Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо (М'ясо яловиче вищого гатунку без кістки охолоджене, м'ясо свине вищого гатунку без кістки охолоджене, кури охолоджені, печінка яловича заморожена (охолоджена)
Очікувана вартість
211 386,54 UAH
UA-2019-12-09-002671-b ● 8cc1fb5ca8c54be499c73a4ff6881c87
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад"Дошкільний навчальний заклад № 59Вінницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 24901104 |
Місцезнаходження: | 21030, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул.Воїнів-інтернаціоналістів,16 |
Контактна особа: |
Тетяна Яковчук +380964767477 artem182003@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 211 386,54 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 056,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189 кілограм
М'ясо яловиче вищого гатунку без кістки охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Воїнів - інтернаціоналістів,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
425 кілограм
М'ясо свине вищого гатунку без кістки охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Воїнів - інтернаціоналістів,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1315 кілограм
Кури охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Воїнів - інтернаціоналістів,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
426 кілограм
Печінка яловича заморожена (охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Воїнів - інтернаціоналістів,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2019 15:41 |
Додаток 1,2,3,5.docx | |
09 грудня 2019 15:41 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
09 грудня 2019 15:41 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-09-002671-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Літинський м'ясокомбінат", Код ЄДРПОУ:31380537
Дата подання: 28 грудня 2019 14:21
про підготовку оскарження
Повідомляємо, що на даний час готуються оскарження на рішення тендерного комітету, якими відхилено пропозицію ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» та визначено переможцем ТОВ «Вінпродтрейд», оскільки вони суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі.
Наголошуємо на безумовному виконанні вимог п.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, яким визначного, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Одночасно, прохання звернути увагу на поданий в складі тендерної пропозиції документ під назвою «4.9 Протокол випробувань Курятина.PDF».
Розгорнути
Згорнути
Наголошуємо на безумовному виконанні вимог п.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, яким визначного, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Одночасно, прохання звернути увагу на поданий в складі тендерної пропозиції документ під назвою «4.9 Протокол випробувань Курятина.PDF».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2019 16:08
Дякуємо. Зазначено вами документ враховано при прийнятті рішення.
Номер вимоги: UA-2019-12-09-002671-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Літинський м'ясокомбінат", Код ЄДРПОУ:31380537
Дата подання: 02 січня 2020 10:42
Оскарження
ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» вивчивши документи, складені за результатами процедури закупівлі по предмету «М'ясо (М'ясо яловиче вищого ґатунку без кістки охолоджене, м'ясо свине вищого ґатунку без кістки охолоджене, кури охолоджені, печінка яловича заморожена (охолоджена)» (замовник – Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 59 Вінницької міської ради) очікуваною вартістю 211386,54 грн повідомляє наступне.
За результатами розгляду пропозицій учасників торгів, найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», загальна вартість якої становила 196248,0 грн.
Проте, на підставі протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 найбільш економічно вигідну пропозицію відхилено, та це при умові, що згідно тендерної документації, єдиним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна.
Проте це навіть і не головне! Зупинимось в зверненні (скарзі) на упереджуваності та необ’єктивності при розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», що прямо суперечить одному з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі».
Довідково повідомляємо, що іншими принципами здійснення закупівель є:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- інше.
Вказане твердження товариством побудоване на наступних обґрунтуваннях.
Згідно вищезгаданого протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 підставою відхилення пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» було відсутність «протоколу випробування про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів на предмет закупівлі «кури охолоджені».
Слід зазначити, що іншим учасником також не надано документу, під назвою «Протокол випробувань», в якому наведено необхідну інформацію про вміст токсичних елементів, проте це не завадило по відношенню до його пропозиції зробити відповідні позитивні висновки.
Проте, якщо по відношенню до його пропозиції, комітетом взято необхідну інформацію з інших поданих документів, то чому це не зроблено виходячи з розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» (якщо звичайно її об’єктивно та неупереджено розглянуто)!?
Наголошуємо, тендерною документацією не визначено вимогу щодо об’єкта видачі документу про вміст токсичних елементів, тобто такий документ може бути виданий будь-яким підприємством, установою та організацією.
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» надано Сертифікат, виданий ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» на предмет впровадження та використання системи менеджменту безпечності харчових продуктів по наступних галузях: Птахівництво та виробництво м'яса птиці (Категорія ISO 22003:2013: А1, С1).
Відповідно до «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем менеджменту безпечності харчових продуктів (відповідно до ISO/TS 22003:2013)», затвердженого наказом Національного агентства з акредитації України від 23 травня 2016 року № 210-Я підкатегорія А1 включає в себе «Тваринництво з метою отримання м’яса/молока/яєць/меду» (кластер - «Сільське господарство»), а підкатегорія С1 - «Переробку швидкопсувної продукції тваринного походження» (кластер – «Переробка харчових продуктів та кормів»), тобто розведення тварин та виробництво продукції тваринного походження.
Таким чином, в складі пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» наявний документ, який свідчить про сертифікацію виробника предмету закупівлі при розведенні тварин та виробництві продукції тваринного походження.
З визначення терміну «Сертифікація продукції» слідує, що це процес випробувань товару на відповідність стандартним вимогам під час його реалізації.
Наступним документом, який свідчить про наявність усієї необхідної в тендерній пропозиції інформації, є декларація виробника ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року, доречі видана безпосередньо товариству «Літинський м'ясокомбінат», що свідчить про їх дійсну співпрацю.
Відповідно до декларації слідує, що продукція «Тушка курчати» відповідає ветеринарно-санітарним вимогам.
Відповідно до статті 1 Закону України від 25 червня 1992 року № 2498-ХІІ «Про ветеринарну медицину» ветеринарно-санітарна експертиза це комплекс необхідних лабораторних та спеціальних досліджень, в тому числі вірусологічних, бактеріологічних, хіміко-токсикологічних, патолого-анатомічних, гістологічних, паразитологічних, радіологічних.
В свою чергу бактеріологічне дослідження м'яса проводять у випадках, коли необхідно уточнити діагноз на різні інфекційні захворювання або виключити забруднення м'яса бактеріями з групи збудників харчових токсикоінфекцій.
Харчові токсикоінфекції – це гострі захворювання, які виникають внаслідок вживання в їжу продуктів, що містять різні патогенні або умовно-патогенні бактерії та їхні токсини, й характеризуються короткочасним перебігом із симптомами гострого гастроентериту, загальної інтоксикації та водно-електролітних розладів.
Таким чином висновок, наведений в декларації виробника щодо відповідності продукції ветеринарно-санітарним вимогам підлягає врахуванню як такий, що містить в собі інформацію і про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів.
Вдруге наголошуємо, що згідно тендерної документації вказана інформація може бути наведена в документі, виданому будь-яким об’єктом, а тому ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» при підготовці тендерної пропозиції та на даний час впевнений в правомірності вказаних тверджень.
За необхідності, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» готове замовити послугу щодо правової експертизи тендерної документації та інших документів, долучених до процедури в системі за № UA-2019-12-09-000605-b.
Слід зазначити, що для підтвердження відповідності своєї діяльності вимогам чинного законодавства, в тому числі яке регламентує безпечність харчових продуктів, в складі своєї пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» також надано лист-довідку Літинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби, згідно якої слідує, що вказаним органом за результатами вивчення матеріалів товариства, надано згоду на постачання продукції в дошкільні навчальні заклади м. Вінниці.
Крім того, в складі пропозиції також надано Санітарний паспорт ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», який свідчить про наявність в товаристві власної лабораторії та необхідного лабораторного обладнання.
І наостанок, якщо продукція ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» підлягає сумніву щодо її безпечності, то чому пропозицію іншого учасника прийнято до розгляду та в результаті навіть визнано переможцем (це при тому, що ним у складі пропозиції навіть проекту договору не надано), адже виробником курятини, яку він планує постачати є те саме товариство та, по суті, та сама продукція.
Однак, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» поважаючи принципи конкуренції та чесного підходу до провадження (здійснення) підприємницької діяльності, на даний час не буде досконало аналізувати пропозиції інших учасників, тим самим виконувати роботу працівників ДНЗ, а лише наголошує на рівному та об’єктивному підході до розгляду усіх без винятку пропозицій учасників торгів та дотриманні принципів проведення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що статтею 26 Бюджетного кодексу України визначено, що контроль за дотриманням бюджетного законодавства спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління бюджетними коштами та здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу його учасниками відповідно до цього Кодексу та іншого законодавства, а також забезпечує досягнення економії бюджетних коштів, їх цільового використання, ефективності і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів шляхом прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
А тому, прийняття необґрунтованого управлінського рішення, яким відхилено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», яка відповідає умовам тендерної документації, суперечить вимогам Бюджетного кодексу України та може призвести до неефективних видатків державних коштів.
Також варто згадати за Статут комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №59 Вінницької міської ради», затверджений рішенням Вінницької міської ради від 23 грудня 2016 року № 53 згідно якого керівник закладу спільно з головним бухгалтером забезпечує правильність та ефективність використання бюджетних коштів.
Враховуючи вищенаведені аргументи та те, що ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» в повному обсязі надано усю необхідну інформацію (документи), що вимагалась тендерною документацією, просимо:
1. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21, яким неправомірно визнано пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 22, яким визначено переможцем процедури ТОВ «Вінпродтрейд»;
3. Повторно розглянути пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» з прийняттям висновку, згідно вимог чинного законодавства;
4. У разі ігнорування вимог товариства та з метою подальшого відповідного реагування на можливі неправомірні рішення посадових (службових) осіб, прохання надати відповіді на наступні питання:
- Чому працівниками Дошкільного навчального закладу №59 Вінницької міської ради не враховано зміст Декларації виробника за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року та інших документів, які свідчать про відповідність продукції ветеринарно-санітарним вимогам та, відповідно, допустимого рівня на вміст токсичних елементів?
- Чому пропозицію ТОВ «Вінпродтрейд» визнано переможцем, тоді як вона не відповідає вимогам тендерної документації?
- У разі якщо наведених аргументів щодо відповідності пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» на думку ДНЗ не достатньо, чому працівники закладу не скористались правом, наданим статтею 28 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» та не звернулись за підтвердженням до виробника продукції, тим самим забезпечили б економію бюджетних коштів та не допустили б їх збитків?
- Чому працівниками ДНЗ не дотримуються принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі»;
- Чому працівниками ДНЗ ігноруються вимоги Бюджетного кодексу України та інших підзаконних актів щодо забезпечення економії бюджетних коштів?
Ненадання відповіді на всі без виключення поставлені питання буде розцінено як відсутність обґрунтованої відповіді та належних аргументів щодо спростування вказаної вимоги.
Наразі також підготовлено проєкти звернень до Вінницького міського голови та Департаменту освіти Вінницької міської ради, як головного розпорядника коштів, який здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі (стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду пропозицій учасників торгів, найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», загальна вартість якої становила 196248,0 грн.
Проте, на підставі протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 найбільш економічно вигідну пропозицію відхилено, та це при умові, що згідно тендерної документації, єдиним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна.
Проте це навіть і не головне! Зупинимось в зверненні (скарзі) на упереджуваності та необ’єктивності при розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», що прямо суперечить одному з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі».
Довідково повідомляємо, що іншими принципами здійснення закупівель є:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- інше.
Вказане твердження товариством побудоване на наступних обґрунтуваннях.
Згідно вищезгаданого протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 підставою відхилення пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» було відсутність «протоколу випробування про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів на предмет закупівлі «кури охолоджені».
Слід зазначити, що іншим учасником також не надано документу, під назвою «Протокол випробувань», в якому наведено необхідну інформацію про вміст токсичних елементів, проте це не завадило по відношенню до його пропозиції зробити відповідні позитивні висновки.
Проте, якщо по відношенню до його пропозиції, комітетом взято необхідну інформацію з інших поданих документів, то чому це не зроблено виходячи з розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» (якщо звичайно її об’єктивно та неупереджено розглянуто)!?
Наголошуємо, тендерною документацією не визначено вимогу щодо об’єкта видачі документу про вміст токсичних елементів, тобто такий документ може бути виданий будь-яким підприємством, установою та організацією.
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» надано Сертифікат, виданий ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» на предмет впровадження та використання системи менеджменту безпечності харчових продуктів по наступних галузях: Птахівництво та виробництво м'яса птиці (Категорія ISO 22003:2013: А1, С1).
Відповідно до «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем менеджменту безпечності харчових продуктів (відповідно до ISO/TS 22003:2013)», затвердженого наказом Національного агентства з акредитації України від 23 травня 2016 року № 210-Я підкатегорія А1 включає в себе «Тваринництво з метою отримання м’яса/молока/яєць/меду» (кластер - «Сільське господарство»), а підкатегорія С1 - «Переробку швидкопсувної продукції тваринного походження» (кластер – «Переробка харчових продуктів та кормів»), тобто розведення тварин та виробництво продукції тваринного походження.
Таким чином, в складі пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» наявний документ, який свідчить про сертифікацію виробника предмету закупівлі при розведенні тварин та виробництві продукції тваринного походження.
З визначення терміну «Сертифікація продукції» слідує, що це процес випробувань товару на відповідність стандартним вимогам під час його реалізації.
Наступним документом, який свідчить про наявність усієї необхідної в тендерній пропозиції інформації, є декларація виробника ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року, доречі видана безпосередньо товариству «Літинський м'ясокомбінат», що свідчить про їх дійсну співпрацю.
Відповідно до декларації слідує, що продукція «Тушка курчати» відповідає ветеринарно-санітарним вимогам.
Відповідно до статті 1 Закону України від 25 червня 1992 року № 2498-ХІІ «Про ветеринарну медицину» ветеринарно-санітарна експертиза це комплекс необхідних лабораторних та спеціальних досліджень, в тому числі вірусологічних, бактеріологічних, хіміко-токсикологічних, патолого-анатомічних, гістологічних, паразитологічних, радіологічних.
В свою чергу бактеріологічне дослідження м'яса проводять у випадках, коли необхідно уточнити діагноз на різні інфекційні захворювання або виключити забруднення м'яса бактеріями з групи збудників харчових токсикоінфекцій.
Харчові токсикоінфекції – це гострі захворювання, які виникають внаслідок вживання в їжу продуктів, що містять різні патогенні або умовно-патогенні бактерії та їхні токсини, й характеризуються короткочасним перебігом із симптомами гострого гастроентериту, загальної інтоксикації та водно-електролітних розладів.
Таким чином висновок, наведений в декларації виробника щодо відповідності продукції ветеринарно-санітарним вимогам підлягає врахуванню як такий, що містить в собі інформацію і про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів.
Вдруге наголошуємо, що згідно тендерної документації вказана інформація може бути наведена в документі, виданому будь-яким об’єктом, а тому ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» при підготовці тендерної пропозиції та на даний час впевнений в правомірності вказаних тверджень.
За необхідності, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» готове замовити послугу щодо правової експертизи тендерної документації та інших документів, долучених до процедури в системі за № UA-2019-12-09-000605-b.
Слід зазначити, що для підтвердження відповідності своєї діяльності вимогам чинного законодавства, в тому числі яке регламентує безпечність харчових продуктів, в складі своєї пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» також надано лист-довідку Літинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби, згідно якої слідує, що вказаним органом за результатами вивчення матеріалів товариства, надано згоду на постачання продукції в дошкільні навчальні заклади м. Вінниці.
Крім того, в складі пропозиції також надано Санітарний паспорт ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», який свідчить про наявність в товаристві власної лабораторії та необхідного лабораторного обладнання.
І наостанок, якщо продукція ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» підлягає сумніву щодо її безпечності, то чому пропозицію іншого учасника прийнято до розгляду та в результаті навіть визнано переможцем (це при тому, що ним у складі пропозиції навіть проекту договору не надано), адже виробником курятини, яку він планує постачати є те саме товариство та, по суті, та сама продукція.
Однак, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» поважаючи принципи конкуренції та чесного підходу до провадження (здійснення) підприємницької діяльності, на даний час не буде досконало аналізувати пропозиції інших учасників, тим самим виконувати роботу працівників ДНЗ, а лише наголошує на рівному та об’єктивному підході до розгляду усіх без винятку пропозицій учасників торгів та дотриманні принципів проведення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що статтею 26 Бюджетного кодексу України визначено, що контроль за дотриманням бюджетного законодавства спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління бюджетними коштами та здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу його учасниками відповідно до цього Кодексу та іншого законодавства, а також забезпечує досягнення економії бюджетних коштів, їх цільового використання, ефективності і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів шляхом прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
А тому, прийняття необґрунтованого управлінського рішення, яким відхилено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», яка відповідає умовам тендерної документації, суперечить вимогам Бюджетного кодексу України та може призвести до неефективних видатків державних коштів.
Також варто згадати за Статут комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №59 Вінницької міської ради», затверджений рішенням Вінницької міської ради від 23 грудня 2016 року № 53 згідно якого керівник закладу спільно з головним бухгалтером забезпечує правильність та ефективність використання бюджетних коштів.
Враховуючи вищенаведені аргументи та те, що ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» в повному обсязі надано усю необхідну інформацію (документи), що вимагалась тендерною документацією, просимо:
1. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21, яким неправомірно визнано пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 22, яким визначено переможцем процедури ТОВ «Вінпродтрейд»;
3. Повторно розглянути пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» з прийняттям висновку, згідно вимог чинного законодавства;
4. У разі ігнорування вимог товариства та з метою подальшого відповідного реагування на можливі неправомірні рішення посадових (службових) осіб, прохання надати відповіді на наступні питання:
- Чому працівниками Дошкільного навчального закладу №59 Вінницької міської ради не враховано зміст Декларації виробника за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року та інших документів, які свідчать про відповідність продукції ветеринарно-санітарним вимогам та, відповідно, допустимого рівня на вміст токсичних елементів?
- Чому пропозицію ТОВ «Вінпродтрейд» визнано переможцем, тоді як вона не відповідає вимогам тендерної документації?
- У разі якщо наведених аргументів щодо відповідності пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» на думку ДНЗ не достатньо, чому працівники закладу не скористались правом, наданим статтею 28 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» та не звернулись за підтвердженням до виробника продукції, тим самим забезпечили б економію бюджетних коштів та не допустили б їх збитків?
- Чому працівниками ДНЗ не дотримуються принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі»;
- Чому працівниками ДНЗ ігноруються вимоги Бюджетного кодексу України та інших підзаконних актів щодо забезпечення економії бюджетних коштів?
Ненадання відповіді на всі без виключення поставлені питання буде розцінено як відсутність обґрунтованої відповіді та належних аргументів щодо спростування вказаної вимоги.
Наразі також підготовлено проєкти звернень до Вінницького міського голови та Департаменту освіти Вінницької міської ради, як головного розпорядника коштів, який здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі (стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 січня 2020 17:56
Відповідь на оскарження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-09-002671-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Літинський м'ясокомбінат", Код ЄДРПОУ:31380537
Дата подання: 02 січня 2020 10:37
Дата подання: 02 січня 2020 10:37
Оскарження ДНЗ
ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» вивчивши документи, складені за результатами процедури закупівлі по предмету «М'ясо (М'ясо яловиче вищого ґатунку без кістки охолоджене, м'ясо свине вищого ґатунку без кістки охолоджене, кури охолоджені, печінка яловича заморожена (охолоджена)» (замовник – Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 59 Вінницької міської ради) очікуваною вартістю 211386,54 грн повідомляє наступне.
За результатами розгляду пропозицій учасників торгів, найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», загальна вартість якої становила 196248,0 грн.
Проте, на підставі протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 найбільш економічно вигідну пропозицію відхилено, та це при умові, що згідно тендерної документації, єдиним критерієм оцінки пропозицій учасників є ціна.
Проте це навіть і не головне! Зупинимось в зверненні (скарзі) на упереджуваності та необ’єктивності при розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», що прямо суперечить одному з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі».
Довідково повідомляємо, що іншими принципами здійснення закупівель є:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- інше.
Вказане твердження товариством побудоване на наступних обґрунтуваннях.
Згідно вищезгаданого протоколу тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21 підставою відхилення пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» було відсутність «протоколу випробування про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів на предмет закупівлі «кури охолоджені».
Слід зазначити, що іншим учасником також не надано документу, під назвою «Протокол випробувань», в якому наведено необхідну інформацію про вміст токсичних елементів, проте це не завадило по відношенню до його пропозиції зробити відповідні позитивні висновки.
Проте, якщо по відношенню до його пропозиції, комітетом взято необхідну інформацію з інших поданих документів, то чому це не зроблено виходячи з розгляду пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» (якщо звичайно її об’єктивно та неупереджено розглянуто)!?
Наголошуємо, тендерною документацією не визначено вимогу щодо об’єкта видачі документу про вміст токсичних елементів, тобто такий документ може бути виданий будь-яким підприємством, установою та організацією.
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» надано Сертифікат, виданий ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» на предмет впровадження та використання системи менеджменту безпечності харчових продуктів по наступних галузях: Птахівництво та виробництво м'яса птиці (Категорія ISO 22003:2013: А1, С1).
Відповідно до «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем менеджменту безпечності харчових продуктів (відповідно до ISO/TS 22003:2013)», затвердженого наказом Національного агентства з акредитації України від 23 травня 2016 року № 210-Я підкатегорія А1 включає в себе «Тваринництво з метою отримання м’яса/молока/яєць/меду» (кластер - «Сільське господарство»), а підкатегорія С1 - «Переробку швидкопсувної продукції тваринного походження» (кластер – «Переробка харчових продуктів та кормів»), тобто розведення тварин та виробництво продукції тваринного походження.
Таким чином, в складі пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» наявний документ, який свідчить про сертифікацію виробника предмету закупівлі при розведенні тварин та виробництві продукції тваринного походження.
З визначення терміну «Сертифікація продукції» слідує, що це процес випробувань товару на відповідність стандартним вимогам під час його реалізації.
Наступним документом, який свідчить про наявність усієї необхідної в тендерній пропозиції інформації, є декларація виробника ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року, доречі видана безпосередньо товариству «Літинський м'ясокомбінат», що свідчить про їх дійсну співпрацю.
Відповідно до декларації слідує, що продукція «Тушка курчати» відповідає ветеринарно-санітарним вимогам.
Відповідно до статті 1 Закону України від 25 червня 1992 року № 2498-ХІІ «Про ветеринарну медицину» ветеринарно-санітарна експертиза це комплекс необхідних лабораторних та спеціальних досліджень, в тому числі вірусологічних, бактеріологічних, хіміко-токсикологічних, патолого-анатомічних, гістологічних, паразитологічних, радіологічних.
В свою чергу бактеріологічне дослідження м'яса проводять у випадках, коли необхідно уточнити діагноз на різні інфекційні захворювання або виключити забруднення м'яса бактеріями з групи збудників харчових токсикоінфекцій.
Харчові токсикоінфекції – це гострі захворювання, які виникають внаслідок вживання в їжу продуктів, що містять різні патогенні або умовно-патогенні бактерії та їхні токсини, й характеризуються короткочасним перебігом із симптомами гострого гастроентериту, загальної інтоксикації та водно-електролітних розладів.
Таким чином висновок, наведений в декларації виробника щодо відповідності продукції ветеринарно-санітарним вимогам підлягає врахуванню як такий, що містить в собі інформацію і про відповідність допустимого рівня на вміст токсичних елементів.
Вдруге наголошуємо, що згідно тендерної документації вказана інформація може бути наведена в документі, виданому будь-яким об’єктом, а тому ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» при підготовці тендерної пропозиції та на даний час впевнений в правомірності вказаних тверджень.
За необхідності, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» готове замовити послугу щодо правової експертизи тендерної документації та інших документів, долучених до процедури в системі за № UA-2019-12-09-000605-b.
Слід зазначити, що для підтвердження відповідності своєї діяльності вимогам чинного законодавства, в тому числі яке регламентує безпечність харчових продуктів, в складі своєї пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» також надано лист-довідку Літинського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби, згідно якої слідує, що вказаним органом за результатами вивчення матеріалів товариства, надано згоду на постачання продукції в дошкільні навчальні заклади м. Вінниці.
Крім того, в складі пропозиції також надано Санітарний паспорт ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», який свідчить про наявність в товаристві власної лабораторії та необхідного лабораторного обладнання.
