Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2019-12-09-002772-c ● 186ca9406031402eb23ff79761f53a7c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України" |
Код ЄДРПОУ: | 20015794 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м.Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
Контактна особа: |
Юркович Роман Євгенович 0442021707 tender@dec.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 18:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 12:40 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1107 шт.
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 50% відсотків ціни Договору протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання від Постачальника рахунку-фактури, що надається останнім протягом трьох робочих днів з моменту укладання Договору. | Аванс | 3 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Решта коштів у розмірі 50% відсотків ціни Договору, сплачується Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки Товару. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 17:56 |
Порівняльна таблиця змін до документації комп обладнання.doc | |
13 грудня 2019 17:56 |
Тендерна документація копм. обладнання 2019 грудень (нова редакція) 13.12.2019.doc |
13 грудня 2019 17:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 грудня 2019 17:56 |
Порівняльна таблиця змін до документації комп обладнання.doc
|
|||
13 грудня 2019 17:56 |
Тендерна документація копм. обладнання 2019 грудень (нова редакція) 13.12.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 10 грудня 2019 10:34
Дата відповіді: 13 грудня 2019 17:37
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо наступне:
Учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, якщо технічні та якісні характеристики такого товару не гірші за ті, що вимагаються замовником у Додатку 4 тендерної документації.
Учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, якщо технічні та якісні характеристики такого товару не гірші за ті, що вимагаються замовником у Додатку 4 тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 10:36
Дата відповіді: 13 грудня 2019 18:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, повідомляємо про те що рішенням тендерного комітету внесено зміни до тендерної документації, а саме у п. 5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції., зокрема "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій довідку в довільній формі з інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником із зазначенням конкретної назви кожного найменування товару що пропонується учасником, його марки, моделі (типу) по формі наведеній в Додатку 4 до тендерної документації, включаючи всі документи зазначені у даному додатку."
Стосовно другої частини питання повідомляємо наступне: До закупівлі допускаються учасники будь-яких організаційно-правових форм, в тому числі ФОПи неплатники ПДВ на рівних умовах.
Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися, як остаточна. Порівняння цін усіх учасників буде проводитись з урахуванням ПДВ.
Стосовно другої частини питання повідомляємо наступне: До закупівлі допускаються учасники будь-яких організаційно-правових форм, в тому числі ФОПи неплатники ПДВ на рівних умовах.
Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися, як остаточна. Порівняння цін усіх учасників буде проводитись з урахуванням ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
1 247 841,00
UAH з ПДВ
|
1 235 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
1 240 767,00
UAH з ПДВ
|
1 240 767,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" #05837085 |
Переможець |
1 235 100,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 18:36
|
Scan_Спецвузавтоматика_2020.pdf | укладений |
14 січня 2020 18:36
|