Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015(CPV) 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
544 020,00 UAH
UA-2019-12-09-002777-c b04a9ebe3f124018a00902dc938b3f33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жура Ірина Михайлівна

+380472504331 schoochel8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25660370
Місцезнаходження: 18008, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська,б.88/2
Контактна особа: Жура Ірина Михайлівна
+380472504331
schoochel8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 15:59
Очікувана вартість: 544 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 720,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16320 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51925 од
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Смілянська,88/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 18:52
договір зош 8.doc
09 грудня 2019 18:52
тд харчування 8.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дзюба Світлана Василівна 543 500,00
UAH з ПДВ
543 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лелеко Лідія Григорівна 544 000,00
UAH з ПДВ
544 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 18:35
Довідка переможця
25 грудня 2019 18:54
Електронний підпис
25 грудня 2019 18:52
Проект договору.PDF
25 грудня 2019 18:52
Повноваження.PDF
25 грудня 2019 18:52
Наявність Працівники.pdf
25 грудня 2019 18:52
Наявність обладнання.PDF
25 грудня 2019 18:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
25 грудня 2019 18:52
Захист довкілля.PDF
25 грудня 2019 18:52
Відгук до Договору 23.PDF
25 грудня 2019 18:52
Аналогічнии_ Договір 23.PDF
25 грудня 2019 18:52
Аналогічнии_ Договір 1.PDF
25 грудня 2019 18:52
17 стаття.PDF

Публічні документи

25 грудня 2019 19:28
Лелеко_Л_Г_пропозиція.pdf
25 грудня 2019 19:28
TenderLeleko.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дзюба Світлана Василівна

ФОП Лелеко Лідія Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дзюба Світлана Василівна
#2687911001
Переможець 543 500,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дзюба Світлана Василівна
#2687911001
543 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 19:18
дод.угода харчування.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 17:28
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 17:11
додаткова угода.pdf зміни до договору
20 січня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 16:51
Договір укладений
20 січня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1. договору надання послуг №28 від 20 січня 2020 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 543485,80 грн. (п’ятсот сорок три тисячі чотириста вісімдесят п’ять гривень 80 коп.) без ПДВ.» 2. Специфікацію послуг, наведену в додатку №1 до Договору, викладено у новій редакції в частині ціни один. Харчування діто-днів учнів 5-11 класів 11,63 грн., учнів 1-4 класів – 10,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись кошторисними призначеннями Замовника на 2020 рік, п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.1.2, 3.2, 6.2.3, 11.1 договору надання послуг №28 від 20 січня 2020 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 445391,45 грн. без ПДВ». 2. Специфікацію послуг, наведену в додатку №1 до Договору, викласти у новій редакції, в частині зміни кількості дітоднів харчування учнів 1-4 класів – 37218, учнів 5-11 класів - 5335
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML