Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул..Центральній в с.Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району, Одеської області ( благоустрій)»
Очікувана вартість
6 930 818,00 UAH
UA-2019-12-09-002815-c 48939d6416474e619157dc8f2343572b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулічкова Ірина Владимировна

+380485149100 dalnikSR@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04380270
Місцезнаходження: 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник, Овідіопольський р-н, Одеська обл.
Контактна особа: Кулічкова Ірина Владимировна
+380485149100
dalnikSR@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 22:02
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 22:02
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:49
Очікувана вартість: 6 930 818,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 308,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул..Центральній в с.Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району, Одеської області ( благоустрій)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67842, Україна, Відповідно до документації, с. Дальник, Дружби
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 22:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 21:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (5).doc
09 грудня 2019 21:58
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-002815-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРВАТЕР-СВ", Код ЄДРПОУ:37232320
Дата подання: 28 грудня 2019 15:55
вимога щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та рішення про намір укласти договір та скасування рішення про визнання переможцем закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ФОРВАТЕР-СВ»
Код ЕДРПОУ 37232320
Юридична адреса: 68200, смт. Сарата вул. Леніна, 6/35
Саратський район, Одеська область
________________________________________
тел.моб.:, +380674850598; E-mail: forvatersv@gmail.com
________________________________________
Вих № 29 від 28.12.2019р. Тендерному комітету Дальницької
сільської ради Овідіопольського району
Одеської області

Ідентифікатор закупівлі UA -2019-12-09-002815- с


ВИМОГА
щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та рішення про намір укласти договір та скасування рішення про визначення переможцем закупівлі

Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАТЕР-СВ» виявили бажання взяти участь у відповідному тендері (ідентифікатор зазначено вище) та згідно Тендерної документації (надалі- ТД) подали свою тендерну пропозицію.
Прийнявши рішення щодо обрання переможцем та намір укласти договір з Приватним Підприємством «ГРАН-ГАЗ-СЕРВІС», порушили наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію, через необ’єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій, оскільки тендерна пропозиція ПП «ГРАН-ГАЗ-СЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так в ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Частиною четвертою ст. 28 Закону передбачено, що після оцінки пропозиції Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерною документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, нормою п.4 ч.1 ст. 30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, вказаних норм Закону Замовник недотримався, з огляду на таке:
1. Відповідно до ТД щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Центральній в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району, Одеської області (благоустрій)»(ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь). Але згідно протоколу № 28.12.2019 засідання тендерного комітету п. 2 рішення наступне:
- відхилити тендерну пропозицію учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДВЛЬНІСТЮ «ФОРВАТЕР-СВ» (код згідно ЄДРПОУ – 37232320), щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти – відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (із змінами), так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, за підставами зазначеними в даному протоколі;
- у вищевказаному протоколі прописано наступне: «Членів тендерного комітету, якими після детального розгляду було виявлено наступне: Тендерну пропозицію учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАТЕР-СВ» (код згідно ЄДРПОУ – 37232320), щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти – відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (із змінами), так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації,
Учасник надав в складі пропозиції довідку про виконання аналогічного договору без вказання номеру телефону замовника і невірно вказано обсяг надання послуг, копія аналогічного договору викладено не в повному обсязі.

Згідно умов ТД Замовника в місці Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції в абзаці Формальними (несуттєвими) вважаються помилки що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
Нами, ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», в Додатку № 1 таблиці 1.3 до ТД щодо довідки виконання аналогічного договору в стовпчику обсяги надання послуг, тис. грн., було вказано вартість 482677,74 грн. Це дійсно підтверджується договором підряду № 2/2016 від 27.07.2016 р. в розділі ІІІ Ціна договору п. 3.1 ціна цього Договору становить 482677,74 (чотириста вісімдесят дві тисячі шістсот сімдесят сім) грн. 74 коп. Без ПДВ. Загальна вартість робіт визначена на основі договірної ціни (тверда), що є невід’ємною частиною Договору. Так це підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2 та довідок про вартість виконаних робіт та витрат по формі № КБ- 3. Ми, ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ» вважаємо, що ненадання номеру телефону, та технічної помилки в обсязі надання послуг (тис. грн.) не призводить до значного спотворення інформації, допущеної не нависно та не з метою надання недостовірної інформації, при умові, що при комплексному розгляді документів Замовником можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності. Ці технічні помилки, які дійсно підтверджуються всіми доданими додатками до Договору( договірна ціна, календарний графік виконання робіт та фінансування будівництва, дефектний акт).
Тобто аналізуючи Ваші рішення, як Замовника, приходимо до висновку, що Ви теж допустили грубу помилку, по суті якої ми не приймали участі у вказані закупівлі, а саме – відкриті торги щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
3. Щодо протоколу( рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця від 28.12.2019 р. визначено переможцем тендеру ПП «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС», як найбільш економічно вигідною. Але, згідно ТД Замовника, в абзаці Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, завірені відповідальною особою та печаткою ( в разі використання) у вигляді файлів у формі pdf:
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб)
- копія паспорту (для фізичних осіб).
До фізичних осіб належать громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства. Для того, щоб виступати суб’єктом цивільних правовідносин, фізична особа повинна володіти цивільною правосуб’єктністю, яка включає в себе правоздатність та дієздатність.
Цивільною правоздатністю називається здатність фізичної особи мати цивільні права і нести цивільні обов’язки.
З вищенаведеного, потрібно вважати, що ПП«ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС», не відповідає умовам ТД Замовника, а саме, директор ПП «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС», є фізичною особою, але таких документів, як копія паспорту, та ідентифікаційний код цим підприємством в особі директора надано не було.
4. В формі повідомлення про намір укласти договір згідно п.4 Конкретна назва предмета закупівлі вказано шкільний автобус. Нами, було складене враження, що визначення переможця були вирішене задовго до участі в тендері на закупівлю послуг «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Центральній в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району, Одеської області (благоустрій)»(ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь).
Ми, ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», наполягаємо ретельніше переглянути пропозицію переможця на відповідність встановлених Вами вимог, та відмінити рішення щодо встановлення переможця закупівлі, наміру укласти договір, та повернення відкритих торгів до статусу кваліфікації переможця.
У разі залишення нашої вимоги без задоволення залишаємо за собою право на подальші звернення у компетентні органи щодо порушень та зловживання владою під час прийняття завідомо неправомірних рішень щодо обрання переможця цієї закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що буде нами направлений запит на моніторинг Ваших закупівель відповідними громадськими організаціями, які спеціалізуються на пошуку фактів можливої корупції під час проведення закупівель, та до правоохоронних органів, до органів державного фінансового контролю, які відповідають за здійснення моніторингу закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», приймаючи до уваги положення Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг«Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Центральній в с. Роксолани Дальницької сільської ради Овідіопольського району, Одеської області (благоустрій)»(ДК 021:2015-45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь).

ВИМАГАЄМО:

1. Розглянути дану вимогу.
2. Прийняти рішення про повернення до розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ».
3. Скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС».




Директор
ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ» Лохматов В.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2020 20:25
в складі пропозиціїнадано довідку про виконання аналогічного договору без вказання номеру телефону замовника і невірно вказано обсяг надання послуг, копія аналогічного договору викладено не в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2019-12-09-002815-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРВАТЕР-СВ", Код ЄДРПОУ:37232320
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможця
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ФОРВАТЕР-СВ»
Код ЕДРПОУ 37232320
Юридична адреса: 68200, смт.Саратавул.Леніна,6/35
Саратський район, Одеська область
________________________________________
тел.моб., +380674850598; E-mail: forvatersv@gmail.com
________________________________________
Вих. № 30 від 06.01.2020 р.

Орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія з
розгляду скарг про порушення
законодавства у
сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського, 45,
м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12,
факс: (044) 520-10-42


Замовник торгів:
Дальницька сільська рада
Овідіопольского району Одеської області
ЄДРПОУ:04380270
67842, Україна, Одеська обл., Овідіопольський р-н., с. Дальник,
вул. Дружби, 126
Контактна особа замовника: Ірина Володимирівна Кулічкова
+380485149100
dalnikSR@yandex.ru



Субєкт оскарження (Учасник)
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ФОРВАТЕР-СВ»
ЄДРПОУ:37232320
68200, Одеська обл., Саратський район, смт.Сарата,
вул.Леніна, будинок 6/35,
тел.: +38067-4850-598
e-mail: forvatersv@gmail.com

Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та
назва предмету закупівлі UA-2019-12-09-002815-с
«Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул.Центральній в с.Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району, Одеської області ( благоустрій)»
Дата, коли суб’єкту оскарження сталовідомо про неправомірнідії замовника
28 грудня 2019 року
Плата за подання скарги 15 000, без ПДВ
СКАРГА

(Скарга подається відповідно до положень
ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Відповідно до ч.3 ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Антимонопольний комітет України та Рахункова палата.
Згідно ч.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Орган оскарження).
Постановою Кабінету Міністрів України №291 від 23.03.2016 р. «Про встановлення розміру плати за подання скарги», встановлено плату за подання скарги в розмірі - 15 тис. грн. у paзi оскарження процедури закупівлі робіт.
Плата за подання скарги до Органу оскарження внесена.
Абзацом другим ч.2 ст.18 Закону передбачено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дальницька сільська рада Овідіопольського району Одеської області є замовником торгів відповідно до п.9 ч.1 ст. Закону.
Дальницькою сільською радою Овідіопольського району Одеської області (далі-Замовник) 09 грудня 2019 року було оголошено тендерну закупівлю відкриті торги по предмету «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Центральній в с. Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району,Одеської області (благоустрій) (ДК 021:2015 – 45230000-8- Будівництв трубопроводів, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-09 -002815-с.
Рішенням Замовника від 28 грудня 2019 року ПП "Гранд-Газ-Сервіс" було визнано переможцем торгів та повідомлено про намір укласти договір.
28 грудня 2019 року учасник закупівлі ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ» надіслав на адресу Замовника вимогу щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та скасування рішення про визнання переможцем закупівлі.
Рішенням замовника від 03 грудня 2019 року вимога ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ» була відхилена.
З огляду на вказані обставини, керуючись положеннями Закону ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», як учасник вищевказаної закупівлі прийняв рішення про подання скарги на рішення Замовника, виходячи з наступного.

