Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (теплопостачання)
Очікувана вартість
911 026,00 UAH
UA-2019-12-09-002783-b d8cf5ad9bbff468a96f4f5625415f51b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієвська Надія Марківна

+380973448777 bydunok_dutunu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний спеціалізований будинок дитини з ураженням центральної нервової системи та порушенням психіки
Код ЄДРПОУ: 03091836
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Мечнікова 34
Контактна особа: Андрієвська Надія Марківна
+380973448777
bydunok_dutunu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 15:58
Очікувана вартість: 911 026,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
474 Гкал
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (теплопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Мечнікова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 14:56
Перелік змін.docx
12 грудня 2019 14:56
Відкриті торги_Тепло(зі змінами).doc
12 грудня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 14:56
Перелік змін.docx
12 грудня 2019 14:56
Відкриті торги_Тепло(зі змінами).doc
09 грудня 2019 15:53
Відкриті торги_Тепло(2020).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-002783-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:41693883
Дата подання: 11 грудня 2019 15:03
Вимоги
Вимога 1:
На виконання вимог Правил користування тепловою енергією, затверджених постановою КМУ від 3 жовтня 2007 року № 1198, необхідно передбачити в проекті договору наступну інформацію:
1. Інформація про споживача (по кожному приладу обліку ТЕ): 1) адреса: номер будинку _____; вулиця ___; населений пункт___; район ___; область ___;
індекс _____. 2) опалювана площа (об'єм) будівлі - ____ кв. метрів (____ куб. метрів); 3) теплове навантаження будівлі - ____ Гкал/год або ГДж/год (необхідне підкреслити). 2. У будівлі ___ індивідуальний тепловий пункт.(зазначити: встановлено/відсутній).
3. Будівля обладнана вузлом (вузлами) комерційного обліку теплової енергії: Порядковий номер ___; Заводський номер, назва та умовне позначення типу засобу вимірювальної техніки____; Показання засобу вимірювальної техніки на дату укладення договору___; Місце встановлення____; Дата останньої періодичної повірки ____; Міжповірочний інтервал, років ___; Місце розташувань ___.


Вимога 2:
З метою необхідності 100% авансування закупівлі палива Учасником для задоволення потреб у тепловій енергії Споживача в опалювальний період, у відповідності до постанови КМУ від 23.04.2014 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Просимо передбачити в Проекті Договору / доповнити проект Договору пунктом, виклавши у наступній редакції:

«З метою необхідності 100% авансування закупівлі палива для задоволення потреб у тепловій енергії Споживача в опалювальний період 20___-20__р, Сторони домовилися про наступне:
Споживач має право здійснювати попередню оплату Постачальнику за теплову енергію в розмірі _______грн., з ПДВ, що не перевищує 30% від вартості споживання теплової енергії згідно цього Договору на строк не більше ___-го місяця в межах поточного бюджетного року.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 14:52
Протоколом №14 від 12 грудня 2019 року внесено відповідні зміни до тендерної документації «Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (теплопостачання)» - ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція в системі електронних закупівель «ProZorro» - відкриті торги.

Інформація про відміну

Дата відміни
26 грудня 2019 15:58
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій