Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори
Очікувана вартість
30 400,00 UAH
UA-2019-12-09-002521-c 5d817e10e1ee4460966739a0ce0b634d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кулинич Леоніда Павлівна

380322975832 vap@city-adm.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41041750
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок
Контактна особа: Кулинич Леоніда Павлівна
380322975832
vap@city-adm.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 30 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 152,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Виговського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 17:10
Проект договору.docx
09 грудня 2019 17:08
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 10:09
Дата відповіді: 10 грудня 2019 10:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) до оцінки допускаються всі торгові марки, які підходять до технічних вимог, які вказані в документації. 2) В пропозиції обов'язково вказується торгова марка товару чи модель. 3) До участі допускаються учасники як платники ПДВ так і не платники ПДВ. Подана ними пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами документації не передбачено. Дякую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" 29 088,00
UAH з ПДВ
29 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 14:47
Витяг ЄДР 20_09_2019.pdf
11 грудня 2019 09:43
Витяг_ЄДР_21_09_2019.zip
11 грудня 2019 09:43
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 09:43
Техвимоги.pdf
11 грудня 2019 09:43
Дов.про СЦ.pdf
11 грудня 2019 09:43
Гар.лист.pdf
11 грудня 2019 09:43
висновки сес samsung.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
#30162314
Переможець 29 088,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 10:19

Документи

12 грудня 2019 10:19
Протокол 80.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
#30162314
29 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 10:19
Протокол 80.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 125.pdf укладений
16 грудня 2019 10:24