Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
40 884,00 UAH
UA-2019-12-09-003097-b fa62f6aea914459f978691ab88ac5874
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено тендер (UA-2019-11-01-001782-b та UA-2019-11-18-001887-b) на закупівлю: ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання). Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання) відповідно до п.4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 16:29
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комп’ютерне обладнання ( Джерела фінансування – кошти місцевого буджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

09 грудня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:25
Повідомлення(обгрунтовання).pdf
09 грудня 2019 16:25
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 40 884,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 16:29

Документи

09 грудня 2019 16:29
Електронний підпис
09 грудня 2019 16:28
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
40 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2019 16:29
Електронний підпис
09 грудня 2019 16:28
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 08:42
договір №202 від 20.12.2019.pdf укладений
20 грудня 2019 08:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 884,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 814,00 UAH)