відповідно до пункту 3.5.2. Розділу ІІІ Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини пропозиції наступні документи (зазначені в таблиці)



Як видно вище, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, та скан копії аналогічних договорів (не менше 2-х ). Аналогічним договором вважається виконаний договір, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері.
Дослідивши документи Учасника ФОП Чума О.В. що були завантажені ним до системи ПРОЗОРО за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-09-003499-b, було встановлено, що у складі Пропозиції ФОП Чума О.В. міститься довідка від 24.12.2019р. № 58 щодо виконання аналогічних договорів (файл "довідка про виконання аналогічних договрів. рdf», в якій ФОП Чума О.В зазначає інформацію про 2 (Два) підписаних аналогічних договори, зокрема, про договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року, укладений із Закладом дошкільної освіти № 12 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (ЄДРПОУ 35771764) на постачання продукції загальною вартістю 20 550,0 грн. у пункті 11.2. Розділу 11 якого зазначено: «11.2 Зміни і доповнення до договору вносяться тільки у письмовій формі шляхом укладання відповідних додаткових угод, які додаються до тексту договору як невід’ємні його частини.


Разом з тим, у складі Пропозиції Учасника ФОП Чума О.В. відсутні невід’ємні частини Договору поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року - Додаткові угоди до нього, а саме:

ДОДАТКОВІ УГОДИ
Всього додаткових угод: 4
НОМЕР ВІД ПІДСТАВА СТРОК ДІЇ З СТРОК ДІЇ ПО ВАРТІСТЬ УГОДИ СКОРИГОВАНА ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ

4 24.12.2019 Зміна ціни 24.12.2019 31.12.2019 60.00 UAH
зменшує 20 825.00 UAH
3 23.12.2019 Зміна ціни 23.12.2019 31.12.2019 519.00 UAH
зменшує 20 885.00 UAH
2 18.11.2019 Зміна ціни 18.11.2019 31.12.2019 680.00 UAH
збільшує 21 404.00 UAH
1 07.08.2019 Зміна ціни 07.08.2019 31.12.2019 174.00 UAH
збільшує 20 724.00 UAH

Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 р. № 183-VIII, розпорядники, одержувачі бюджетних коштів, органи Пенсійного фонду, комунальні державні підприємства, а також фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування зобов’язані оприлюднювати на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Е-дата (http://e-data.gov.ua) інформацію про використання коштів.
Дослідивши інформацію, розміщену на веб-порталі використання публічних коштів Е-дата за розпорядником коштів: Заклад дошкільної освіти № 12 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (ЄДРПОУ 35771764) та контрагентом; ФОП Чума О.В. встановлено наступне.




Вищезазначені відомості з офіційного порталу Е-дата, доводять, що заявлений учасником ФОП Чума О.В. аналогічний Договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року наданий не у повному обсязі – до нього не додано 4 (Чотири) додаткові угоди, які змінювали істотні умови даного Договору – «ціну» та, відповідно до пункту 11.2. Розділу 11 Договору є невід’ємними його частинами.
Таким чином, Кваліфікаційний критерії передбачені п.3.5.2 Тендерної документації - аналогічний договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року надано не в повному обсязі. Оскільки документ надано не в повному обсязі, відповідно, такий документ (договір) вважається таким, що не наданий, вимогу тендерної документації не виконано.
Аналогічних висновків дійшла і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема у рішеннях № 3465-р/пк-пз від 13.04.2018р.
Якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа.
Відповідно до пункту 3.5.3. Тендерної документації процедури UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», передбачено наступне: «у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону».
Враховуючи викладене, Пропозиція Учасника ФОП Чума О.В. не відповідає умовам Тендерної документації Замовника - Відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації в цій частині та підлягає відхиленню Замовником з наведеної вище підстави.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника у зв’язку із невідповідністю Кваліфікаційним критеріям та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає Кваліфікаційним критеріям встановленим у Тендерній документації суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, учасник закупівлі - Фізична особа–підприжмець Довганич В’ячеслав В’ячеславович

вимагає:

1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі : UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», учасника ФОП Чума О.В. (Ідн. код: 2000203307).
2. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2020 10:17
залишити вимогу(скаргу) учасника Довганич В.В. без задоволення .
Номер вимоги: UA-2019-12-09-003499-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Довганич Вячеслав Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2798018193
Дата подання: 10 січня 2020 19:26
про скасування незаконного рішення
ВИМОГА
про скасування незаконного рішення
за процедурою: UA-2019-12-09-003499-b

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Відділом освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації було проведено закупівлю: UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 (Три) учасники:
1. ФОП Чума Олена Василівна;
2. ФОП Довганич В’ячеслав В’ячеславович;
3. ФОП Мішко Василь Дмитрович.
За результатами розгляду тендерних пропозицій (Протокол № б/н від 03 січня 2020 року) Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Фізична особа-підприємець Чума Олена Василівна (Ідн. код: 2000203307). Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)» оприлюдненій Замовником.
Замовником порушено вимоги ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні переможцем закупівлі ФОП Чума О.В. з огляду на таке.
Відповідно до пункту 3.5.1. Розділу ІІІ Документації, Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Відповідно до пункту 3.5.2. Розділу ІІІ Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини пропозиції наступні документи (зазначені в таблиці)



Як видно вище, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, та скан копії аналогічних договорів (не менше 2-х ). Аналогічним договором вважається виконаний договір, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері.
Дослідивши документи Учасника ФОП Чума О.В. що були завантажені ним до системи ПРОЗОРО за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-09-003499-b, було встановлено, що у складі Пропозиції ФОП Чума О.В. міститься довідка від 24.12.2019р. № 58 щодо виконання аналогічних договорів (файл "довідка про виконання аналогічних договрів. рdf», в якій ФОП Чума О.В зазначає інформацію про 2 (Два) підписаних аналогічних договори, зокрема, про договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року, укладений із Закладом дошкільної освіти № 12 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (ЄДРПОУ 35771764) на постачання продукції загальною вартістю 20 550,0 грн. у пункті 11.2. Розділу 11 якого зазначено: «11.2 Зміни і доповнення до договору вносяться тільки у письмовій формі шляхом укладання відповідних додаткових угод, які додаються до тексту договору як невід’ємні його частини.


Разом з тим, у складі Пропозиції Учасника ФОП Чума О.В. відсутні невід’ємні частини Договору поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року - Додаткові угоди до нього, а саме:

ДОДАТКОВІ УГОДИ
Всього додаткових угод: 4
НОМЕР ВІД ПІДСТАВА СТРОК ДІЇ З СТРОК ДІЇ ПО ВАРТІСТЬ УГОДИ СКОРИГОВАНА ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ

4 24.12.2019 Зміна ціни 24.12.2019 31.12.2019 60.00 UAH
зменшує 20 825.00 UAH
3 23.12.2019 Зміна ціни 23.12.2019 31.12.2019 519.00 UAH
зменшує 20 885.00 UAH
2 18.11.2019 Зміна ціни 18.11.2019 31.12.2019 680.00 UAH
збільшує 21 404.00 UAH
1 07.08.2019 Зміна ціни 07.08.2019 31.12.2019 174.00 UAH
збільшує 20 724.00 UAH

Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 р. № 183-VIII, розпорядники, одержувачі бюджетних коштів, органи Пенсійного фонду, комунальні державні підприємства, а також фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування зобов’язані оприлюднювати на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Е-дата (http://e-data.gov.ua) інформацію про використання коштів.
Дослідивши інформацію, розміщену на веб-порталі використання публічних коштів Е-дата за розпорядником коштів: Заклад дошкільної освіти № 12 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області (ЄДРПОУ 35771764) та контрагентом; ФОП Чума О.В. встановлено наступне.




Вищезазначені відомості з офіційного порталу Е-дата, доводять, що заявлений учасником ФОП Чума О.В. аналогічний Договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року наданий не у повному обсязі – до нього не додано 4 (Чотири) додаткові угоди, які змінювали істотні умови даного Договору – «ціну» та, відповідно до пункту 11.2. Розділу 11 Договору є невід’ємними його частинами.
Таким чином, Кваліфікаційний критерії передбачені п.3.5.2 Тендерної документації - аналогічний договір поставки № 4-10 від 06 травня 2019 року надано не в повному обсязі. Оскільки документ надано не в повному обсязі, відповідно, такий документ (договір) вважається таким, що не наданий, вимогу тендерної документації не виконано.
Аналогічних висновків дійшла і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема у рішеннях № 3465-р/пк-пз від 13.04.2018р.
Якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа.
Відповідно до пункту 3.5.3. Тендерної документації процедури UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», передбачено наступне: «у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону».
Враховуючи викладене, Пропозиція Учасника ФОП Чума О.В. не відповідає умовам Тендерної документації Замовника - Відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації в цій частині та підлягає відхиленню Замовником з наведеної вище підстави.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника у зв’язку із невідповідністю Кваліфікаційним критеріям та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає Кваліфікаційним критеріям встановленим у Тендерній документації суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, учасник закупівлі - Фізична особа–підприжмець Довганич В’ячеслав В’ячеславович

вимагає:

1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі : UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)», учасника ФОП Чума О.В. (Ідн. код: 2000203307).
2. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2020 10:19
Залишити вимогу (скаргу) учасника Довганич В.В. без задоволення

Документи

14 січня 2020 10:17
протокол

Документи подані скаржником

10 січня 2020 19:25
Вимога

Документи

14 січня 2020 10:18
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-09-003499-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Довганич Вячеслав Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2798018193
Дата подання: 13 січня 2020 14:45
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою: UA-2019-12-09-003499-b
Порушення процедури закупівлі в частині неправомірного визнання учасника Фізична особа-підприємець Чума Олена Василівна (Ідн. код: 2000203307) переможцем відкритих торгів на закупівлю: UA-2019-12-09-003499-b за предметом: «15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи в асортименті)» та в частині прийняття рішення про намір укласти з ним договір
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 січня 2020 19:17
рішення від 16.01.2020 № 798 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 січня 2020 19:17
рішення від 30.01.2020 № 1927.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 18:41

Документи подані скаржником

13 січня 2020 14:45
Скарга
13 січня 2020 14:45
Скарга
13 січня 2020 14:45
Квитанція про сплату
13 січня 2020 14:45
Аналогічне рішення

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Чума Олена Василівна" 528 500,00
UAH з ПДВ
522 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Довганич Вячеслав Вячеславович 543 800,00
UAH з ПДВ
525 499,00
UAH з ПДВ
Документи
МІШКО ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ 537 550,00
UAH з ПДВ
537 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 22:01
Електронний підпис
03 січня 2020 21:57
довідка ДПС.pdf
25 грудня 2019 16:13
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:07
Технічне завдання.pdf
25 грудня 2019 16:07
Тендерна пропозиція 1.pdf
25 грудня 2019 16:07
специфікація товару.pdf
25 грудня 2019 16:07
Реєстр документів.pdf
25 грудня 2019 16:07
Проект договору.pdf
25 грудня 2019 16:07
паспорт.pdf
25 грудня 2019 16:07
копія коду.pdf
25 грудня 2019 16:07
Договір №37.pdf
25 грудня 2019 16:07
Договір №4-10.pdf
25 грудня 2019 16:07
довідка про податки.pdf
25 грудня 2019 16:07
довідка про корупцію.pdf
25 грудня 2019 16:07
витяг про реєстрацію.pdf

Публічні документи

Публічні документи

25 грудня 2019 00:56
Електронний підпис
25 грудня 2019 00:53
41. Реєстр документів.pdf
25 грудня 2019 00:53
36. Тендерна пропозиція.pdf
25 грудня 2019 00:53
19. Лист-повідомлення.pdf
25 грудня 2019 00:53
12. Медична Мішко В.Д..pdf
25 грудня 2019 00:53
17. Лист-гарантія.pdf
25 грудня 2019 00:53
07. Відгук №2-Б Гімназія.pdf
25 грудня 2019 00:53
11. Медична Ливч В.М..pdf
25 грудня 2019 00:53
03. Копія Паспорту.pdf
25 грудня 2019 00:53
01. Витяг з ЄДР.pdf
25 грудня 2019 00:53
04. Свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Чума Олена Василівна"

ФОП Довганич Вячеслав Вячеславович

МІШКО ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Чума Олена Василівна"
#2000203307
Переможець 522 500,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Чума Олена Василівна"
#2000203307
522 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 17:05
дод угода 2.PDF зміни до договору
07 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 16:28
крупи.PDF зміни до договору
03 березня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 11:35
крупи.PDF укладений
07 лютого 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із зменшенням обсягів закупівлі на підставі п.4ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони домовилися зменшити суму договору закупівлі на 373500,00 грн.Ціна цього договору становить 149000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі ч.2 п.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та Учасник домовились внести зміни шляхом збільшення ціни за одиницю товару до 10% у звязку з коливанням ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 148 424,90
UAH