Так, в ч.3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Частиною четвертою ст.28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, нормою п.4 ч.1 ст.30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, вказаних норм Закону Замовник недотримався, з огляду на таке.
1. Відповідно до Тендерної документації в Розділі Загальні положення п. 4.1 назва предмета закупівлі позначена наступна «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Центральній в с. Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району,Одеської області (благоустрій) (ДК 021:2015 – 45230000-8- Будівництв трубопроводів, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Але 28.12.2019 р. Замовником було опубліковано протокол відхилення, яким нас, ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», повідомляють про наступне : «…Члени тендерного комітету, якими після детального розгляду було виявлене наступне Тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАТЕР-СВ» (код згідно ЄДРПОУ- 3722320), щодо закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти необхідно відхилити відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.1.2015 № 922-УІІІ (зі змінами), так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації,
Учасник надав в складі пропозиції довідку про виконання аналогічного договору без вказання номеру телефону замовника і невірно вказано обсяг надання послуг, копія аналогічного договору викладено не в повному обсязі.»
Згідно оприлюдненого протоколу засідання тендерного комітету № 28.12.2019 основної частини п. 2 Розділу ВИРІШИЛИ : «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАТЕР-СВ» (код згідно ЄДРПОУ- 3722320), щодо закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти необхідно відхилити відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.1.2015 № 922-УІІІ (зі змінами), так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації за підставами зазначеними в даному протоколі».
Ми, ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», не приймали участі в вищевказаній закупівлі, щодо рішення Замовника, так як не бажаємо та не маємо можливості ( нема відповідного дозволу та ліцензії , щодо торгівлі нафтопродуктами, паливом, електроенергією та іншими джерелами енергії). Очевидно, що Замовник, показав на практиці, що він взагалі не володіє щодо інформації своєї ТД. Він не може вирішити по якій закупівлі ним було опубліковано оголошення щодо проведення відкритих торгів з бюджетом – 6930818,00 грн. (З ПДВ). На подану нами вимогу до Замовника щодо вищевказаного питання жодних пояснень отримано не було.
2. Замовник відхиляє нашу ТП згідно не відповідності умов ТД , що нами не надано номер телефону в довідці щодо виконання аналогічного договору. Але, складаючи ТД треба враховувати, що в українському законодавстві одразу кілька законів регулюють питання надання інформації про фізичних та юридичних осіб. Це і Закон «Про інформацію», що регулює відносини щодо одержання і поширення інформації, і Закон «Про захист персональних даних», що визначає захист і обробку персональних даних, і Закон «Про доступ до публічної інформації», який надає право на отримання інформації, що знаходиться у володінні розпорядників бюджетних коштів. Поняття інформації про особу визначені Законом України «Про інформацію». У статті 11 цього Закону міститься таке визначення «…інформація про фізичну особу (персональні дані)- відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована…». Аналогічне визначення персональних даних закріплено у статті 1 Закону «Про захист персональних даних» : «персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована». В нашому випадку, ми ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», мали в наявності тільки номер мобільного телефону (а не службового, як головного розпорядника КЗ «Южненська міська лікарня), а тому любої (письмової чи усної) згоди на передачу номера телефону щодо третій особі ми не отримували. Тому надати телефон без згоди ми не мали право. В довідці щодо виконання аналогічного договору, окрім телефону, міститься вся необхідна інформація (назва замовника та його місцезнаходження)на випадок, в разі, якщо знадобиться перевірити необхідну інформацію щодо відповідності. Згідно ст. 11 і 21 Закону «Про інформацію» визначено «… Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
3. Згідно умов ТД Замовника в Розділі «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції в абзаці «Формальними (несуттєвими ) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть прийматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна;
Нами, ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», відповідно до умов ТД Додатку №1 таблиці 1.3 (довідка щодо виконання аналогічного договору) в стовпчику «обсяги надання послуг, тис. грн.» було вказано вартість 482677,74 грн. Вказаний обсяг виконаних робіт , який підтверджується завантаженим аналогічним договором підряду від 27.07.2016 р. № 2/2016 укладений з КЗ «Южненська міська лікарня» в Розділі ІІІ Ціна договору становить «… 482677,74 (чотириста вісімдесят дві тисячі шістсот сімдесят сім) грн. 74 коп. Без ПДВ. Загальна вартість робіт визначена на основі договірної ціни (тверда), що є невід’ємною частиною Договору. Вказаний договір підтверджений повним виконанням його, що зазначається в довідці – актами виконаних робіт (КБ-2в), а саме:
- Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень місяць. 2016 р. на загальну суму – 327226,52 грн.;
- Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень місяць 2016 р. на загальну суму – 155451,22 грн.
Загальна вартість становить 482677,74 грн.(що вказано в довідці щодо виконання аналогічного договору та в договорі підряду від 27.07.2016р. № 2/2016).
Теж саме підтверджується в довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3):
- В жовтні 2016 р. -327226,52 грн.
- В грудні 2016 р. – 155451,22 грн.
Замовником можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності та надана в повному обсязі. Це технічна помилка, яка дійсно підтверджується всіма доданими документами, не призводить до значного спотворення інформації, допущеної не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, при умові комплексного розгляду ТП.
4. Прийнявши рішення щодо обрання переможцем закупівлі та намір укласти договір з ПП «Гранд-Газ-Сервіс», Замовник порушив право на добросовісну та справедливу конкуренцію, через необ’єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій, оскільки ТП ПП «Гранд-Газ-Сервіс» теж не відповідає вимогам ТД.:
Згідно протоколу (рішення) від 28.12.2019р. засідання тендерного комітету про визначення Переможця визначено переможцем тендеру ПП «Гранд-Газ-Сервіс», як найбільш економічно вигідну пропозицію. Але відповідно до ТД Замовника, Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» абзацу «Інші документи, які необхідно надати у складі ТП, завірені відповідальною особою та печаткою (в разі її використання) у вигляді файлів у форматі pdf» :
- «… копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб)
- копія паспорту (для фізичних осіб)».
Напевно, Замовник не володіє інформацією що таке фізична особа. Або, навпаки, використовуючи своє службове положення намагається будь-якими способами визнати переможцем торгів ПП «Гранд-Газ-Сервіс».
Відповідно до ст. 24 і 25 Цивільного кодексу України людина, як учасник цивільних відносин вважається фізичною особою. Її цивільна правоздатність виникає в момент народження і припиняється в момент смерті.
До фізичних осіб належать громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства. Для того, щоб виступати суб’єктом цивільних правовідносин, фізична особа повинна володіти цивільною правосуб’єктністю, яка включає в себе правоздатність та дієздатність. Цивільною правоздатністю називається здатність фізичної особи мати цивільні права і нести цивільні обов’язки. Тобто, до фізичної особи, в цьому випадку , яка підписує ТП та договір в разі перемоги торгів, відноситься директор ПП «Гранд-Газ-Сервіс» - А.П. Вердиш. Але таких документів, які вимагалися ТД (копія паспорту та ідентифікаційного коду) завантажено у вигляді файлів у форматі pdf не було. Що є таким, що не відповідає умовам ТД Замовника. Пояснень щодо не надання відповідних копій документів від переможця закупівлі не надано теж.
Замовник взагалі не звертає увагу на те, що ПП «Гранд-Газ-Сервіс» дійсно не відповідає вимогам ТД та навмисно порушує ч.3 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивного та чесного вибору переможця.
5. Звертаєму увагу на то, що багато питань виникає з приводу повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі ПП «Гранд-Газ-Сервіс», після того, як Замовник ретельно вивчив ТП учасників та подав таке повідомлення , ще раз підтверджується що питання економічної вигоди не розглядалось. Так в вищезазначеному повідомленні згідно п.4 Конкретна назва предмета закупівлі вказана : шкільний автобус. Складається враження, що замовник так і не вирішив для себе питання, що саме за закупівлю він опублікував вартістю – 6930818,00 грн. (з ПДВ).
Відповідно до п1 та 4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє ТП в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 цього Закону, та тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД.
Відхилення ТП згідно вищезазначених підстав є обов’язком замовника, а не його правом. І за порушення даної вимоги він нестиме відповідальність передбачену ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене, Замовник зобов’ язаний відхилити ТП ПП «Гранд-Газ-Сервіс», як таку, що не відповідає умовам ТД.
Згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», АМКУ є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та сфері державних закупівель.
Відповідно до ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені АМКУ.
Відповідно до ч.11 ст. 18 Закону, Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначаються: висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; підстави та обґрунтування прийняття рішення; у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково – зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього рішення чи правомірної дії замовника.
Наведені правові норми свідчать, що орган оскарження перевіряє оскаржувані рішення, дії чи бездіяльності замовника на предмет їх відповідальності законодавству у сфері публічних закупівель, зокрема принципам, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», і, встановивши порушення процедури закупівлі, може зобов’язати замовника вчинити дії щодо усунення виявлених порушень.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», допущені Замовником порушення та ситуацію що склалась,

ПРОСИМО:
1. прийняти скаргу до розгляду;
2. зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з ПП «Гранд-Газ-Сервіс» та відхилити його тендерну пропозицію;
3. відмінити відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Центральній в с. Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району, Одеської області (благоустрій) (ДК 021:2015 – 45230000-8 –Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач. шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь).


Додаток:

1. Платіжне доручення за № 565 від 03.01.2020 р. про внесення плати за подання скарги.

2, Пояснення щодо підтвердження зарахування коштів до Державного бюджету України.

3. Тендерна документація процедури UA-2019-12-09-002576-с
4. Протокол (рішення) від 28.12.2020р. засідання Комітету Замовника про визначення Переможця.
5, Форма повідомлення про намір укласти договір
6. Протокол № 28.12.2019 засідання тендерного комітету
7. Вимога щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та рішення про намір укласти договір , скасування рішення про визнання переможцем закупівлі від 28.12.2019р № 29.
8. Відповідь на вимогу Замовником на веб-порталі (03.01.20, 20:25:53).
9. Довідка щодо виконання аналогічного договору від 21.12.2019р. № 144
10. «Договір підряду з додат.pdf».
11. «форма КБ-2в(2).pdf».
12. «форма КБ-2в .pdf».
13.«форма КБ-3(2).pdf».
14. «форма КБ-3.pdf».

Директор
ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ» Лохматов В.О.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 січня 2020 13:24
Причина: помилково

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-09-002815-c.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРВАТЕР-СВ", Код ЄДРПОУ:37232320
Дата подання: 06 січня 2020 14:19
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможця
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАТЕР-СВ» Код ЕДРПОУ 37232320 Юридична адреса: 68200, смт.Саратавул.Леніна,6/35 Саратський район, Одеська область ________________________________________ тел.моб., +380674850598; E-mail: forvatersv@gmail.com ________________________________________ Вих. № 30 від 06.01.2020 р. Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник торгів: Дальницька сільська рада Овідіопольского району Одеської області ЄДРПОУ:04380270 67842, Україна, Одеська обл., Овідіопольський р-н., с. Дальник, вул. Дружби, 126 Контактна особа замовника: Ірина Володимирівна Кулічкова +380485149100 dalnikSR@yandex.ru Субєкт оскарження (Учасник) Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАТЕР-СВ» ЄДРПОУ:37232320 68200, Одеська обл., Саратський район, смт.Сарата, вул.Леніна, будинок 6/35, тел.: +38067-4850-598 e-mail: forvatersv@gmail.com Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі UA-2019-12-09-002815-с «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул.Центральній в с.Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району, Одеської області ( благоустрій)» Дата, коли суб’єкту оскарження сталовідомо про неправомірнідії замовника 28 грудня 2019 року Плата за подання скарги 15 000, без ПДВ СКАРГА (Скарга подається відповідно до положень ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до ч.3 ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Антимонопольний комітет України та Рахункова палата. Згідно ч.3 ст.8 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Орган оскарження). Постановою Кабінету Міністрів України №291 від 23.03.2016 р. «Про встановлення розміру плати за подання скарги», встановлено плату за подання скарги в розмірі - 15 тис. грн. у paзi оскарження процедури закупівлі робіт. Плата за подання скарги до Органу оскарження внесена. Абзацом другим ч.2 ст.18 Закону передбачено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дальницька сільська рада Овідіопольського району Одеської області є замовником торгів відповідно до п.9 ч.1 ст. Закону. Дальницькою сільською радою Овідіопольського району Одеської області (далі-Замовник) 09 грудня 2019 року було оголошено тендерну закупівлю відкриті торги по предмету «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Центральній в с. Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району,Одеської області (благоустрій) (ДК 021:2015 – 45230000-8- Будівництв трубопроводів, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-12-09 -002815-с. Рішенням Замовника від 28 грудня 2019 року ПП "Гранд-Газ-Сервіс" було визнано переможцем торгів та повідомлено про намір укласти договір. 28 грудня 2019 року учасник закупівлі ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ» надіслав на адресу Замовника вимогу щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та скасування рішення про визнання переможцем закупівлі. Рішенням замовника від 03 грудня 2019 року вимога ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ» була відхилена. З огляду на вказані обставини, керуючись положеннями Закону ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», як учасник вищевказаної закупівлі прийняв рішення про подання скарги на рішення Замовника, виходячи з наступного. Так, в ч.3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Частиною четвертою ст.28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Разом з тим, нормою п.4 ч.1 ст.30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, вказаних норм Закону Замовник недотримався, з огляду на таке. 1. Відповідно до Тендерної документації в Розділі Загальні положення п. 4.1 назва предмета закупівлі позначена наступна «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Центральній в с. Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району,Одеської області (благоустрій) (ДК 021:2015 – 45230000-8- Будівництв трубопроводів, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Але 28.12.2019 р. Замовником було опубліковано протокол відхилення, яким нас, ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», повідомляють про наступне : «…Члени тендерного комітету, якими після детального розгляду було виявлене наступне Тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАТЕР-СВ» (код згідно ЄДРПОУ- 3722320), щодо закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти необхідно відхилити відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.1.2015 № 922-УІІІ (зі змінами), так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, Учасник надав в складі пропозиції довідку про виконання аналогічного договору без вказання номеру телефону замовника і невірно вказано обсяг надання послуг, копія аналогічного договору викладено не в повному обсязі.» Згідно оприлюдненого протоколу засідання тендерного комітету № 28.12.2019 основної частини п. 2 Розділу ВИРІШИЛИ : «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАТЕР-СВ» (код згідно ЄДРПОУ- 3722320), щодо закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 Нафта і дистиляти необхідно відхилити відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.1.2015 № 922-УІІІ (зі змінами), так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації за підставами зазначеними в даному протоколі». Ми, ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», не приймали участі в вищевказаній закупівлі, щодо рішення Замовника, так як не бажаємо та не маємо можливості ( нема відповідного дозволу та ліцензії , щодо торгівлі нафтопродуктами, паливом, електроенергією та іншими джерелами енергії). Очевидно, що Замовник, показав на практиці, що він взагалі не володіє щодо інформації своєї ТД. Він не може вирішити по якій закупівлі ним було опубліковано оголошення щодо проведення відкритих торгів з бюджетом – 6930818,00 грн. (З ПДВ). На подану нами вимогу до Замовника щодо вищевказаного питання жодних пояснень отримано не було. 2. Замовник відхиляє нашу ТП згідно не відповідності умов ТД , що нами не надано номер телефону в довідці щодо виконання аналогічного договору. Але, складаючи ТД треба враховувати, що в українському законодавстві одразу кілька законів регулюють питання надання інформації про фізичних та юридичних осіб. Це і Закон «Про інформацію», що регулює відносини щодо одержання і поширення інформації, і Закон «Про захист персональних даних», що визначає захист і обробку персональних даних, і Закон «Про доступ до публічної інформації», який надає право на отримання інформації, що знаходиться у володінні розпорядників бюджетних коштів. Поняття інформації про особу визначені Законом України «Про інформацію». У статті 11 цього Закону міститься таке визначення «…інформація про фізичну особу (персональні дані)- відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована…». Аналогічне визначення персональних даних закріплено у статті 1 Закону «Про захист персональних даних» : «персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована». В нашому випадку, ми ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», мали в наявності тільки номер мобільного телефону (а не службового, як головного розпорядника КЗ «Южненська міська лікарня), а тому любої (письмової чи усної) згоди на передачу номера телефону щодо третій особі ми не отримували. Тому надати телефон без згоди ми не мали право. В довідці щодо виконання аналогічного договору, окрім телефону, міститься вся необхідна інформація (назва замовника та його місцезнаходження)на випадок, в разі, якщо знадобиться перевірити необхідну інформацію щодо відповідності. Згідно ст. 11 і 21 Закону «Про інформацію» визначено «… Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. 3. Згідно умов ТД Замовника в Розділі «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції в абзаці «Формальними (несуттєвими ) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть прийматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна; Нами, ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ», відповідно до умов ТД Додатку №1 таблиці 1.3 (довідка щодо виконання аналогічного договору) в стовпчику «обсяги надання послуг, тис. грн.» було вказано вартість 482677,74 грн. Вказаний обсяг виконаних робіт , який підтверджується завантаженим аналогічним договором підряду від 27.07.2016 р. № 2/2016 укладений з КЗ «Южненська міська лікарня» в Розділі ІІІ Ціна договору становить «… 482677,74 (чотириста вісімдесят дві тисячі шістсот сімдесят сім) грн. 74 коп. Без ПДВ. Загальна вартість робіт визначена на основі договірної ціни (тверда), що є невід’ємною частиною Договору. Вказаний договір підтверджений повним виконанням його, що зазначається в довідці – актами виконаних робіт (КБ-2в), а саме: - Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень місяць. 2016 р. на загальну суму – 327226,52 грн.; - Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень місяць 2016 р. на загальну суму – 155451,22 грн. Загальна вартість становить 482677,74 грн.(що вказано в довідці щодо виконання аналогічного договору та в договорі підряду від 27.07.2016р. № 2/2016). Теж саме підтверджується в довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3): - В жовтні 2016 р. -327226,52 грн. - В грудні 2016 р. – 155451,22 грн. Замовником можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності та надана в повному обсязі. Це технічна помилка, яка дійсно підтверджується всіма доданими документами, не призводить до значного спотворення інформації, допущеної не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, при умові комплексного розгляду ТП. 4. Прийнявши рішення щодо обрання переможцем закупівлі та намір укласти договір з ПП «Гранд-Газ-Сервіс», Замовник порушив право на добросовісну та справедливу конкуренцію, через необ’єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій, оскільки ТП ПП «Гранд-Газ-Сервіс» теж не відповідає вимогам ТД.: Згідно протоколу (рішення) від 28.12.2019р. засідання тендерного комітету про визначення Переможця визначено переможцем тендеру ПП «Гранд-Газ-Сервіс», як найбільш економічно вигідну пропозицію. Але відповідно до ТД Замовника, Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» абзацу «Інші документи, які необхідно надати у складі ТП, завірені відповідальною особою та печаткою (в разі її використання) у вигляді файлів у форматі pdf» : - «… копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) - копія паспорту (для фізичних осіб)». Напевно, Замовник не володіє інформацією що таке фізична особа. Або, навпаки, використовуючи своє службове положення намагається будь-якими способами визнати переможцем торгів ПП «Гранд-Газ-Сервіс». Відповідно до ст. 24 і 25 Цивільного кодексу України людина, як учасник цивільних відносин вважається фізичною особою. Її цивільна правоздатність виникає в момент народження і припиняється в момент смерті. До фізичних осіб належать громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства. Для того, щоб виступати суб’єктом цивільних правовідносин, фізична особа повинна володіти цивільною правосуб’єктністю, яка включає в себе правоздатність та дієздатність. Цивільною правоздатністю називається здатність фізичної особи мати цивільні права і нести цивільні обов’язки. Тобто, до фізичної особи, в цьому випадку , яка підписує ТП та договір в разі перемоги торгів, відноситься директор ПП «Гранд-Газ-Сервіс» - А.П. Вердиш. Але таких документів, які вимагалися ТД (копія паспорту та ідентифікаційного коду) завантажено у вигляді файлів у форматі pdf не було. Що є таким, що не відповідає умовам ТД Замовника. Пояснень щодо не надання відповідних копій документів від переможця закупівлі не надано теж. Замовник взагалі не звертає увагу на те, що ПП «Гранд-Газ-Сервіс» дійсно не відповідає вимогам ТД та навмисно порушує ч.3 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивного та чесного вибору переможця. 5. Звертаєму увагу на то, що багато питань виникає з приводу повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі ПП «Гранд-Газ-Сервіс», після того, як Замовник ретельно вивчив ТП учасників та подав таке повідомлення , ще раз підтверджується що питання економічної вигоди не розглядалось. Так в вищезазначеному повідомленні згідно п.4 Конкретна назва предмета закупівлі вказана : шкільний автобус. Складається враження, що замовник так і не вирішив для себе питання, що саме за закупівлю він опублікував вартістю – 6930818,00 грн. (з ПДВ). Відповідно до п1 та 4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє ТП в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 цього Закону, та тендерна пропозиція не відповідає умовам ТД. Відхилення ТП згідно вищезазначених підстав є обов’язком замовника, а не його правом. І за порушення даної вимоги він нестиме відповідальність передбачену ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене, Замовник зобов’ язаний відхилити ТП ПП «Гранд-Газ-Сервіс», як таку, що не відповідає умовам ТД. Згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», АМКУ є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та сфері державних закупівель. Відповідно до ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені АМКУ. Відповідно до ч.11 ст. 18 Закону, Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначаються: висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; підстави та обґрунтування прийняття рішення; у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково – зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього рішення чи правомірної дії замовника. Наведені правові норми свідчать, що орган оскарження перевіряє оскаржувані рішення, дії чи бездіяльності замовника на предмет їх відповідальності законодавству у сфері публічних закупівель, зокрема принципам, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», і, встановивши порушення процедури закупівлі, може зобов’язати замовника вчинити дії щодо усунення виявлених порушень. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», допущені Замовником порушення та ситуацію що склалась, ПРОСИМО: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з ПП «Гранд-Газ-Сервіс» та відхилити його тендерну пропозицію; 3. відмінити відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. Центральній в с. Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району, Одеської області (благоустрій) (ДК 021:2015 – 45230000-8 –Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач. шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь). Додаток: 1. Платіжне доручення за № 565 від 03.01.2020 р. про внесення плати за подання скарги. 2, Пояснення щодо підтвердження зарахування коштів до Державного бюджету України. 3. Тендерна документація процедури UA-2019-12-09-002576-с 4. Протокол (рішення) від 28.12.2020р. засідання Комітету Замовника про визначення Переможця. 5, Форма повідомлення про намір укласти договір 6. Протокол № 28.12.2019 засідання тендерного комітету 7. Вимога щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця та рішення про намір укласти договір , скасування рішення про визнання переможцем закупівлі від 28.12.2019р № 29. 8. Відповідь на вимогу Замовником на веб-порталі (03.01.20, 20:25:53). 9. Довідка щодо виконання аналогічного договору від 21.12.2019р. № 144 10. «Договір підряду з додат.pdf». 11. «форма КБ-2в(2).pdf». 12. «форма КБ-2в .pdf». 13.«форма КБ-3(2).pdf». 14. «форма КБ-3.pdf». Директор ТОВ «ФОРВАТЕР-СВ» Лохматов В.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 січня 2020 23:55

Документи подані скаржником

06 січня 2020 14:18
платіжне доручення.pdf
06 січня 2020 14:18
форма повідом.pdf
06 січня 2020 14:18
пояснення.pdf
06 січня 2020 14:18
форма КБ-3 (2).pdf
06 січня 2020 14:18
форма КБ-3.pdf
06 січня 2020 14:18
форма КБ-2в.pdf
06 січня 2020 14:18
форма КБ-2в (2).pdf
06 січня 2020 14:18
протокол відхилення.pdf
06 січня 2020 14:18
Скарга.pdf

Документи подані замовником

16 січня 2020 20:44
відповідь на скаргу.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРВАТЕР-СВ" 6 398 859,60
UAH з ПДВ
6 398 859,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС 6 920 818,00
UAH з ПДВ
6 920 818,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІМАТ КОНТРОЛЬ СЕРВІС" 6 925 500,00
UAH з ПДВ
6 925 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 16:29
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:28
поясн запис.pdf
23 грудня 2019 16:28
загал вироб витрат.pdf
23 грудня 2019 16:28
підсум відом ресур.pdf
23 грудня 2019 16:28
локал кошторис.pdf
23 грудня 2019 16:28
догов ціна.pdf
23 грудня 2019 16:28
проект догов.pdf
23 грудня 2019 16:28
форма тенд пропоз.pdf
23 грудня 2019 16:28
дефек акт Дод 3.pdf
23 грудня 2019 16:28
гаран щодо викон роб.pdf
23 грудня 2019 16:28
гарант лист.pdf
23 грудня 2019 16:28
згода з проект.pdf
23 грудня 2019 16:28
довід щодо зах довкіл.pdf
23 грудня 2019 16:28
форма згода щодо умов.pdf
23 грудня 2019 16:28
пасп директ.pdf
23 грудня 2019 16:28
ідент код директор.pdf
23 грудня 2019 16:28
виписка з ЄДР.pdf
23 грудня 2019 16:28
статут.pdf
23 грудня 2019 16:28
загал відом про учас.pdf
23 грудня 2019 16:28
проток 2 Загал збор.pdf
23 грудня 2019 16:28
лист згода.pdf
23 грудня 2019 16:28
проток 1 Устан збор.pdf
23 грудня 2019 16:28
призн директ.pdf
23 грудня 2019 16:28
відсутн підст ст 17.pdf
23 грудня 2019 16:28
право підпису.pdf
23 грудня 2019 16:28
форма КБ-2в (2).pdf
23 грудня 2019 16:28
форма КБ-3 (2).pdf
23 грудня 2019 16:28
форма КБ-2в.pdf
23 грудня 2019 16:28
форма КБ-3.pdf
23 грудня 2019 16:28
догов підряду з додат.pdf
23 грудня 2019 16:28
акт прийом передач.pdf
23 грудня 2019 16:28
догов оренди.pdf

Публічні документи

02 січня 2020 16:34
Електронний підпис
02 січня 2020 16:26
Довідка з ДФС
30 грудня 2019 11:31
Тендерна пропозиція
29 грудня 2019 17:09
Електронний підпис
28 грудня 2019 09:53
Довідка з МВС
20 грудня 2019 14:43
Електронний підпис
20 грудня 2019 12:41
Тендерна пропозиція.PDF
20 грудня 2019 12:41
Статут.pdf
20 грудня 2019 12:41
Проект Договору.PDF
20 грудня 2019 12:40
Позитивний відгук.PDF
20 грудня 2019 12:40
Опис до статуту.PDF
20 грудня 2019 12:40
Лист-згода щодо умов.PDF
20 грудня 2019 12:40
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

24 грудня 2019 17:17
Електронний підпис
24 грудня 2019 17:11
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2019 17:11
Статут.pdf
24 грудня 2019 17:11
Виписка.pdf
24 грудня 2019 17:11
Протокол №1.pdf
24 грудня 2019 17:11
витяг.pdf
24 грудня 2019 17:11
Загальні відомості.pdf
24 грудня 2019 17:11
Згода щодо умов.pdf
24 грудня 2019 17:11
Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2019 17:11
Лист згода.pdf
24 грудня 2019 17:11
Довідка про судимість.pdf
24 грудня 2019 17:10
Довідка про корупцію.pdf
24 грудня 2019 17:10
Приказ №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРВАТЕР-СВ"

ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС

ТОВ "КЛІМАТ КОНТРОЛЬ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРВАТЕР-СВ"
#37232320
Відхилено 6 398 859,60
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 08:32
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС
#33424125
Переможець 6 920 818,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 09:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС
#33424125
6 920 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 березня 2020 14:37
Коментар щодо відміни: що при проведенні закупівлі «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул..Центральній в с.Роксолани Дальницької сільської ради, Овідіопольського району, Одеської області ( благоустрій)»виявлено помилки, які виправити неможливо
Документи:
18 березня 2020 14:37
ПРОТОКОЛ відміни.doc