Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Приморського району м. Одеси
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-12-09-002759-c 48706037e0ef4085a4e7c5e7d9b25777
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:19
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:19
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Приморського району м. Одеси

Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Приморського району м. Одеси
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Приморського району м.Одеси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату на користь Виконавця на підставі Акту(ів) приймання - передачі наданих послуг, підписаного(их) Виконавцем та керівником відповідного закладу освіти на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 18:26
ТД АПС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акти про технічний стан транспортних засобів
Дата подання: 13 грудня 2019 17:03
Дата відповіді: 17 грудня 2019 19:34
Доброго дня! Надайте, будь-ласка відповідь, навіщо у тендерній документації міститься вимога стосовно надання актів про технічний стан транспортного засобу? Як ми розуміємо предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Приморського району м. Одеси. Для яких видів робіт необхідний транспортний засіб? Та навіть, якщо транспортний засіб мається на балансі підприємства, навіщо включати у тендерну документацію дискримінаційні вимоги, стосовно надання акту про технічний стан?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, щодо Вашого питання повідомляємо наступне.
Наявність автотранспорту має забезпечити оперативне прибуття персоналу учасника на об’єкт замовника для усунення несправності в будь який день терміну дії Договору та для виконання послуг згідно Технічних вимог, визначених у Додатку №3 до тендерної документації.
Просимо надати роз’яснення
Дата подання: 14 грудня 2019 19:55
Дата відповіді: 18 грудня 2019 19:46
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо умов тендерної документації, а саме у Розділі 5.Оцінка тендерної пропозиції пункті 2 Інша інформація вказано, що Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт та дільниці, де передбачається виконання обсягів робіт згідно цієї тендерної документації, а також отримати документацію, яка може бути йому необхідна для підготовки своєї тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. У складі пропозиції учасник надає акт огляду об’єкта, підписаний представниками сторін. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Запитання 1. Хто являється представниками сторін, а саме представником Замовника? Керівник відділу освіти Приморського району? Директор навчального закладу? Персонал навчального закладу? Дайте чітку відповідь на запитання. Запитання 2. Хто являється представниками сторін, а саме представником Учасника? Особа яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію, чи будь який працівник підприємства? Чи не буде причиною для дискваліфікації, якщо зі сторони Учасника відвідає і огляне об'єкт та дільниці не особа яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію, а інші працівники? Оскільки фізично особа яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію не може оглянути в такій кількості дані об’єкти самостійно. Запитання 3. Що ви маєте на увазі під отриманням документації, яка може бути необхідна учаснику для підготовки своєї тендерної пропозиції та укладання договору? Надайте будь ласка чітке роз’яснення з посиланням на Законодавство України, які це документи і для чого вони потрібні? Якщо проект договору надає Замовник, а Учасник надає згоду з проектом договору і згоду з технічними вимогами, як отримання документів чи підписання актів може вплинути на укладання договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, щодо Вашого питання повідомляємо наступне.
Представниками сторін від імені Замовника виступають директора навчальних закладів або інші уповноважені особи навчальних закладів. Представниками Учасника є директор або інша уповноважена особа.
Відповідно до Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з Листом-згодою з проектом договору (Додаток № 4 ТД)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-002759-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ФІЛІЯ "РАДАР ВС ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:40805653
Дата подання: 14 грудня 2019 19:58
Вимога
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме у Розділ 5 Оцінка тендерної пропозиції пункті 2 Інша інформація: «Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт та дільниці, де передбачається виконання обсягів робіт згідно цієї тендерної документації, а також отримати документацію, яка може бути йому необхідна для підготовки своєї тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. У складі пропозиції учасник надає акт огляду об’єкта, підписаний представниками сторін. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою».
Вважаємо, що:
По-перше:
Встановлення таких умов у розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції, не має ніякого відношення до самої оцінки тендерної пропозиції.
Оскільки замовником у розділі 5 встановлено вичерпний Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, де чітко прописано, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни.
Таким чином, нам як учаснику не до кінця зрозуміло, яке відношення має до ціни, відвідування та огляд об'єктів та дільниці, де передбачається виконання обсягів робіт згідно цієї тендерної документації, а також отримання документації, яка може бути необхідна для підготовки своєї тендерної пропозиції та укладання договору.
По-друге:
Ми вважаємо, що отриманням документації, яка може бути необхідна Учаснику для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору від Замовника, є дискримінаційною вимогою
Оскільки проект договору надає Замовник, а Учасник надає згоду з проектом договору і згоду з технічними вимогами, регламентом, переліком обладнання, планом-графіком послуг як отримання документів чи підписання актів може вплинути на укладання договору?
Якщо Учасником буде подано і підписано вище вказані документи (проект договору і згоду з технічними вимогами, регламент, перелік обладнання, план-графік послуг) яке юридичне значення має акт огляду 40 об’єктів, якщо учасник надає згоду з проектами документів? Вважаємо що акт огляду 40 об’єктів особою яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію є незаконною вимогою.
По-третє:
Як фізично особа яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію може оглянути в такій кількості дані об’єкти самостійно?
Вважаємо, що всі закупівлі без виключень, повинні здійснюватись за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та іншими принципами закупівель, відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Для нас, як для Учасника, Ваші вище наведені дії, є дискримінаційними і порушують основні принципи здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
На нашу думку, тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації інших учасників, хоча згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В зв’язку з цим, та згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, надавши об’єктивні, неупереджені та недискримінаційні кваліфікаційні критерії до предмету закупівлі та привести Тендерну документацію у відповідність до законодавства України.
За порушення вимог, установлених ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
У випадку Вашої відмови на нашу вимогу, залишаємо за собою право діяти, згідно Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». А також оприлюднити порушення законодавства.
Сподіваємось на взаєморозуміння і подальшу співпрацю з Вами!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2019 19:13
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно п. 3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому, з метою надання якісного, своєчасного обслуговування об'єктів та забезпечення працездатності СПЗ замовник має право вимагати від учасників відвідування та огляд об'єктів, для того, щоб до подання тендерної пропозиції та укладання договору учасник більш детальніше ознайомився з обсягом наданих послуг, з документацією, місцем розташування , кількістю встановленого обладнання та його станом, виявив недоліки в роботі пожежної системи. Крім того згідно п. 2.1.6 розділ 2 Додаток № 4 до тендерної документації Виконавець зобов’язаний забезпечити прибуття обслуговуючого персоналу Виконавця на об’єкт Замовника для усунення несправностей в будь-який день дії Договору у термін, що складає не більше 3 годин після одержання повідомлення від закладу освіти про виявлену несправність в роботі СПС. В тендерній пропозиції Замовник надає лише Регламент, щодо надання послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів на об’єктах комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» та перелік обладнання . З метою перевірки вказаного обладнання, його станом та детальному ознайомленні з проектом щодо улаштування пожежної сигналізації вважаємо, що учасник повинен здійснити відвідування та огляд об'єктів. Також, тендерний комітет вважає, що часу повністю достатньо для відвудуваня усіх об'єктів, так як відстань від одного об'єкта до іншого не велика, та в учасника на це було 15 днів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 710 925,00
UAH з ПДВ
710 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОТЕКТ ПІВДЕНЬ" 744 000,00
UAH з ПДВ
744 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 10:14
Електронний підпис
02 січня 2020 10:12
public_doc.p7s
24 грудня 2019 14:57
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:51
Тендерна пропозиція.PDF
24 грудня 2019 14:51
Копія Статуту.PDF
24 грудня 2019 14:51
Довідка про Ліцензію.PDF
24 грудня 2019 14:51
Довідка відомості ПП.PDF
24 грудня 2019 14:51
Відгук.pdf
24 грудня 2019 14:51
Банківська гарантія.rar
24 грудня 2019 14:51
Акти огляду об'єктів.PDF

Публічні документи

24 грудня 2019 15:13
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:12
Статут.pdf
24 грудня 2019 15:12
Пропозиція.PDF
24 грудня 2019 15:12
Лист-згода.PDF
24 грудня 2019 15:12
Лист-згода ТВ.PDF
24 грудня 2019 15:12
Лист-гарантія.PDF
24 грудня 2019 15:12
Довідка про Ліцензію.pdf
24 грудня 2019 15:12
Довідка 17ст. ЗУ.PDF
24 грудня 2019 15:12
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

ПП "ПРОТЕКТ ПІВДЕНЬ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
710 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 08:46
SCAN0063.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 08:19
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 16:26
IMG_0001.pdf зміни до договору
27 січня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 18:01
ТО-2020-СИГН.pdf укладений
15 січня 2020 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, за взаємною згодою вирішили внести такі зміни до зазначеного Договору: 1.1. у Додатку № 1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ Послуг з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Приморського району м. Одеси»: 1.1.1. В графі «Вартість Послуг на місяць без ПДВ, (грн.)» замінити на «Вартість Послуг на місяць з ПДВ, (грн.)». 1.1.2. В графі «Загальна вартість Послуг без ПДВ (грн.)» замінити на «Загальна вартість Послуг з ПДВ, (грн.)». 1.1.3. по № з/п3 в графі «Найменування послуги (назва об’єкту та адреса)» об’єкт «Одеський юридичний ліцей Одеської міської ради Одеської області, м. Одеса, вул. Катерининська,64» замінити на «Комунальний позашкільний навчальний заклад «Одеський міський центр хореографічного мистецтва», м. Одеса, Приморський бульвар, 1». 1.1.4. по № з/п7 в графі «Найменування послуги (назва об’єкту та адреса)» об’єкт «Одеська Маріїнська гімназія Одеської міської ради Одеської області, м. Одеса, вул. Л. Толстого, 9» замінити на «Одеська загальноосвітня школа №38 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області, м. Одеса, Фонтанська дорога, 37». 1.2. Додаток № 1 СПЕЦИФІКАЦІЯ Послуг з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Приморського району м. Одеси» до Договору викласти у новій редакції, що додається. 1.3. У зв’язку з тим, що Виконавець здобув статус платника податку на прибуток на загальних підставах, п. 3.1. Договору викласти в новій редакції 1.4. В розділі ХІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін, внести зміни в реквізити ВИКОНАВЕЦЬ ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТО-2020-СИГН
Договір:
Номер додаткової угоди: ТО-2020-СИГН
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору на 7194,88 грн з ПДВ. У зв'язку з чим викласти п. 3.1. договору в новій редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається Специфікацією послуг з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Приморського району м. Одеси (Додаток № 1, що є невід'ємною частиною Договору), та становить 703 730,12 грн. (Сімсот три тисячі сімсот тридцять гривень 12 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) – 117 288,36 грн.». 2. Додаток № 1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ Послуг з технічного обслуговування систем протипожежного захисту закладів освіти Приморського району м. Одеси» до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТО-2020-СИГН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 703 730,12
UAH