Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свинина охолоджена (лапаткова частина без кістки) 1 категорія (фасовані); печінка яловича - охолоджена (фасовані); курятина - заморожена (тушки курей) (фасовані)
Очікувана вартість
370 940,00 UAH
UA-2019-12-09-002762-b 96f33026795b46ca8944283e29296168
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Марія Іванівна

+380554441136 gorn_ku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 38474186
Місцезнаходження: 74601, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Українська,5
Контактна особа: Лисенко Марія Іванівна
+380554441136
gorn_ku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 15:56
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 15:56
Початок аукціону: 26 грудня 2019 11:39
Очікувана вартість: 370 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 854,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Відповідно до товарно-супровідних документів, по якості-відповідно до документів, що засвідчують його якість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1356.85 кг
Свинина охолоджена (лапаткова частина без кістки) 1 категорія (фасовані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
827 кг
Печінка яловича - охолоджена (фасовані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2079 кг
Курятина - заморожена (тушки курей) (фасовані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару В безготівковій формі по факту надання товару після надання рахунків (накладних) на сплату Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 15:52
Титульний лист ТД.pdf
09 грудня 2019 15:52
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Штепа Василь Миколайович 370 248,10
UAH з ПДВ
370 248,10
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 370 940,00
UAH з ПДВ
370 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 17:08
Документи переможця
28 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
28 грудня 2019 15:40
Документи переможця
28 грудня 2019 15:40
Документи переможця
23 грудня 2019 19:10
Електронний підпис
23 грудня 2019 18:54
Тех пасп. 06-40_35-21.pdf
23 грудня 2019 18:54
пропозиция.pdf
23 грудня 2019 18:54
сертифікат.pdf
23 грудня 2019 18:54
Працівники довідка.pdf
23 грудня 2019 18:54
общая2.pdf
23 грудня 2019 18:54
Загальні по складу.pdf
23 грудня 2019 18:54
Наявність бази.pdf
23 грудня 2019 18:54
дез обробка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Штепа Василь Миколайович

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Штепа Василь Миколайович
#2203812338
Переможець 370 248,10
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 11:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Штепа Василь Миколайович
#2203812338
370 248,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 15:28
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:53
ДУ 20_ м_ясо_0001.pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 13:39
20_ м_ясо_0001.pdf зміни до договору
22 січня 2021 13:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:14
ду 5 м_ясо продовження.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:42
ду мясо 2 29.12..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:40
ду мясо 1 . 29.12.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:33
ДУ 3 мясо.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 14:15
Додаткова угода 2 мясо від 12.11.2020.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 10:15
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:16
Додаткова угода 1 від 12.08.2020 до дог 03-08.21 від 15.01.2020.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 16:27
Договір 03-08.21 від 15.01.2020 укладений
15 січня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з економією, яка виникла через введення карантину щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19
Номер договору про закупівлю: 03-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з економією що виникла при введенні
Номер договору про закупівлю: 03-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з економією, яка виникла через введення карантину щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19
Номер договору про закупівлю: 03-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі у зв'язку зі зменшенням потреби в кількості товару
Номер договору про закупівлю: 03-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік у зв'язку з необхідністю проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, достатньому для забезпечення потреби замовника на час проведення такої процедури закупівлі, який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 03-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладення додаткової угоди на закупівлю товарів за державні кошти, достатньої для проведення процедури закупівлі на початку року, що не перевищує 20% суми договору зі змінами.
Номер договору про закупівлю: 03-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладення додаткової угоди на закупівлю товарі за державні кошти, достатньої для проведення процедури закупівлі на початку року, що не перевищує 20% суми договору зі змінами
Номер договору про закупівлю: 03-08/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 193 711,72
UAH