І наостанок, якщо продукція ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» підлягає сумніву щодо її безпечності, то чому пропозицію іншого учасника прийнято до розгляду та в результаті навіть визнано переможцем (це при тому, що ним у складі пропозиції навіть проекту договору не надано), адже виробником курятини, яку він планує постачати є те саме товариство та, по суті, та сама продукція.
Однак, ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» поважаючи принципи конкуренції та чесного підходу до провадження (здійснення) підприємницької діяльності, на даний час не буде досконало аналізувати пропозиції інших учасників, тим самим виконувати роботу працівників ДНЗ, а лише наголошує на рівному та об’єктивному підході до розгляду усіх без винятку пропозицій учасників торгів та дотриманні принципів проведення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що статтею 26 Бюджетного кодексу України визначено, що контроль за дотриманням бюджетного законодавства спрямований на забезпечення ефективного і результативного управління бюджетними коштами та здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу його учасниками відповідно до цього Кодексу та іншого законодавства, а також забезпечує досягнення економії бюджетних коштів, їх цільового використання, ефективності і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів шляхом прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
А тому, прийняття необґрунтованого управлінського рішення, яким відхилено пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат», яка відповідає умовам тендерної документації, суперечить вимогам Бюджетного кодексу України та може призвести до неефективних видатків державних коштів.
Також варто згадати за Статут комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №59 Вінницької міської ради», затверджений рішенням Вінницької міської ради від 23 грудня 2016 року № 53 згідно якого керівник закладу спільно з головним бухгалтером забезпечує правильність та ефективність використання бюджетних коштів.
Враховуючи вищенаведені аргументи та те, що ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» в повному обсязі надано усю необхідну інформацію (документи), що вимагалась тендерною документацією, просимо:
1. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 21, яким неправомірно визнано пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації;
2. Скасувати (визнати недійсним) протокол тендерного комітету від 28 грудня 2019 року № 22, яким визначено переможцем процедури ТОВ «Вінпродтрейд»;
3. Повторно розглянути пропозицію ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» з прийняттям висновку, згідно вимог чинного законодавства;
4. У разі ігнорування вимог товариства та з метою подальшого відповідного реагування на можливі неправомірні рішення посадових (службових) осіб, прохання надати відповіді на наступні питання:
- Чому працівниками Дошкільного навчального закладу №59 Вінницької міської ради не враховано зміст Декларації виробника за № ПТ00075845 від 03 липня 2019 року та інших документів, які свідчать про відповідність продукції ветеринарно-санітарним вимогам та, відповідно, допустимого рівня на вміст токсичних елементів?
- Чому пропозицію ТОВ «Вінпродтрейд» визнано переможцем, тоді як вона не відповідає вимогам тендерної документації?
- У разі якщо наведених аргументів щодо відповідності пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» на думку ДНЗ не достатньо, чому працівники закладу не скористались правом, наданим статтею 28 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» та не звернулись за підтвердженням до виробника продукції, тим самим забезпечили б економію бюджетних коштів та не допустили б їх збитків?
- Чому працівниками ДНЗ не дотримуються принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі»;
- Чому працівниками ДНЗ ігноруються вимоги Бюджетного кодексу України та інших підзаконних актів щодо забезпечення економії бюджетних коштів?
Ненадання відповіді на всі без виключення поставлені питання буде розцінено як відсутність обґрунтованої відповіді та належних аргументів щодо спростування вказаної вимоги.
Наразі також підготовлено проєкти звернень до Вінницького міського голови та Департаменту освіти Вінницької міської ради, як головного розпорядника коштів, який здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі (стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликано по причині не вірно зазначеного адресата органу оскарження
Дата: 02 січня 2020 14:52
рішення від 09.01.2020 № 339.pdf
Дата публікації: 09 січня 2020 20:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат" |
196 248,00
UAH з ПДВ
|
196 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
211 378,02
UAH з ПДВ
|
211 378,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ключников А.В. |
211 386,00
UAH з ПДВ
|
211 386,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат" #31380537 |
Відхилено |
196 248,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 10:46
|
|
ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897 |
Переможець |
211 378,02
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 10:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 16:30
|
10.PDF | зміни до договору |
18 січня 2021 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:53
|
10.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:39
|
10.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:24
|
10.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2020 17:02
|
Договір №10.PDF | укладений |
13 січня 2020 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |