Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2019-12-09-002772-c 186ca9406031402eb23ff79761f53a7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юркович Роман Євгенович

0442021707 tender@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03057, Україна , м.Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14
Контактна особа: Юркович Роман Євгенович
0442021707
tender@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:40
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1107 шт.
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 50% відсотків ціни Договору протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання від Постачальника рахунку-фактури, що надається останнім протягом трьох робочих днів з моменту укладання Договору. Аванс 3 Банківські 50
Поставка товару Решта коштів у розмірі 50% відсотків ціни Договору, сплачується Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки Товару. Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 10 грудня 2019 10:34
Дата відповіді: 13 грудня 2019 17:37
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо наступне:
Учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, якщо технічні та якісні характеристики такого товару не гірші за ті, що вимагаються замовником у Додатку 4 тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 10:36
Дата відповіді: 13 грудня 2019 18:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, повідомляємо про те що рішенням тендерного комітету внесено зміни до тендерної документації, а саме у п. 5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції., зокрема "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій довідку в довільній формі з інформацією та документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником із зазначенням конкретної назви кожного найменування товару що пропонується учасником, його марки, моделі (типу) по формі наведеній в Додатку 4 до тендерної документації, включаючи всі документи зазначені у даному додатку."
Стосовно другої частини питання повідомляємо наступне: До закупівлі допускаються учасники будь-яких організаційно-правових форм, в тому числі ФОПи неплатники ПДВ на рівних умовах.
Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися, як остаточна. Порівняння цін усіх учасників буде проводитись з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 1 247 841,00
UAH з ПДВ
1 235 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 1 240 767,00
UAH з ПДВ
1 240 767,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:20
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:19
Стаття 17 загальна.pdf
28 грудня 2019 14:19
Довідка п.2ст.17.pdf
28 грудня 2019 14:19
Довідка МВС.pdf
28 грудня 2019 14:19
Довідка ДПІ.pdf
24 грудня 2019 15:13
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:13
Технична частина.pdf
24 грудня 2019 15:13
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2019 15:13
Стаття 17.pdf
24 грудня 2019 15:13
Стаття 16.pdf

Публічні документи

23 грудня 2019 14:59
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:58
скан копія статут_17.10.pdf
23 грудня 2019 14:58
скан копія_витяг_23.10.pdf
23 грудня 2019 14:58
скан_копія_витяг ПДВ.pdf
23 грудня 2019 14:58
3_тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2019 14:58
2_технічні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
#05837085
Переможець 1 235 100,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
#05837085
1 235 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 18:36
Scan_Спецвузавтоматика_2020.pdf укладений
14 січня 2020 18:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 235 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 205 850,00 UAH)