Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03410000-7 Деревина (Паливна деревина)
Очікувана вартість
214 000,00 UAH
UA-2019-12-09-003078-b ● 7ed4a3f954914ac2a2b50d986817470c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БІЛОЗЕРСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04401368 |
Місцезнаходження: | 75000, Україна , Херсонська обл., смт. Білозерка, вул. КАРЛА МАРКСА, буд. 83 |
Контактна особа: |
Антоніна Чередник +380554733818 posbel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 13:08 |
Очікувана вартість: | 214 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 070,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 тонни
03410000-7 Деревина (Паливна деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2019 16:23 |
ДОДАТОК 2.doc | |
09 грудня 2019 16:23 |
ДОДАТОК 4.doc | |
09 грудня 2019 16:23 |
ДОДАТОК 3.doc | |
09 грудня 2019 16:23 |
ДОДАТОК 5.doc | |
09 грудня 2019 16:23 |
Тендерна документація.doc | |
09 грудня 2019 16:23 |
ДОДАТОК 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-09-003078-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ПУСТОВАР ВІКТОР ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2817014790
Дата подання: 28 грудня 2019 13:51
Вимога на рішення про дискваліфікацію
27 грудня 2019 року тендерним комітетом було дискваліфіковано ФОП Пустовар В.Ю під час розгляду прпозиції по закупівлі 03410000-7 Деревина (Паливна деревина)-код національного класифікатора України ДК 021 :2015 "Єдиний закупівельний словник" «ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина. Вважаємо таке рішення дискримінаційним і таким, що прийнято з порушенням чинного законодавства. Предметом закупівлі згідно ДК021:2015 є товар, а саме ДЕРЕВИНА ( п.32 статті 1 Закону України "Про Публічні закупівлі") тому посилання Замовника на те, що ФОП Пустовар В.Ю надав довідки в яких не вказано наявність обладнання та робітників саме для виробнитцва брикетів є упередженим,дискримінаційними і таким, що грубо порушує чинне законодавство.
Відповідно до тендерної документації, а саме п.5 Інструкції з підготовки тендерної документації вказано, що "Учасник подає, як частину його тендерної пропозиції, документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника викладений у Додатку № 2 до тендерної документації.". Жодного посилання на те, що це повинен бути саме виробник брикетів не має.
В додатку 2 в якому вказано перелік документів є посилання на те що Учасник повинен надати: 1" Інформацію в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з підтверджуючими документами." 2. " Інформаційна довідка, дійсна на момент розкриття, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору" В договорі п.1.1 говорить що " Продавець зобов'язується поставити брикети паливні", тобто знову мова йде про постачання товару, а не виготовлення.
Додаток 3 до тендерної документації, який визначав технічні вимоги до предмету закупівлі описує паливні брикети як товар, який повинен постачатися переможцем торгів до вказних закладів замовника тобто знову жодної вимоги, що це повинно бути саме виробництво брикетів відсутнє.
Разом з тим хочемо наголосити на тому, що Замовником було допущено ряд недочностей, які створювали перешкоди Учаснику при підготовці документації: 1. В тендерній документації визначено предметом закупівлі "деревина (паливна деревина), а в додатку 3, який визначав технічні вимоги вказується вугілля.
Стосовно штатного розпису, який вимагав надати замовник то днадання даного документу не передбачено жодним нормативним актом з питань закупівель, а тмоу відповідно до п.4 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
На підставі вищевказаного ФОП Пустовар вимагає:
1. Відмінити дискримінаційне рішення тендерного комітету про відхилення тендерної прпозиції ФОП Пустовар В.Ю;
2. Оприлюднити протокол тендерного комітету який відповідає дійсності, а не той Що опублікований по ФОП Пустовар В.Ю (додається).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до тендерної документації, а саме п.5 Інструкції з підготовки тендерної документації вказано, що "Учасник подає, як частину його тендерної пропозиції, документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника викладений у Додатку № 2 до тендерної документації.". Жодного посилання на те, що це повинен бути саме виробник брикетів не має.
В додатку 2 в якому вказано перелік документів є посилання на те що Учасник повинен надати: 1" Інформацію в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з підтверджуючими документами." 2. " Інформаційна довідка, дійсна на момент розкриття, що підтверджує наявність кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору" В договорі п.1.1 говорить що " Продавець зобов'язується поставити брикети паливні", тобто знову мова йде про постачання товару, а не виготовлення.
Додаток 3 до тендерної документації, який визначав технічні вимоги до предмету закупівлі описує паливні брикети як товар, який повинен постачатися переможцем торгів до вказних закладів замовника тобто знову жодної вимоги, що це повинно бути саме виробництво брикетів відсутнє.
Разом з тим хочемо наголосити на тому, що Замовником було допущено ряд недочностей, які створювали перешкоди Учаснику при підготовці документації: 1. В тендерній документації визначено предметом закупівлі "деревина (паливна деревина), а в додатку 3, який визначав технічні вимоги вказується вугілля.
Стосовно штатного розпису, який вимагав надати замовник то днадання даного документу не передбачено жодним нормативним актом з питань закупівель, а тмоу відповідно до п.4 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
На підставі вищевказаного ФОП Пустовар вимагає:
1. Відмінити дискримінаційне рішення тендерного комітету про відхилення тендерної прпозиції ФОП Пустовар В.Ю;
2. Оприлюднити протокол тендерного комітету який відповідає дійсності, а не той Що опублікований по ФОП Пустовар В.Ю (додається).
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ПУСТОВАР ВІКТОР ЮРІЙОВИЧ |
171 600,00
UAH з ПДВ
|
171 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фермерське господарство " Агроінвест ХХІ століття " |
214 000,00
UAH з ПДВ
|
211 859,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЗОЗУЛЯ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ |
213 972,00
UAH з ПДВ
|
211 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПУСТОВАР ВІКТОР ЮРІЙОВИЧ #2817014790 |
Відхилено |
171 600,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 14:14
|
Фермерське господарство " Агроінвест ХХІ століття " #35869673 |
Відхилено |
211 859,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 16:22
|
ФОП ЗОЗУЛЯ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #2951604879 |
Відхилено |
211 860,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 16:24
|
Інформація про відміну
Дата відміни
27 грудня 2019 16:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі